Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 21:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg søger efter en plante eller svamp, der kan give den lækre euforiske og beroligende følelse, som man kan få ved benzo'er og morfin-præparater?

Insane psychedelia user!

Nu har du været her siden 06 men har stadig ikke fattet at det er din egen hovedpine hvor eller hvordan du skaffer dine stoffer?

Kava har en beroligende effekt al a benzodiazepiner. Dog i meget mildere grad.
Kratom har opioid egenskaber.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Kratom kunne godt lyde som den plante du leder efter. Drukket i the giver den et utroligt lækkert opiat buzz, især sammen med en smule cannabis, det er faktisk ret euforisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Synes mulungu er lidt ala benzoer.

Insane psychedelia user!

Valmuer :) smid nogle frø og se dem gro

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Valmuer/opium har til gengæld et nævneværdigt misbrugspotentiale. :) Men vil gerne give +1 til kratom, selvom jeg ikke har erfaring med 'rigtige' opioider/opiater. Kratom er et lækkert buzz.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fso skrev:

De virksomme stoffer i valmuer er opiater, så jeg tror ikke de svare på OP's spørgsmål og som alle opiater/opioider har de et grumt misbrugspotentiale som allerede nævnt. Når det så er sagt så er det tiden hvis man vil nå en høst i år. Det er jo ikke være umuligt at købe eller bytte sig til nogle birkes af den rette slags. Hvis man ellers kan styre sig og kun sår en smule valmuer his og her, så har man til et par kopper valmue te til medicinske formål eller et par mørke vinteraftner. Sæt jer godt ind i det før i drikker noget som helst, jeg havde bekende der omkom af valmue te!!!
Jeg vil dog lige nævne min favorit her for tiden, Kanna, "Sceletium tortuosum" selv om den næppe har det punch du leder efter. For mig har den nogle af de bedste sider af stimulanser og benzoer i et hug alt efter hvordan man vælger at bruge den, men den er subtil i sin virkning, ikke noget du bliver påvirket af.

rubberlizard skrev:

Hey @rubberlizard kan du ikke fortælle lidt om mulungu? Den er udenfor min erfaring....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
bindegal skrev:
Fso skrev:

De virksomme stoffer i valmuer er opiater, så jeg tror ikke de svare på OP's spørgsmål og som alle opiater/opioider har de et grumt misbrugspotentiale som allerede nævnt. Når det så er sagt så er det tiden hvis man vil nå en høst i år. Det er jo ikke være umuligt at købe eller bytte sig til nogle birkes af den rette slags. Hvis man ellers kan styre sig og kun sår en smule valmuer his og her, så har man til et par kopper valmue te til medicinske formål eller et par mørke vinteraftner. Sæt jer godt ind i det før i drikker noget som helst, jeg havde bekende der omkom af valmue te!!!
Jeg vil dog lige nævne min favorit her for tiden, Kanna, "Sceletium tortuosum" selv om den næppe har det punch du leder efter. For mig har den nogle af de bedste sider af stimulanser og benzoer i et hug alt efter hvordan man vælger at bruge den, men den er subtil i sin virkning, ikke noget du bliver påvirket af.

rubberlizard skrev:

Hey @rubberlizard kan du ikke fortælle lidt om mulungu? Den er udenfor min erfaring....

Synes ikke der er så meget information rundt omkring om mulungu, men mine oplevelser er noget henaf benzoer. Men kun meget begrænset eufori. Tilgengæld gjorde det et fint arbejde med at få mig ned på jorden og tømme mit hoved for forvirrende tanker.
Og så var det også ganske udemærket smertestillende.
Mener jeg fik en pose med 50g i fra en ethnoshop, første dosis på 10g gav mig ikke rigtigt noget, mens jeg tydeligt kunne mærke 20g. Knuste det i en blender og kogte i en halv time, før jeg slukkede varmen og lod det køle ned.
Smagte ikke særligt godt, men det var da til at få ned og selvom jeg hældte det ned, kom effekten alligevel snigende.

https://www.erowid.org/herbs/erythrina/
http://www.rain-tree.com/mulungu.htm#.VS1Qx5OHfhU
http://www.bluelight.org/vb/threads/356 ... 17e3917689

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg fik personligt en føelese af at være på benzoer da jeg prøvede rød fluesvamp, og det aktive stof påvirker ganske vidst også de samme respetorer i hjernen.

Men nu har jeg aldrig fået specielt meget ud af bezoer, eller rød fluesvamp for den sags skyld, ud over jeg blev træt, så måske er jeg ikke den bedste kilde til at udtale mig om det.

Men hvis du er efter en opioid agtig rus, ville jeg helt klart foreslå kratom, som allerede er blevet nævnt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flasken
Prøv med guldvalmue (Eschscholzia californica) det er derfra, man har benzodiazepin.

Medlem

Baldrian har vist sig effektivt til at lindre angst og søvnløshed og betegnes ofte som " den fattige mands Valium "

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det findes ikke, makker. Der findes et hav af naturlige og lovlige planter, der kan give dig en mild beroligende effekt, men ingen af dem er meget stærkere end en kop kamille-te med mælk.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Almindelige spisesvampe har faktisk et temmelig højt lithium-indhold, du får nok ikke en opium buzzer på, men en god svampe/bacon/tomat æggekage og et glas mælk til, det kan godt stabilisere udsvingende humør... Også væsentligt mere holdbart end at indtage substanser for den "beroligende" følelse, det er en jagt uden ende..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hindbærroulade skrev:
Det findes ikke, makker. Der findes et hav af naturlige og lovlige planter, der kan give dig en mild beroligende effekt, men ingen af dem er meget stærkere end en kop kamille-te med mælk.

Det er simpelthen ikke rigtigt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flasken
Citat:

Der bliver du vidst nødt til, at udforske lidt bredere. F.eks. Eschscholzia californica, kan give en effekt, fuldstændig tilsvarende alopam/oxapax.

Papaver Somniferum er vel teknisk set også lovlig, at dyrke. :roll:

Der er også en del flere som gemmer sig derude :lol:

(En af mine venner er også lige blevet frikendt for, at dyrke skunk da det blev dyrket med formålet, at udvinde CBD)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]