Det er virkelig svært at sige noget meningsfyldt, fordi det er sådan en enorm blanding af phytokemikaler du har indtaget. Man ved ganske enkelt intet om, hvilke interaktioner der kan være mellem alle disse stoffer og de biokemiske processer de påvirker. Faktisk kender man ikke engang hele paletten af kemikalier i de to urter.
Da Damiana ikke er særlig velstuderet, vil jeg undlade at inddrage det i mine tanker. Specielt da det mest lader til at være flavonoider og andre polyphenoler / antioxidanter der er tilstede i dens ekstrakt (jfr. Wiki).
Kanna, eller Sceletium Tortuosum, indholder hvad jeg ville kalde 'the prime suspect', i form af en
PED4-inhibitor (hvilket angiveligt også er kilden til plantens brug som "medicin"). En bivirkning ved høj koncentration af en PED4-inhibitor er bla kvalme og ubehag.
Den sande årsag til dine symptomer er nok en mere kompleks synergi mellem stofferne i de urter du har taget. Jeg ved naturligvis ikke, hvad din motivation var for at indtage denne the, men mit råd vil dog være, at lade være med at indtage den slags ekstrakter uforsvarligt. Start lavere ud, gå mere systematisk til værks og undlad at blande ting samme, indtil du kender den rene effekt.
Bare fordi det kan købes i en helse-shop og kommer fra en plante, betyder det langt fra, at det er godt for kroppen at indtage.

1 g lader også til at være en ret høj dosis, i forhold til hvad fx. drøftes i
denne tråd, fra et andet forumI øvrigt er en "virus på balancenerven" en virkelig vag sygdoms kategori - specielt fordi det ikke behøver have noget med en virus at gøre, men egentligt er en inflammatorisk tilstand. Det skulle være et meget spøjst tilfælde, at det skete lige i samme tidsrum du indtog din the. Jeg tror bare der er en del symptom overlap, fordi det er sådan lidt vage [uspecifikke] neurologiske symptomer.
Håber det måske afklare lidt. Ellers uddyb gerne med mere information.