Hej Psychedelia, jeg long time lurker men har først lige oprettet en konto nu, fordi jeg gerne vil advare folk derude.
Jeg 23 og har røget Cannabis i 5 år on and off, men stopper nu efter jeg blevet snydt og det har fået bægret til at flyde over for mig, desværre.
Efter politiet har sat massivt ind mod staden er kvaliteten på hash faldet og man ved aldrig helt hvad man får efterhånden, fordi personen der sælger er gemt bag alt muligt og kan være pisse ligeglad med hvad han sælger dig, fordi personen er anonym og vil bare have profit. Jeg har købt i forskellige boder det sidste 1-2 års tid, når man endelig finder en, kan personen ikke levere varen over længere tid, personen forsvinder eller det en helt anden i samme tøj der ikke ander hvad man køber og får normalt. Min dealer blev snuppet eller er gået under jorden og derfor har jeg prøvet og finde en god kvalitet igen
I fredags tog jeg på staden og ville have lidt til weekenden, jeg kommer derind og kigger hvor der er kø (Hvis der kø er det, fordi der noget varieret man kan vælge imellem eller god hash), jeg køber 120'er, da jeg får nolden tjekker jeg altid efter hvad jeg har fået, så der bliver trykket og mast og det føles som 120'er, den er dejlig blød selvom det var lidt køligt udenfor, derefter stikker jeg næsen ned og tager et god snif, det dufter af skunk men alligevel sødt på en mærkelig måde og der tænkte jeg fuck der sgu noget galt, men jeg havde ikke nosser til at gå over og spørge og jeg havde jo heller ikke prøvet at ryge noget, så det kunne godt været det var super godt, men min mavefornemles har altid ret og jeg lytter aldrig efter til den.
Så jeg tog hjem med mit hash for at rulle en fredags joint, jeg brækker min klump op og kan godt se at konsistensen ser lidt spøjs ud og det lugter meget mere sødt/ubehagelig skarpt men stadig en smule af skunk (jeg kan ikke beskrive lugten for det første gang jeg dufter den duft), jeg laver en halv grams joint og tænder op i den, fra start smager den meget surt og det kradser rigtig meget i halsen, men jeg kører den igennem med en drik, for det fredag, jeg træt og skal bare hygge med en god skævert på.
Jeg bliver ikke ikke særlig skæv i forehold til hvis jeg røg en god 120. Jeg har koger på men ikke på en skæv måde og mit hoved er meget tungt imens det føles som om der nogen der trykker mig oven på hovedet, jeg kan mærke at jeg får store poser under øjnene og min mund er en smule lam.
I min paranoia begynder jeg at søge på google omkring dårlig hash og falder over soapbar hash, som er meget normalt i England åbenbart og finder ud af det fyldt med lort, naivt sidder jeg tilbage og tænker aargh så langt ude er det vel ikke i danmark endnu, ved godt der kan ryge blade og andet plante matriale som fylder, men lige frem terpentin og andre kemikalier for at give at give den rigtige konsistens, men mit hash var rigtig rigtig dårligt og jeg havde ikke noget at miste på det, så jeg prøvede den så kaldte vaske test og det skulle jeg aldrig havde gjort for jeg kommer IKKE til at ryge cannabis igen før jeg har dyrket mit eget eller er 100% sikker på det den rigtige vare jeg står med.
Jeg tager mit hash ud i køkkenet og putter det ned i en kop med lunkent vand og begynder derefter at røre rundt, stille hælder jeg kogende vand ned, men ikke for meget da jeg har læst at kogende vand ikke opløser thc, men jeg var stadig i tvivl så gjorde det forsigtigt, mit hash bliver opløst og det lugter rigtig skarpt/sødt og en snert af kemikalier. Vandet bliver rødelig brun, det gør jeg 3 gange, den tredje gang var vandet stadig en smule rødelig brun, men tænkte det må være fint nok, ellers vil der måske ikke være noget thc tilbage, jeg lod det tøre på en telearken, da det var tørt trykkede jeg det sammen igen, klumpen blev mere gummi artig og klistret.
Jeg røg 2 0,5 grams joint på den vaskede klump, smagen var MEGET mere blid og jeg behøvede ikke hele tiden at drikke noget og jeg blev mere skæv på en rigtig måde, men fik dog en kæmpe hovedpine som varede ved lørdag og nu sidder jeg her søndag, helt døsi og er bare meget træt og jeg har selvfølgelig smidt min klump ud.
Så mit spørgsmål er, jeg synes hash guiden er rigtig fin og det dejlig læsning men om man kunne putte en sektion ind omkring det her "soapbar hash" eller et andet sted evt eller overreagere jeg?
|