Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Smølfevej 666 Svamp 25 2. sal TH
hej allesammen

jeg fik for nylligt taget en urinprøve hvor resultatet var noget overaskende. Den slog ud på opiater på en almindlig stikprøve og hash hvilket jeg havdet røget den dag, men havde hverken taget herion, opium, morphin, kodein eller lignende. heller ej har jeg taget noget almin delig smertestillende af nogen arter i m eget lang tid. jeg kender meget til urin prøver men har aldrig oplevet dette her før.

mit spørgsmål er som følger: Har nogen af jer har på psy oplevet noget lignende eller kender i en der har. jeg fik analyseret min prøve på laboratorie og det var specifikt kodein og morfin som kunne spores.

Også er der nogen af jer der har hør om at man blander sådan noget i dårlig hash, det skal sige at det jeg røg den dag var det værste standard has jeg nogensinde har set

med venlig hilsen bob ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Havde du taget kodimagnyler inden? Så kunne det måske forklare udslaget på kodein.

Medlem

Det lyder fanmde mærkeligt, jeg kender ikke rigtig til urinprøver, men det er vel begrænset hvor upræcise de kan være?

De fleste har nok hørt historier om opium i hash, men jeg tror det er sjældent at det lige er opioider hash bliver bliver cuttet med. Men hvis det er det dårligste hash du nogensinde har røget, så tror jeg, desværre, at der sagtens kunne være lidt ekstra sjov i klumpen.

Hvordan var rusen? Hvis der altså var en.

Dedikeret medlem

Det er ikke ualmindeligt at urinprøver slår ud på stoffer man ikke har i kroppen (du skriver at du har meget kendskab til dem, så det ved du nok), men du siger den også er analyseret på et laboratorie. Så må der have været noget i noget du har indtaget, om det så er cannabis, eller din drink, eller hvad nu...

Hvad er det for en sammenhæng du er blevet testet i, kan du ikke bare sige det som det er, at du ikke har indtaget andet end cannabis?

Medlem

jeg er frivilligt på en af kriminalforsorgens pensioner udslaget på opiater gør ingen forskel for mig, om det kun er hash eller eller pladen fuld er helt ligegyldigt da jeg har fået lov at blive boende :)

nej har ikke taget kodimaunyl eller noget adet smertestillende af nogen art :)

har fået taget rigtig mange test gennem mit liv og har ikke på noget tidspun kt oplevet en lignende situation :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Har du spist noget med blå birkes?

Mener Mythbusters testede sig selv positive for opium/morfin, efter et par boller med birkes på/i.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Medlem

Narkopolo skrev:
Har du spist noget med blå birkes?

Mener Mythbusters testede sig selv positive for opium/morfin, efter et par boller med birkes på/i.

nej ikke engang :) jeg kender alle de ting der slår ud i en prøve selvom man ikke har taget noget og ingen af delene har jeg spist det er virkelig fuckt det :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]