Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 11:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.

Et hurtigt slag på tasken, har jeg nok røget joints 30-40 gange med mine kammerater de sidste 5-6 år. Jeg har aldrig vidst hvilken slags hash eller skunk, jeg har røget.

Ofte når jeg har røget med dem, har jeg fået paranoia(også de enkelte gange, jeg har gjort det alene). Jeg får meget hjertebanken(ved godt det er normalt), ellers får jeg bare en masse dumme tanker. Er der nogle der har nogle gode råd til, at få styr på dette? Jeg skulle jo gerne slappe af og nyde rusen(er sket nogle gange).

Kan det have noget med kvaliteten af det jeg har røget? Jeg aner som sagt aldrig, hvilken slags/kvalitet jeg har indtaget - jeg er altid bare hoppet med på vognen.

Jeg vil gerne prøve at give det et par chancer til og tænkte i kunne hjælpe mig med det. Jeg vil gerne kunne slappe af og få grineflip over ingenting - kan i anbefale en speciel form for hash/skunk?
Gerne nogle konkrete navne, jeg kan få på staden.

Håber det er til, at forstå og på forhånd tak!

Hilsen en newbie :)

Junior medlem

Det er lige gået op for mig, at jeg har postet det i et forkert forum.. Sorry!
Kan det flyttes på nogen måde?

Dedikeret medlem

Hej med dig :D

Jeg kender godt det du snakker om, og det kan skyldes mange ting. Er dine venner gode ved dig? Har du nogle problemer i dit liv for tiden? Mest af alt sker det fordi man ikke er i nuet, og acceptere oplevelsen for hvad den er, og for nogen fungere det så bare ikke med den måde de ellers lever på, så det må du også gøre op med dig selv. :)

Edit: Men ellers så prøv at ryg lidt pot, lav en joint med meget lidt i, og sug stille og roligt, og hold evt. pause i en 5-10 minutter og mærk efter.

Moderator
Brugeravatar

Ja pot eller en autosort vil nok være et godt bud. Men hvis du i reglen får en dårlig oplevelse ud af det, så er det måske bare ikke noget for dig?
Har flyttet indlægget.

Dedikeret medlem

Jeg forstår godt dit problem. Der er mange slags hash og skunk, og de virker forskelligt. Hvis du vil have noget, du kan slappe af og grine på, så vil jeg foreslå følgende, som du næsten altid kan få på Christiania:

Hash: Pollen.
Skunk: Samsøpot.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]