Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg håber, jeg poster det rigtige sted! :/

Min søster har fået konstateret kræft i stadie 3, og er i gang med et kemo-forløb. Bivirkningerne er slemme, og hun har det - for at sige det mildt - elendigt. Jeg vil så frygtelig gerne kunne hjælpe hende med noget lindring, og har kigget en del på hasholie som en mulig løsning. Det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at oliens andre virkninger også er tiltrækkende (tænker på folks erfaringer med helbredende effekt), men i første omgang handler det om at få smerterne ned og appetitten op.

Jeg kan læse mig til at for at få den maksimale virkning skal olien indeholde både CBD og THC, og vil derfor i sagens natur være ulovlig for mig at købe.

Mit spørgsmål er derfor: er der nogen herinde, der har erfaringer med lignende situationer? Jeg vil ikke mase på med at spørge ind til hvor man finder sådan noget (og ikke mindst hvordan man sikrer at produktet er i orden), men til at starte med vil jeg bare høre om I har nogle råd eller tips, eller ved hvor jeg kan finde andre i samme situation at snakke med?

Tak for hjælpen, håber som sagt ikke jeg har postet et forkert sted!

Medlem
Brugeravatar

Hej, er ked af at høre om din søsters tilstand. I/du burde virkelig undersøge MMS - Master Mineral Solution. Jeg har selv været på MMS dog ikke mod cancer. Jeg har læst om mirakel historie og folk der er blevet raske igen. Hvad jeg umiddelbart kan læse mig til at så skulle der ikke være nogle komplikationer mellem kemo og MMS.

Jeg kender en der kan fortælle dig mere.

PB mig endelig.

Junior medlem

Geografisk sted: et sted på Als
Hej i denne facebook gruppe kan du finde folk med erfaring.https://www.facebook.com/groups/709750515745996/?ref=ts&fref=ts held og lykke med din søster

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]