Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 21:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Erfaring:
1. trip med 160 frø. let, men fedt trip
2. trip 250 frø. virkelig fedt..

Mit tredje trip var dog en skuffelse da det stort set ikke kom i gang. Undre mig over hvorfor.
Min ven havde ikke prøvet det før han fik 160 frø og jeg spiste 300. Da det var mere end mit sidste trip forventede jeg stor påvirkning. Men det skete stort set ikke. og heller ikke for min ven. frøene kom fra samme pose, så burde ikke være forskel på dem.

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor der ikke skete noget? Jeg har selv et par teorier, men syntes ikke helt de holder.

Årsager kunne være:

1. jeg havde taget et trip en uge før og derfor opbygget tolerance for lsa´en. MEN det forklarer ikke hvorfor det ikke virkede på min ven.

2. Vi havde spist meget. kan det ha en stor nok virkning til at stoppe trippet?

3. vi drak samtidig. blev lettere beruset, men ikke noget særligt. kan alkohol have så stor en virkning på trippet?

Dedikeret medlem

1. Der burde ikke være noget tolerance, men magien går lidt af når man gør det med så lidt mellemrum.

2. Ja, man plejer at sige, at man skal faste et par timer inden trip.

3. Min erfaring med alkohol er at det ikke nedsætter rusen, men oplevelsen kan godt blive lidt mindre psykedelisk.

Junior medlem

Hmm.
De andre gange jeg trippet har jeg spist lige før og stdig kommet id at flyve, men har måske ikke spist lige så meget.

måske det en kombination af for meget mad og alkohol.

Dedikeret medlem

Ifølge min erfaring betyder det ikke noget at man har spist forinden (bortset fra at det tager længere tid, før stoffet begynder at virke). Til gengæld skal man aldrig tage alkohol sammen med psykedeliske stoffer. Alkohol er en depressant, mens LSA er en stimulant. Det betyder, at de til en vis grad hæmmer hinanden.

Har du fundet et sted, hvor man kan få ubehandlede morning glory-frø?

Har du en kilde på at LSA er en stimulant? Det er ikke min erfaring. Det er et mildt psychedelika uden at være stimulerende.

Medlem

Ø Tripperen. Har du en kilde på at LSA er et mildt psychedelika uden at være stimulerende. Det er ikke min erfaring.

Dedikeret medlem

Jeg kan ikke lige finde en kilde til at LSA er en stimulant. Men der kan ikke være nogen tvivl om at alkohol er en depressant, og dermed trækker trippet ned.

Jeg er faktisk for doven til at lede efter en kilde på det nu, og derved kan jeg ikke påstå at det ikke er en stimulans.
Jeg har bare været klistret til gulvet eller sofaen da jeg har været på LSA.

Alcohol er en depressant, det er vi enige om:)

Dedikeret medlem

Ingen regel uden undtagelse. :-)

Mr. Gone
Ja det også min erfaring, efter de 7 gange jeg har prøvet stoffet, man bliver meget tung!

Insane psychedelia user!

Jeg vil nu ikke kalde LSA for et mildt psykedelika. jeg har haft både dybe og sindsoprivende oplevelser med stoffet.

Det har jeg også.
Men det ændrer ikke på at både psilocybin, lsd, meskalin og dmt er meget kraftigere. Så i forhold til de andre er det mildt vil jeg vurdere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]