Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

I løbet af de sidste par år har varigende kvalitet samt priser overskygget alle mine positive tanker og forventninger omkring køb af cannabis på staden, og tidligere blev bunden skrabbet med nøgen røv og albuer:

Idag skulle jeg f.eks. have lidt godt med hjem til kampen i aften og i de kommende dage. Jeg købte for 200 grønt og 100 tjald. Jeg bliver fortalt at de kun har pot, er normalt mest til sativa og skunk. Jeg vælger alligevel at sige hell yea, ville egentlig bare gerne have turen overstået. Da jeg kom hjem, kunne jeg se, at potten var overfyldt med grønne og brune frø. Så overfyldt at efter jeg havde sorterer dem fra, kunne veje dem 1,8g, og det var lige over halvdelen af den samlede vægt. Potten alene efter frasorteringen vejede omkring 1,8g. Så jeg har altså betalt 200kr for noget knastørt og super upotent pot på 1,8g (har testet det - røg en godt fyldt pind uden nogen mærkbar effekt) og så lugter det mere af græs end cannabis.

Hashen vejede godt nok 2,1g hvilket jo er en god og fair mængde til prisen.. Men! Det er ekstremt klistret og lugter en lille bitte smule hen af noget blomst lignende. Det er ret svært at sætte ord på, men dufter og mærkes anderledes end alt andet jeg har fået i den sidste lange tid. Det klister sig helt fast til fingrende og tager i det hele taget lang tid at muldre ud, samtidig med at virker lidt gummi-plastik agtigt. Kan selvfølgelig ikke sige med garanti, at der er noget ved det, som der ikke skal være. Virkningen kan i det mindste mærkes, men slet ikke noget vildt. Dårligere end en almindelig ryger.

Kan slet ikke forstå at de skider deres kunder lige midt i ansigtet på den måde, og man føler sig da taget i røven, når man betaler relativt mange penge for sådan en omgang hø. Men tilgengæld er jeg da blevet helt bevidst om, at jeg aldrig nogensinde skal give min personlige økonomiske støtte til rocker-organisationer for græs, frø og plastik-hash nogensinde igen. Så mange tak for inspirationen :)

Har virkelig fået lyst til at prøve at gro det selv, og det kunne meget vel blive i den nærmeste fremtid, og heldigvis findes der jo andre alternativer til at købe cannabis indtil da :)

Insane psychedelia user!

Det lyder ikke som den bedste handel du har gjort der.

At hashen er klistret er der ikke noget mærkeligt i. Det er hash af god kvalitet oftest hvis ikke der er tale om pollen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men det lyder som en fin idé, du har da frøene i hvetfal. :sucks:

- De risikerer at sætte sig selv i livslang gæld for at vi kan ryge vores fede??
Hvad er problemet?
Da i hvertfald ikke staden..
Eller pusherne for den sags skyld.

Senest rettet af Alf'n 19 sep 2022 14:22, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Heysan skrev:

(...) og heldigvis findes der jo andre alternativer til at købe cannabis indtil da :)

Største delen af de alternativer er alligevel købt på øen.

Insane psychedelia user!

Elsker bare den overskrift :D
Jeg havde nok valgt og gå ind med potten og hørt om ikke det var en bytter.

Medlem

Størstedelen af boderne var lukket pga. et eller andet (det sker engang i mellem) Så det var altså kun få steder man kunne købe, og der var kun grønt ved en enkelt bod på hele staden vidst nok, som en hel del købte ved. Jeg køber som regel fast et sted, hvor at kvalitet og mængden næsten altid er, som det skal være, men er bare helt sikkert på, at alle og enver som havde fået den samme skod mængde af noget tørt og frøfyldt græs, som jeg fik, havde følt sig en anelse dum, og specielt når man er trofast kunde derinde. Det der til tider bare gør det lidt træls at handle på staden er, at det afhænger helt af hvem der står ved boden, for hvis det ikke lige er en man har set før og omvendt, kan man risikere at få elendigt. Hvis man i forvejen er usikker, kan man helt rigtigt forsøge sig andre steder, men det er altid usikkert om man så derefter skal gå med følelsen af, at man har fået en fair mænge samt kvalitet, eller om man føler sig taget i RÆFEN! Sidstnævnte sker altså desværre tit for mange almindelige købere, om man vil det eller ej. Det er som om at af nogle af dem er fuldstændig ligeglade med kunderne "Nåårh ja, det er sgu lige meget om jeg giver ham her en dårlig mængde eller noget bras, for han tør alligevel ikke sige noget til det, og han kommer alligevel igen på et eller andet tidspunkt" I det mindste bliver det ikke overladt til tilfældigheder, når man vælger sin lokale dealer, der ved man i det mindste hvad man får :)

Havde vel også bare lige brug for at komme ud med det i min daværende frustation ;)

Legalize it!

