Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 00:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Hey Psy,

Jeg har en kontakt som skaffer mig noget rigtig godt tjald. Bedre end jeg nogensinde ville kunne få på staden eller noget andet sted. Jeg kender ham efterhånden ret godt og han er en virkelig flink og ærlig fyr. Her i sidste uge fik jeg så noget tjald af ham som jeg blev fuldstændig væk af. Nu har jeg godt nok ikke prøvet nogle psychedeliske stoffer, men det var fuldkommen sådan som jeg havde forestillet mig et svampetrip ville være. Jeg så små lanterner i græsset og grønne og gule farver, når jeg kiggede rundt om mig. Det var lidt ubehagelidt fordi at en af mine venner havde røget noget af det dagen før og havde fået badtrip. Og efter at have skrevet lidt med ham fik jeg nogle ubehagelige tabker om der nu kunne være andet en hash i. Jeg endte så med at falde i søvn før det gik helt galt.

Næste dag fortalte min kontakt så, at det var meget stærk hash, og at man skulle virkelig ikke ryge for meget af det. Vi havde røget et halvt gram hver med tolerancen næsten i bund, så det gav meget god mening for mig.

Nu sidder jeg så med en klumb af det samme i hånden. Når jeg sætter flammen hen til bobbler den virkelig lækkert og brænder med en meget ren flamme. Selve røgen dufter også af god hash, men det underlige er at når jeg lugter til selve klumben har den sådan en nærmest skosværte-agtig lugt. Det undrer mig lidt og er lidt den samme lugt som noget rigtig dårligt hash jeg har haft.

Nogen som har idéer til hvad det kunne være?

Forresten skal det lige siges at jeg har røget det samme for et par dage siden, hvor jeg fik det bedre end jeg har haft i lang tid. Rigtig god body-high og fornemmelse af at leve i nuet.

Venlig hilsen Psykemyggen.

Insane psychedelia user!

Er det ik den der kamfer lugt/smag - den kan sagtens være i "god" hash men som regel er det nedderen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Altså hvis du mener om det lugter som den der creme? Det lugter af hash hvis man ligesom skiller det ad. Ellers er det sådan en lidt skarp og ikke særlig sød lugt. Måske ikke ligefrem af skosværte nu når jeg tænker over det... Det er ikke en særlig stærk lugt. Synes ikke den lugter så naturligt, i hvert fald ikke af hash. Men hvad ved jeg? Så meget forskelligt hash har jeg jo heller ikke røget, men det føles i hvert fald som rigtig god hash.

Dedikeret medlem

du kan evt gi det en gang vand-rensning på en lille nold og se hva der kommer ud af det.. :) (se hva farve der kommer med ud, og om vandet lugter af kamfer/skocreme e.l. )
mvh STW

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]