Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 04:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 okt 2016 00:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jul 2015 23:36
Indlæg: 6
Hej!

Her den anden dag sad jeg og nød en joint efter en lang dag efter skole. Jeg mixede en 1 smøgs med ca 0.40 - efter min mening - rimelig god klumb. Jeg har røget af dem samme klumb hos nogle venner sidste weekend, også i jont. Men da jeg sad selv her den anden dag, lagde jeg mærke til at inde i alt røgen svævede der noget sort tråd-lignende støv. Det var ikke større end et riskorn og så det primært hvis man lige tog et godt hiv.
Fortalte det til en fra min skole som kraftigt mente at der var plastik i hashen. Jeg kunne ikke få det til at give mening, så jeg satte mig hjem og søgte nettet tomt uden at finde frem til noget og det fik mig til at tro at det var bullshit :D men hvad tror i det kan være? For jeg vil jo mene, at hvis man smelter plastik i hashen, så vil det ødelægge thc'en eller noget + det vil kunne smages og det smagte helt fint.

_________________
“A paranoid is someone who knows a little of what's going on. ”
― William S. Burroughs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 00:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Gummi måske? Det lyder ikke rigtig...

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 02:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Det er bare sod - og er et helt naturlig produkt af en ufuldstændig forbrænding.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 10:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeps. Det er formentlig bare sod. Jeg har set det i forbindelse med både tobaks- og cannabisrygning, så det er næppe plastik eller gummi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 18:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jul 2015 23:36
Indlæg: 6
Tak for svarene! Jeg kunne heller ikke få det til at give mening

_________________
“A paranoid is someone who knows a little of what's going on. ”
― William S. Burroughs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 18:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:03
Indlæg: 393
Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Jeg har tit oplevet det samme, Og ryger primært kun grønt... Så det er ikke pga. Hashen... Hvis du tar jointen ind under, vil varmen få det til at svæve helt vildt... Leger tit med det, det kan hænge i luften utrolig lang tid... Hehe...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2016 19:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Der kan man bare se, det har jeg aldrig lagt mærke til ved rygning.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 13:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Har også tit bemærket det hvor jeg ofte har troet det var en af de der små banan fluer, men så opdaget at det bare var fra jointen :) Fandt for noget tid siden svaret helt tilfældigt, fordi jeg så en tråd med nogenlunde samme titel som denne og blev nysgerig :P

Men i starten troede jeg også det var pga plastik eller andet lort i hashen, indtil det også skete med skunk, hvor jeg så tænkte det var fra papiret. Ganske ufarligt er det så vidt jeg ved :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 13:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jeg mindes også at have besvaret et lignende spørgsmål engang, men var for doven til at forsøge at finde det. Nu overvandt jeg min dovenskab, og har fundet tråden; https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=51090&p=685298&hilit=Sod#p685298

Jeg tror måske mængden af støv i rummet der ryges i kan have betydning for fremkomsten af disse hashguder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 15:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Når flammen er væk, skulle røgen helst være hvid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2016 15:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Ja. Jeg bemærkede først nu, at OP skrev, at det sorte var inde i røgen. Det fænomen har jeg ikke selv oplevet.
Derimod har jeg ofte set, hvad jeg formoder er tobak og papir, der ikke er komplet forbrændt, som svæver i luften.
I starten var jeg noget mistænkelig og bange for, at det var PVC, nylon eller lignende. Siden har jeg dog set det i selskaber, hvor der ikke er blevet fyret fede, men derimod inhaleret hundredevis af cigaretter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2016 00:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Sod og brændt papir. Prøv selv at sætte ild til noget jointpapir og se asken/soden fra det stige til værs i varmen fra flammerne.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 22:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jul 2015 23:36
Indlæg: 6
Den Rolige skrev:
Har også tit bemærket det hvor jeg ofte har troet det var en af de der små banan fluer, men så opdaget at det bare var fra jointen :) Fandt for noget tid siden svaret helt tilfældigt, fordi jeg så en tråd med nogenlunde samme titel som denne og blev nysgerig :P

Men i starten troede jeg også det var pga plastik eller andet lort i hashen, indtil det også skete med skunk, hvor jeg så tænkte det var fra papiret. Ganske ufarligt er det så vidt jeg ved :D


Jeg troede først at jeg så syner, fordi at når jeg fik øje på dem ud af øjenkrogen og så kiggede på dem, så kunne jeg ikke se dem haha. Men jo tror da at det er ufarligt. Det sker vel også for dem der bruger papiret til at rulle cigarretter med :D

Tak for svarene venner, og godt nytår!! :)

_________________
“A paranoid is someone who knows a little of what's going on. ”
― William S. Burroughs


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team