Hej. Ville lige høre om følgende fremgangsmåde er god til LSA-ekstraktion. Hvis det virkelig kan være så nemt, forstår jeg ikke hvorfor der er alle mulige netguides der foreslår ekstraktion med petroleum osv.
Ting man skal bruge:
Ubehandlede Hawaian Baby Woodrose frø
Hvidløg
Appelsinjuice
Et glas kogt vand
Procedure
1. Kog vandet og køl det til stuetemperatur. Et lille glas er fint, så kan man blande op med juice efterfølgende.
2. Dosis 4-12 frø (alt efter frøenes styrke og dit ønske til rus, første gang start lavt). Knus dine frø med en morter og put i vandet.
3. Vandet skal sætte i køleskabet i +4 timer og beskyttes for lys eksponering, så enten hold køleskabet lukket eller dæk glasset med sølvpapir.
4. Efter nedkølningen tilføjer du et finthakket hvidløg til blandingen og rører rundt engang imellem (i ca. 30 min.). Der skulle være et stof i hvidløg som eliminere de farlige stoffer i HBWR frøene.
5. Si frørester og hvidløg fra vandet. Vandet skulle være klar til at drikke, for smagens skyld anbefales appelsinjuice.
Læst på engelsk her (
https://psychonautwiki.org/wiki/Nausea- ... extraction), oversatte for min egen forståelses skyld også kunne andre også få glæde af det.
Hvis i da mener det vil fungere?
Desuden vil jeg også gerne vide om HBWR, som standard bliver forhandlet ubehandlede herhjemme?