der er ingen tvivl om at jeg var godt bagt første gang det skete men anden gang havde jeg ikke alkohol. i blodet og det har jeg aldrig prøvet før på hash eller pot selvom jeg får visuals ofte dog mest på pot.
det føles ligesom jeg bliver forgifted af alkohol når det sker og jeg dratter da også om ret hurtigt efter og sanser ikke noget overhovedet så jeg troed egentligt det var fordi jeg havde drukket mig så tæt på hallucinationer eller udpumpning som muligt. hvilket jeg har prøvet et par enkle gange desværre.
jeg kan se at andre også prøvet det her med dobbeltsyn men det er ikke helt det samme
https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=167608jeg får tramadol og codein dagligt da jeg er smertepatient og det er også grunden til at jeg ryger fede for at mindske brugen af den smertestillene,.
jeg var mest intersseret i at vide om det har noget med blodtryk at gøre da jeg nogengange får pletter for øjne og sådan lidt småflimmre og bliver dårlig og lidt svimmel uden dog at miste helt bevidstheden ligesom jeg gør når jeg har de her opleveser her på alkohol .
de fleste gange jeg ryger pot får jeg visuals og høre musik inde i hovedet selvom der ikke er noget og det sker nogen gange men ikke altid når jeg ryger hash. jeg kan godt lide de ting men det her jeg oplevede føles markants anderledes og det har jeg aldrig prøvet før andent end når jeg har drukket så meget at jeg bogstaveligt talt ikke selv kan stå op.
jeg er ved at trappe ud af codein og tramadol og vil egentligt heller ryge en fed for at slappe af og det er tænkt som medicinsk da jeg lider af migræne og smerter konstant og jeg synes i små mænger det hjælper på det men jeg kan også godt ryge mig skæv for nydelsens skyld istedet for at drikke mig fra sans og samling hvilket jeg desværre er rigtig god til.
det er ret svært at forklare den tilstand jeg mener men det er hvor min bevidsthed nærmest er lammet og jeg ser ikke ting rigtigt men bare små lysglimt som flakker og hvis jeg ser noget med en form så er det dobbelt eller mange gange dobbelt og jeg falder hen og besvimer hurtigt efter når jeg har drukket men som sagt det har jeg aldrig oplevet med pot og hash som øger min bevidsthed istedet for selvom jeg dog får visuals ofte.
jeg tænker bare lidt om det er mit blodtryk der er galt med . jeg har faldet om og besvimed og endt på hospital efter at have drukket på tramadol og pencillin hvor jeg endte med at blive så fuld for hurtigt at jeg opnåed den tilstand hvor jeg som regel får de her synsforstyrrelseer eller hvad man skal kalde dem.
det er svært at forklare hvordan det opleves men det er ikke bare almindelig synsforstyrrelser , det er snare det punkt før jeg besvimer . min bevidsthed er helt lammet når jeg når til det punkt og jeg sanser ikke noget andet end de her synforstyrrelser.
det ved jeg ikke om nogen kan forklare hvad det er der sker rent fysologisk eller har prøvet på et eller andet tidspunkt.