Citat:
Hvordan er virkningen i forhold til ren dmt freebase rygning?
Den varer længere.
Citat:
Changaen skulle vidst være 50%. Men er det 50% ren dmt? Jeg troede dmt var en form for pulver eller krystaller, det kan da ikke bare "cuttes" op med herbs? :p
Det lyder som det der bliver kaldt "enhanced leaf", hvor man kun blander DMT og herbs sammen. Der skal være en MAOi indblandet før det bliver changa.
Man tager sin DMT, urt og MAOi og smider i et syltetøjsglas med enten acetone eller isopropylalkohol. Det vil opløse DMT og infusere det i urterne. Så lader du det ligge der i et døgns tid eller 2. Så indtørrer du det og du har nu changa.
Citat:
Kan man ryge det i en pind?
Ja, men det er ikke lige så effektivt som det ville være hvis det blev røget på bong.
Citat:
Hvad er en god start dose?
Det kommer an på hvor meget DMT du som regel har behov for for at få et breakthrough. Men jeg vil mene at en god startdosis er 20mg DMT. Hvis ikke det virker, så up den til 30mg og så fremdeles.
Citat:
Hvor længe varer virkningen og hvor hurtigt mærker man det?og stiger trippet i styrke som med svampe, med comedown osv
20-30 min. cirka. Du mærker det meget hurtigt. Vi snakker sekunder. Det stiger ikke ligesom svampe. Det går stærkt. Comedown er behageligt, men lidt forvirrende. Du har trods alt lige været i en anden dimension.
Citat:
Hvis man tager et bong hovede med det, hvor blæst bliver man så? Ved godt at det kommer an på hvor meget. Men tænker om det er ligsom salvia, hvor man er helt væk eller hvordan?
Det bedste er bong. Du bliver blæst, men ikke salvia-blæst. På DMT ligger man som regel helt roligt indtil trippet er ovre. Hvis du kan bevæge dig og kontrollere din krop, så er du ikke i hyperspace. Men du mister ikke kontrollen over dig selv ligesom det kan ske på salvia.
Citat:
Kan man ryge det med hash og tobak eller skal det ryges rent?
Bare ryg changa'en rent. Lad være med at blande andet i det. Du kan ryge hash bagefter og tobak er unødvendigt, da det allerede er blandet op.
Jeg kan anbefale at besøge siden DMT-Nexus (
https://www.dmt-nexus.me/forum/). Der kan du finde svar på næsten alle spørgsmål omkring DMT, MAOi, changa, enhanced leaf, hvordan man laver det, virkningen, osv. osv.
Held og lykke!