Insane psychedelia user!

Ja, de holder tit arbejdsdag om lørdagen.

Find en anden dag, eller kom derind om aftnen i stedet.

Dedikeret medlem

Hashen er af meget varierende kvalitet, men skunken plejer at være god. Når jeg skal købe hash, starter jeg med at købe 1 g, og går så hjem og ryger det. Hvis kvaliteten er god, kommer jeg tilbage næste dag, og køber en større mængde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Personligt kan jeg ikke finde meget godt grønt på staden. Har endt med en ubehagelig oplevelse mindst halvdelen af gangene, jeg har røget grønt der fra. Det eneste gode jeg har røget har været noget Pineapple kush, som blev til pulver bare man rørte det. Pisse besværligt at arbejde med, men det var fandme lækkert. Men det var dsv. kun en ud af 20 gange.

Nu er jeg kun til klumb, og den plejer sådan set at holde nogenlunde. Har selv haft bedst erfaringer med Extreme, men navnene kan man jo ikke regne med. Nu besøger jeg sådan set aldrig staden mere. Har en kontakt med den lækreste ryger jeg kunne forestille mig + jeg slipper for politiet og den lange togtur.

Dedikeret medlem

Det er meget forskelligt hvad de har af skunk på Christiania. Men de har altid Samsø-pot i den venstre bod i vaskeriet. Den kan jeg altid falde tilbage på, og den er både god og billig (Jeg ved ikke hvorfor de kalder den pot. Den både ligner, smager, og virker som en god skunk).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Vaskeriet er også det eneste sted jeg kan finde grønt som fungerer. Vidste bare ikke om jeg måtte skrive det her...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det må du heller ikke. Hvis du er i tvivl, så kan jeg anbefale dig at læse reglementet.

PS: Jeg har kun røget elendig skunk fra Staden. Hashen har tilgengæld været sublim.

Dedikeret medlem

Hvis jeg skal sige noget negativt om deres skunk, så er det at den ikke altid er færdigtørret, og så brænder den ikke ordentligt. Nogle gange må jeg have den liggende i månedsvis før jeg kan bruge den.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Enspænderen skrev:
Hvis jeg skal sige noget negativt om deres skunk, så er det at den ikke altid er færdigtørret, og så brænder den ikke ordentligt. Nogle gange må jeg have den liggende i månedsvis før jeg kan bruge den.

Månedvis? hold da kæft, så må det da være ren suppe når du køber det :P

Oplever dog også rigtig tit at skunk sjældent er tørret godt eller længe nok. Hvis jeg lader det ligge i fri luft natten over, så er det meget tørt dagen efter. Flere måneder er sateme ekstremt! Hvis det virkelig er sandt, havde jeg sku skudt den pusher og brændt boden ned.

Insane psychedelia user!

Det er nok få at få det fermeteret og ikke kun gjort det rygetørt.

Jeg er ihvertfald aldrig stødt på skunk fra staden af endnu, der havde brug for at ligge og fermetere i månedsvis før det var rygeklart. Jeg synes faktisk at skunken fra staden af, er af rimelig kvalitet, dog ikke ligeså godt som det jeg selv har groet.
Men selvfølgelig kan man være uheldig, og få noget der ikke er helt tørt, og heller ikke af bedste styrke.

Er det ikke lidt fjollet at begynde at fermetere noget skunk, som jo er nået halvvejs igennem processen da man får det?

I sidste ende er det vores eget ansvar som købere, at sikre os, at det som vi køber er i orden. Det har man fin mulighed for inde på staden, da man både får lov til at lugte til det, og mærke på det. Så bliver man snydt, er det lidt ens egen skyld.

Dedikeret medlem

Enspænderen skrev:

geeez :shock:
er det en plante-plukselv bod?.. :lol:
seriøst, så tjek om stilken bøjer eller knœkker i et lille/mellemstort bud, når du trykker det let.. den ska helst knœkke!
spørg evt. dealer om tørretid, om det er curred og lignende :)
go ryger deude..
:peace:

Dedikeret medlem

Jeg lader skunken ligge i posen, for at den ikke lugter. Det er ikke noget problem for mig, at den er længe om at blive tørret. Jeg sørger for altid at købe skunken i god tid, og have flere poser liggende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]