Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Davs, ny tilflytter fra jylland her, jeg plejede at få min hash fra en ven der groede det selv, så derfor er jeg ikke vant til Christiania, og har stadig ikke fået samlet mig modet til at tage derind, så jeg tænkte på om nogen kunne fortælle mig hvor sikkert der er? Og måske om nogen ved om de sælger "rygeklar" joints derinde, og hvad prisen på sådanne kunne være :)? På Forhånd tak.

Junior medlem

Velkommen til djævleøen! :D Der findes en app som gør at du kan holde øje med om politiet er til stede eller holder razzia derude. Jeg har personligt aldrig løbet ind i dem, men der er mange som bliver snuppet også i metroen endda. Mit trick er at købe det jeg skal have og så gemme det et lusket sted på min cykel med lidt tape så det ikke er til at finde lige umiddelbart. Færdigrullede joints er der masser af derude. De plejer at ligge fra 30-100 afhængigt af størrelse og indhold.

Junior medlem

Mange tak :) Den vil jeg da prøve at finde med det samme, og jeg er nu vant til billigere, venne fordele og alt det der. Men det lyder jo ganske fair i normal tankegang ;)!

Dedikeret medlem

Jeg vil ikke råde dig til at købe færdige joints. De virker svagt, og er alt for dyre. Det kan meget bedre betale sig at rulle dem selv. Men du kan jo prøve, og gøre dig dine egne erfaringer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Er selv aldrig blevet taget, og jeg kender ikke engang en eneste som har prøvet det. Jeg ville ikke synes det var besværet værd at stikke det op røven. De enkelte gange jeg har oplevet politi derude, har det været sådan, at man nemt kunne se dem og gå uden om. Kunne også forestille mig, at der er ret lidt aktivitet derude fortiden pga. OBS'en på terror.

Men med hensyn til de færdigrullede er jeg meget enig med Enspænderen.

Junior medlem

Så, nu hvor jeg er kommet hjem fra min tur til Christiania, opdager jeg jo lige et andet lille problem, hvordan fanden slipper jeg for lugten? :hm:

Ude på landet havde jeg en times gang til nærmeste nabo, for ikke at tale om byen, men her er der mennesker, og en lejligheds makker, over det hele :shock:

Så, det jeg spørger om er vel bare hvordan man maskere lugten så man ikke bare lige bliver opdaget af gud og hver mand.

Og så også lige en lille sidenote, Enspænderen foreslår ikke at købe Joints men at rulle selv, økonomisk hænger det jo ganske vist bedre sammen på den måde, men hvad er der egentlig af valgmuligheder når det kommer til sjov og ballade med hash? jeg har i de fem år jeg har brugt det aldrig leget med andet end Joints og diverse mad og drikke, så hvis nogle har gode/sjove ideer skal i sku sige til :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du bor med roommate du ikke kender, må du gå udenfor. Ellers kommer det lidt an på din opgang. Mig og min roomie har ikke fået en eneste klage på trods af rimelig massiv hashrygning.

Hvis du ender med at gå udenfor, vil jeg påstå at de fleste køwenhavner er rimelig ligeglade med at du ryger dig skæv. Det sker alligevel forholdvist ofte at man ser en dude med joint gå igennem gaderne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]