Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jun 2016 11:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jun 2016 09:46
Indlæg: 3
Hej jeg er ny her, men søger lidt hjælp angående test resultater på thc (hash) :)
Jeg har søgt og søgt og søgt på hvor længe thc er i kroppen, og alt hvad jeg finder frem til svinger mellem timer og flere måneder, jeg er bekendt med at det afhænger af hvor tit man ryger osv.
Jeg har røget meget, og i perioder hver dag i 6-8 år men er holdt pga. Arbejde (nul tolerance :cry: ) men nu hvor sommerferien nærmer sig har jeg handlet ind til lidt hygge så vil lig høre om nogle ved hvor længe det kan spores.
Der er tilfældig test på arbejdet og er bange for at blive nappet :(...
Jeg har ferie 29, 30 og 31 jeg har planlagt 2 dage i uge 30 hvor der skal babbes en del :rocking: så tror i jeg er "clean" til arbejde igen uge 32 nu når jeg ikke har røget i Ca 7 mrd :) på forhånd tak :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2016 14:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej og velkommen til :-)
Jeg går ud fra det er urintest du refererer til? I så fald at du betaler udgifterne, for prøverne, kan jeg godt agere forsøgskanin.
De seneste 10 dage, har jeg røget næsten dagligt efter et par måneders pause.
Sidst jeg røg cannabis var i mandags, så hvis jeg venter til mandag med at ryge bål, så tænker jeg at det med nogen tilnærmelse simulere din situation.

Om end andet, ved jeg ikke hvad man kan tage for gode vare, men der er mange fifs derude til at rense systemet for cannabinol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2016 17:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Så let kan du ikke helt sætte det op Alf :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2016 21:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Nej jeg ved det godt :D
Det afhænger jo i sidste ende af, hvor meget man ryger, hvordan man lever, og hvordan man rent biologisk udfolder sig.

Alternativt kan du, Smeden, selv investere i nogle test, og dagen forinden feriens slutning forsøge at se om du tester positivt.
Dertil har du måske en sygedag eller to i tilfælde af uventet sygdom.
(Husk at nogle tests er defekte)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2016 22:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jun 2016 09:46
Indlæg: 3
Hey tak for svar, jeg tror jeg bruger dit råd alf, med simpelthen selv at tage en prøve inden arbejde.
Jeg tror de bruger spyt men er ikke sikker, er der ikke også noget med at politiet nu må bruge de der, der lig prikker hul i spidsen af fingeren, for så at teste blodet, kan være de bruger sådan en?
Men ved i om de der "kleaner" dur? evt. erfaring?
Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2017 18:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2017 17:56
Indlæg: 1
Hej jeg røg 3 joints igår Fredag den 3 sammen med 2 kammerater, og skal muligvis have taget urinprøve i løbet af næste uge, nogle gode tips til hvordan jeg kan få det ud af kroppen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 12:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Den THC som ikke bliver udskilt inde for det første døgn er opmagasineret i fedtvævet. THCér afgives fra fedtet i et jævnt tempo, og der er ikke noget man kan gøre for at ændre på dette. Hvis du ved at du bliver udsat for en urintest, har du den mulighed at drikke meget væske, 1 l pr time, start 4 - 5 timer inden test. På den måde øges urinmængden enormt, men den mængde THC som udskillers er stadig den samme, så THC koncentrationen i urinen bliver meget mindre.
Jeg har testet mig selv og med kun en fredagsryger er jeg negativ mandag morgen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team