Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hey hey =)

Jeg har for 45min siden røget ca 70mg n,n-dmt, siddende på gulvet i min bruser - andre der har gjort lignende?
Det jeg vil med posten er egentlig bare at fortælle, at den der hurtige, fysiske overgang, føltes helt vildt anderledes, på en meget positiv måde.. Dmt og vand må ha dybe dybe fælles rødder =) Det var en ret vild tur i bruseren :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Haha! fuck det er sygt!!
En ven beskrev følelsen af at "blive til vand" da han var ved at bryde igennem!

Var det en god tur ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var helt fantastisk, at sidde der i skrædderstilling under varmt rindende vand - det lød helt vildt, som om jeg var under et vandfald, men stadig ku jeg høre hver en dråbe ramme min krop.. Meget intenst! Og helt klart noget der skal gentages... Det er bare sådan, at der hvor jeg bor, er der fælles bad i kælderen, så der kan godt banke på, så må hellere holde doserne, så jeg stadig kan navigere rundt =)

Site Webmaster
Brugeravatar

Fra DM Turners bog:

https://www.erowid.org/library/books_on ... irit.shtml

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
sorry hvis off topic: er stødt ind i n,n-dmt et par gange på det sidste.. har i lang tid gerne ville prøve det.. fik fortalt at jeg burde gå ud i naturen og ryge det, da det kunne føles forkert at sidde i en lejlighed på 4 sal fx. er det sandt?
EDIT: Synes faktisk som regel det er federe at være i naturen på trips, men lige med DMT gad jeg måske godt ligge herhjemme i trygge og bløde rammer :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spændende - tak for linket, rbp!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mose-ræven skrev:
sorry hvis off topic: er stødt ind i n,n-dmt et par gange på det sidste.. har i lang tid gerne ville prøve det.. fik fortalt at jeg burde gå ud i naturen og ryge det, da det kunne føles forkert at sidde i en lejlighed på 4 sal fx. er det sandt?
EDIT: Synes faktisk som regel det er federe at være i naturen på trips, men lige med DMT gad jeg måske godt ligge herhjemme i trygge og bløde rammer :)

Prøv det derhjemme først - sofaen er rigtig god at ha ved sin side, det kan sagtens være meget overvældende - men hvis du sørger for, at ha lidt drikkelse med ud, ser jeg ingen problemer i det udendørs som første gangs oplevelse..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Lyder sgu rimelig intenst :P

Jeg har aldrig fattet hvordan folk kan ryge så høje doser, jeg kan ikke inhalere mere end 45mg af gangen, men det er egentlig også fint for mig :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder lækkert hopifjorden! Dog tror jeg ikke jeg kunne sidde oprejst med 70 mg n,n DMT..
Jeg kom til at tænke på John C. Lilly og hans LSD eksperimenter i vandtank. Det må være fedt hvis man kunne flyde i kropsvarmt, saltmættet vand mens man røg dmt!
Har selv røget DMT 3 gange siden midt sommer, og er meget fascineret af stoffet. Bl.a. er jeg blevet inspireret til at lave et shamanistisk ritual med 9 andre der kender DMT, hvor vi rejser 3 ad gangen liggende med hovederne ind mod midten i en triade formation, mens de resterende 6 sidder i en cirkel og trommer/synger til rejsen. Tror det kan virke som en samlet enhed, hvor alle rejser med.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Fanny =)

Det lyder virkelig spændende! Er det changa du har stiftet bekendskab med? ..jeg har faktisk endnu ikke prøvet at ryge changa - men n,n-dmt en del gange efterhånden..
Jeg vil meget gerne høre mere om jeres rejser - det lyder som en spændende setting! Hvordan ryger i det? Jeg har selv lavet flere piber af arnbitter gibbernabber-flasker (det er indtil videre de bedste, de andre mærker flækker meget lettere), hvor der er banket et hul i bunden af flasken med en bushammer - i flaskehalsen putter jeg lidt ståluld, hvor dmt'en er rullet ind i stålulden, så sætter jeg munden for bunden af flasken og suger forsigtigt, mens jeg lige lader en flamme passere stålulden, der hurtigt gløder op og virkelig lader dig ryge hele dosen uden spild, i een lunge! Det er klart den bedste metode jeg endnu har prøvet..

De fleste af mine doser har været på 60+mg - men har så småt planlagt, at jeg næste gang, vil forberede 4 piber, og så måske fylde starterpiben med 50mg og de resterende med 20-30mg - grunden er, at på de høje doser, sker der meget, rigtig meget og det kan være svært for mig, at gribe fast i noget og mit tredie øje lukker hurtigt ned... Men at fordele lidt mindre doser og forlænge min seance lyder tiltalende...

Kaster i andre btw op når i ryger dmt? Jeg gør engang i mellem - det virker ganske befriende!=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
LIdt off-topic:
Nogen der har erfaring med at ryge harmala(tørret blade)+dmt sammen (50/50)?

