Hey psychedelia,
Her i dag røg jeg for første gang, mig og min ven satte os et dejligt chill sted, og begyndte at rulle en joint, vi havde købt noget hash her i fredags, hvorefter jeg har haft det liggende i et lufttæt glas, mørkt. Håber ikke det var dumt

, nå men for at komme til sagen.
Vi tog ikke særlig meget hash (nok en halv ært, måske lidt mere) og blandede det op med 2 cigs, som vi havde ristet godt og grundet i lang tid, og blandede det hele sammen. Hashen prøvede vi at få til at være fin og meget småt, så ingen klumper, kun nogen få meget små. Det poppede vi så ned i en king-size joint, som vi havde købt færdig rullet. Vi tænde op, og røg den, det gik ret hurtigt og vi har færdig med den hurtigt.
Jeg kunne ikke rigtig mærke noget, men min ven derimod kunne godt mærke det lidt, tror jeg, og sad helt afslappet, og mumlede lidt haha. Så vi/jeg valgte at ryge en ny en, denne gang kun med én smøg, og så lidt mere hash.. den røg vi så også rimelig hurtigt, og jeg kunne IGEN ikke rigtig mærke noget, det skal dog også lige siges at jeg ikke ryger normalt (kun vandpipe og har også brugt en c-cigaret) og det var lidt svært for mig at inhalere røgen, men det lykkedes et par gange. Denne gang kunne min ven rigtig det så det ud som om
Tredje omgang, så valgte vi at rulle endnu en, og denne gang stod jeg for det i guess, jeg ristet en cigaret, sådan okay, ikke alt for meget var jeg sikker på, og det blandede jeg så op med dobbelt så meget hash som første gang, dog var der meget større klumper i denne gang, og den tændt jeg så op for, og den smagte faktisk lidt som det duftede af, i forhold til de 2 andre. Så troede det var rigtig godt denne gang, og min ven blev endnu mere skæv, jeg synes at jeg kunne mærke det, men ikke tydeligt, og har haft det sådan lidt underlidt efter og stadig mens jeg skriver det her. Men stadig ikke så tydeligt, hvor at jeg ville sige "wow" det shit er godt, synes slet ikke det var noget specielt og ret nederen for en første gang haha, vil gerne vide om det er os der gør noget forkert, eller hvad det ellers kunne være?
Vi købte af en lokal dealer som jeg har hørt meget godt om, nogen siger det er det bedste her i området, kan også godt sætte et billede ind af klumpen, men jeg har bare det problem at jeg ikke ved hvordan man gør

Håber nogen af jer kan gøre mig lidt klogere eller give mig nogen gode tips til at riste ordenligt hvis det var det vi gjorde forkert