Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 09:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2018 01:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Halose skrev:
Desta skrev:
når man har brug for at sidde og ryge på den hverdag, så er det vidst på tide at tage sig en lang pause, og lige tænke sig om hvad det er man gerne vil med livet.

Det er nok lige lidt for binær en tankegang. At man har tændt op i et bål på en hverdag, behøver ikke betyde at man er ude på et sidespor, eller at man går glip af alt muligt her i livet.
Det er lidt for unuanceret en udmelding, imø. Der er mange der nyder en buddhasmøg i ny og næ, uden at det går på tværs af hverken økonomi, arbejde, børn eller venner.. Og også selvom det ikke nødvendigvis holdes til weekenderne.

Vi er slet ikke uenige.
Jeg skriver ingen steder at man ikke kan ryge sig en fed i hverdagen, eller et par gange om ugen.
Jeg forholder mig bare til hvordan det kan gå for nogle mennesker.
Ryger da selv den dag idag et par gange ugentligt, til et par gange om måneden, og har intet problem i at passe mine ting.
Jeg kender sågar også folk der kan gøre det flere gange om dagen, uden det forvolder dem nogle problemer.
Men faktum er at hvis man har brug for at bedøve sig 24/7 så er det fordi man flygter fra noget.

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2018 01:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Desta skrev:
Men faktum er at hvis man har brug for at bedøve sig 24/7 så er det fordi man flygter fra noget.

Ja. Men jeg forholder mig til at du skrev "når man har brug for at sidde og ryge på den hverdag...."
Jeg tænkte at det skulle læses som "ryge på en hverdag", men skal det læses som "ryge på den hver dag"?
Det er der filmen knækker for mig, men måske jeg misforstod din besked fordi du skrev 'hver dag' i ét ord. Og det er ikke for at fluekneppe, jeg læste det vitterligt som "ryge på en hverdag", bare med et eventligt slå-d for meget.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2018 02:40 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Min fejl!
Glemte mellemrummet :wink:
Sådan et mellemrum kan gøre meget for en tekst lol.
Men så er vi da enige!

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2018 09:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Vi er enige. Og ja, 'hverdag' er lidt noget andet end 'hver dag' :mrgreen:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team