Site Admin
Brugeravatar

HopIFjordeN@ interessant pibe! Jeg ville nok putte lidt stof for hullet i bunden når jeg suger, i tilfælde af at stålulden "støver". Metalstøv i lungerne er ikke godt!
Jeg bruger en pibe af mærket "Vapor genie" Den fungerer godt til formålet hvad enten det er changa eller rent dmt jeg ryger. Dog har jeg tænkt at det kunne være fedt at lave en pibe med tre slanger på hvor 3 kunne ryge samtidig. Den skulle så stå i midten af cirklen.

Jeg har røget n,n DMT denne sommer, men har også prøvet changa. Changa er vist det bedste hvis man vil spare lidt på sin DMT, og så forlænger det også virkningen.

Det du skriver med at lave flere piper for at forlænge dine sessions, tror jeg bliver svært, da kroppens tolerance stiger kraftigt efter første tur. Det er svært at redoserer, da receptorerne trækker sig ind i cellemembranen lige bagefter.

Jeg har aldrig kastet op af DMT.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

....er det med redoseringerne noget du har personlige erfaringer med, fanny?? Mine erfaringer siger mig; at hvis jeg ryger DMT-doserne relativt hurtigt efter hinanden, får jeg klart effekt... Det samme med LSD - jeg forstår ikke at folk siger, at redoseringer ikke virker.. Rimelige heftige placebooplevelser jeg har haft mig så...

Medlem
Brugeravatar

DMT lyder godt nok til at være et spændene stof, især DMT - the spirit molekyle har vakt min interesse.
Kunne være jeg skal prøve det, når jeg en dag er klar :-)

Medlem

Jeg gad godt at prøve at stå på line, også ryge et hoved DMT.

også skal det være over noget dybt vand, så jeg har noget at falde ned i :P
Fuck hvor kunne det være grineren.

Site Admin
Brugeravatar

samler skrev:
Jeg gad godt at prøve at stå på line, også ryge et hoved DMT.

også skal det være over noget dybt vand, så jeg har noget at falde ned i :P
Fuck hvor kunne det være grineren.

Øh.. nej det tror jeg ikke det ville være. Jeg synes du foreslår noget meget dumt og uansvarligt, der støjer i en ellers seriøs tråd.

Hilsen Fanny

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
nok er det støj, men jeg gad også godt "samle" mig den oplevelse. Nok ikke i virkeligheden... Men sikke en balance man kunne få af det... ^^
Men ja, grineren var nok ikke det første jeg ville få på en sådan line...

Det giver meget god mening at vi har en fysisk spirituel binding til vand, vi har trods alt brugt alt tiden op til og efter vores undfangelse i et langt mere flydende stadie end vi er i nu... Jeg har selv kun stiftet erfaring med ren DMT en enkelt gang, i en lille dose, det var lidt for tidligt for mig, men jeg blev dét fortalt på en blid måde, som en kold vind på kinden en frostklar morgen...

Jeg vækker lige denne gamle tråd til live igen, da jeg også er meget facineret af dmt:)

Hele verden er opbygget i bølger og frekvenser, og da det eneste der bevæger sig i bølger som vi kan se er væske, siger det sig selv at dmt og vand for os har fællesrødder:)
Nu har jeg kun røget dmt 2 gange (3 gang bliver i løbet af ugen) men alle de mønstre og farver jeg ser, bevæger sig også som bølger. Og det er vidst nok bare mine egne tanker:D
Alt er tanker, og intet er ikke tanker. Samtidigt med at vores tanker bevæger sig som bølger, så alt er i bølgeform.

Ved ikke om det giver mening, det er bare mine egne tanker/bølger:D hehe
Men udover det er dmt simpelten guddommeligt, intet mindre ord strækker til, jeg er forelsket!

Vh Ø Tripperen!

Medlem
Brugeravatar

Det lyder til du har haft nogle fantastiske trips Ø tripper!
Puha alt den snak om DMT giver mig helt lyst til at skaffe noget :-)
Nå jeg kunne jo starte med lidt flere syre trips, indtil jeg er klar.

Hehe jeg ved ikke hvor mange trip du har på bagen, men jeg har mange:D Jeg burde måske også have ventet lidt mere, men jeg kunne ikke holde mig fra det længere:D
Den mest besynderlige og besværlige substance jeg har prøvet. Man skal virkelig have vilje til at opleve dmt land, eller Nirvana som jeg vil kalde det, før man kan finde ud af at ryge nok og samtidig slappe af og nyde det;)
Det er stensikkert den ultimative test omkring mod og frygtløshed. Hvis man er i stand til at ryge 50mg eller mere af n,n-dmt, og samtidig være i fuld balance og slappe af, ja så er man en mand:D

I weekenden tror jeg at jeg vil tage en tur i skoven med taske på ryggen, ca. 100-150ug lsd i kroppen, joint i munden, min crackpibe og dmt i lommen:D
Det lyder som en god weekend!

Vh Ø Tripperen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]