Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har her for et par uger siden fået nummer til noget jeg selv syntes er virkelig god hash jeg bliver altid selv virkelig skæv og "couch locked" af det.
Men af en eller anden grund så 5 af dem jeg har røget det har fået blackout af det (altså hvor de har fået det virkelig dårligt i 20-40 min og nogle af dem har bare faldet om)
og 2 har kastet op af at ryge det (har nok røget det med 12 personer så der 7/12 der har fået det dårligt) hvad tror i mon det kunne være jeg og de 5 andre syntes selv det er virkelig godt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som bivirkningerne af syntetisk cannabis.

Jeg ved at det også laves i plader som ligner rigtig hash på en prik. Jeg ville ikke kunne se forskel !

Junior medlem

visias skrev:

Jeg ved at det også laves i plader som ligner rigtig hash på en prik. Jeg ville ikke kunne se forskel !

Jeg Købte også en plade af det der ligtne hash den var vist stemplet huplot eller hublot

Junior medlem

Det smager rimelig meget og lugter af hash men på en måde smager det også lidt anderledes end det andet hash jeg har røget

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
visias skrev:

syntetisk cannabis kan jo nemt bare puttes i en f.eks ikke særlig potent hash. Der er så nogle der kan finde på at gøre ting ved denne dårlige hash for at få den til at ligne en bedre hash' har hørt historier om coca cola badet tøre 70-80er plader som så senere går som en 90-100 krs røg. At tage en plade og smuldre den, blande den op med noget andet er ikke så svært og muligvis slet ikke noget man ville kunne se, medmindre man sidder med mikroskopet og i forvejen har forstand på hvad man kigger på.

DoktorCH - Vil du ikke være venlig at tage et foto af denne hash, måske også lidt info om lugt og konsistens, hvordan det opføre sig når det opvarmes mm ? det ville der blive sat pris på herfra i hvert fald.

Junior medlem

Apollo. skrev:
visias skrev:

syntetisk cannabis kan jo nemt bare puttes i en f.eks ikke særlig potent hash. Der er så nogle der kan finde på at gøre ting ved denne dårlige hash for at få den til at ligne en bedre hash' har hørt historier om coca cola badet tøre 70-80er plader som så senere går som en 90-100 krs røg. At tage en plade og smuldre den, blande den op med noget andet er ikke så svært og muligvis slet ikke noget man ville kunne se, medmindre man sidder med mikroskopet og i forvejen har forstand på hvad man kigger på.

DoktorCH - Vil du ikke være venlig at tage et foto af denne hash, måske også lidt info om lugt og konsistens, hvordan det opføre sig når det opvarmes mm ? det ville der blive sat pris på herfra i hvert fald.

Jo det kan jeg godt men der går nok lige 2 dage så pladen er væk og henter en ny her om 2-3 dage men den lugter meget skunk agtigt når man noldrer den virker den som en pollen den smuldrer helt til pulver næsten og når man brænder en klump bobler den meget hurtigt og den smager fint nok ikke helt perfekt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Jeg har selv en kontakt, som skaffer det mest fantastiske tjald. En af de første gange jeg røg noget af det, fik jeg det sindsygt dårligt og det blev meget psykedelisk med farver og lyder, så overbeviste mig selv om, at der var noget giftigt i hashen. Dagen efter spurgte jeg min kontakt, som jeg stoler 100% på, og han fortalte mig, at det var noget ultra potent hash, og at jeg bare skulle ryge meget mindre. Jeg røg et halvt gram da jeg fik det dårligt, og med den svage tolerance jeg har, kan jeg blive godt skæv på 0,05 gram. Jeg har simpelthen aldrig prøvet noget så godt og dejligt som det. Vil skyde på, at du måske har fået noget af virkelig høj kvalitet, og at dem som har fået det dårligt måske ikke har så stor tolerance, eller ikke har været forberedte på det.

Junior medlem

Psykemyggen skrev:
Jeg har selv en kontakt, som skaffer det mest fantastiske tjald. En af de første gange jeg røg noget af det, fik jeg det sindsygt dårligt og det blev meget psykedelisk med farver og lyder, så overbeviste mig selv om, at der var noget giftigt i hashen. Dagen efter spurgte jeg min kontakt, som jeg stoler 100% på, og han fortalte mig, at det var noget ultra potent hash, og at jeg bare skulle ryge meget mindre. Jeg røg et halvt gram da jeg fik det dårligt, og med den svage tolerance jeg har, kan jeg blive godt skæv på 0,05 gram. Jeg har simpelthen aldrig prøvet noget så godt og dejligt som det. Vil skyde på, at du måske har fået noget af virkelig høj kvalitet, og at dem som har fået det dårligt måske ikke har så stor tolerance, eller ikke har været forberedte på det.

Kan godt være, dem som der har fået blackout af det røg sådan 1 gang om ugen mens jeg ryger dagligt og jeg puttede også 0.5 (vejede det faktisk op lol) i en af de joints hvor der var en som fik blackout og en anden kastede op

Junior medlem

fandt faktisk lige et billede jeg havde af pladen på min mobil Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]