Sjovt jeg kender ingen nederen typer der kan håndtere at ryge DMT, det kræver sin mand, eller kvinde. Men det kan da godt være at det bare er fordi, at jeg er en af dem, jeg ryger nemlig rimelig tit DMT:D
Jeg forstår heller ikke helt, hvad du mener med at tage processen med i sin helhed, når der forsøges at opnå dybere oplevelser. Det gør man jo når man ryger DMT, og det er da dybt som fanden!!! Hvis du mener i forhold til Ayahuasca, så er det ikke en tredjedel af oplevelsen man oplever på DMT hvis det er det du tror, nej det er en helt selvstændig oplevelse, som ikke skal sammenlignes med Ayahuasca, eller noget som helst andet.
Man skal passe på med at lave konklussioner om noget, som man faktisk ikke ved noget om, det er der hvor skaderne opstår. Nu ved jeg ikke om du har haft mange dybe oplevelser på psychedelika, eller hvornår du definerer det som dybt, men jeg har haft mange på både Svampe, LSD, Meskalin, LSA og lidt på Ketamin, men intet har været i nærheden af det jeg oplever på DMT. Det er det dybeste jeg har oplevet, det formår at splitte mig op i atomer, sende mig ud i universet og hele vejen til nirvana, for derefter at samle mig sammen igen før jeg lander efter 15min:)
Men noget andet er så, at det sikkert ikke er det oplagte værktøj til din kammerat, men du må endelig ikke gå rundt og tro at DMT ikke er dybt, og at man er et asshole fordi at man har røget DMT. Selv efter at jeg har røget en masse DMT, har jeg stadig ikke forstået, hvor fucking dybt det er! Husk på at du i realiteten ikke ved noget om forskellen imellem DMT og Ayahuasca, da du ikke har prøvet det. Det kunne jo sagtens være, at Ayahuasca er ligeså forvirrende og ubehageligt som du syntes at DMT var:)
|