I løbet af de sidste par år har varigende kvalitet samt priser overskygget alle mine positive tanker og forventninger omkring køb af cannabis på staden, og tidligere blev bunden skrabbet med nøgen røv og albuer:
Idag skulle jeg f.eks. have lidt godt med hjem til kampen i aften og i de kommende dage. Jeg købte for 200 grønt og 100 tjald. Jeg bliver fortalt at de kun har pot, er normalt mest til sativa og skunk. Jeg vælger alligevel at sige hell yea, ville egentlig bare gerne have turen overstået. Da jeg kom hjem, kunne jeg se, at potten var overfyldt med grønne og brune frø. Så overfyldt at efter jeg havde sorterer dem fra, kunne veje dem 1,8g, og det var lige over halvdelen af den samlede vægt. Potten alene efter frasorteringen vejede omkring 1,8g. Så jeg har altså betalt 200kr for noget knastørt og super upotent pot på 1,8g (har testet det - røg en godt fyldt pind uden nogen mærkbar effekt) og så lugter det mere af græs end cannabis.
Hashen vejede godt nok 2,1g hvilket jo er en god og fair mængde til prisen.. Men! Det er ekstremt klistret og lugter en lille bitte smule hen af noget blomst lignende. Det er ret svært at sætte ord på, men dufter og mærkes anderledes end alt andet jeg har fået i den sidste lange tid. Det klister sig helt fast til fingrende og tager i det hele taget lang tid at muldre ud, samtidig med at virker lidt gummi-plastik agtigt. Kan selvfølgelig ikke sige med garanti, at der er noget ved det, som der ikke skal være. Virkningen kan i det mindste mærkes, men slet ikke noget vildt. Dårligere end en almindelig ryger.
Kan slet ikke forstå at de skider deres kunder lige midt i ansigtet på den måde, og man føler sig da taget i røven, når man betaler relativt mange penge for sådan en omgang hø. Men tilgengæld er jeg da blevet helt bevidst om, at jeg aldrig nogensinde skal give min personlige økonomiske støtte til rocker-organisationer for græs, frø og plastik-hash nogensinde igen. Så mange tak for inspirationen

Har virkelig fået lyst til at prøve at gro det selv, og det kunne meget vel blive i den nærmeste fremtid, og heldigvis findes der jo andre alternativer til at købe cannabis indtil da