Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu har mine venner snakket lidt om at de ikke vil riste med min zippo lighter fordi at åbenbart mener at det smager dårligt ?
Har selv ristet en del med min zippo og synes ikke helt at jeg kan smage nogen forskel kan dog godt forestille mig at der evt. blev efterladt benzinrester i tobakken, Men er der noget om snakken ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Så længe man holder smøgen en cm over flammen ca. så synes jeg næsten det er ligemeget hvad man rister over, måske pånær almindelige stearinlys som soder meget, fyrfadslys har virket fint for mig - stikker man derimod smøgen ind i flammen bliver den sodet til og tager mere smag af det man har ristet over. Dette er udelukkende bygget på erfaring, har ingen idé om, hvad der rent faktisk sker med smøgen, har røget masser af joints med cigaretter der var ristet over zippo, uden at man kunne smage det. Gør hvad der virker for dig.

Dedikeret medlem

Jeg synes også, at en zippo flamme både stinker af petrolium og får tobakken til at lugte og smage dårligt. Selv at tænde en smøg med en zippo finder jeg smager forfærdeligt.

Måske jeg og dine kammerater blot er sarte, men en gas-flamme er bare bedre. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]