Hej Psychedelia, jeg er 19, og har fornylig faldet over en plante som folk siger skulle være ekstremt potent.
Jeg har tidligere exeprimenteret med både MDMA, Amf og Cola, og har en enkelt gang, efter jeg faldt over en tråd her inde, for nogle år tilbage, samlet tørret og og indtaget en dosis på ti små Spisnøgenhatte.**
og jeg ryger dagligt hash.
Mine oplevelser af MDMA, Amf og Cola, var stort set det samme, det eneste jeg syntes at mærke, stor forskel i, er selve indtagelsen.
Hvor MDMA er meget hård at suge, Amf er lidt mildere og colaen er som regel meget blød.
Effekten derimod, var stort set det samme, jeg blev høj, dog mere af colaen!
har dog kun knækket mig, på MDMA og Amf, men var stort set frisk igen bagefter.
Min oplevelse af Spisnøgenhatte var ikke synderlig stor, der skete stort set ikk rigtig noget, og da vores viden dengang ikke var ret stor, tog vi kun 5-6 små tørrede svampe.
Og min oplevelse af Canabis planten er jo fantastisk, hvilke mirakler den plante har i sig!
Men for at komme frem til det det hele handlede om, så er jeg faldet over den såkaldte engletrumpet, og jeg har søgt meget både her og på google og YT, og de fleste siger det er en meget potent plante og at hele planten både, rødder, blade og blomsten både skulle kunne ryges, drikkes, og spises ligesom canabis, og at man sagtens kan experimentere med det.
men en efter jeg læste en tråd herinde har jeg lige et par spørgsmål inden jeg tager i min lokale blomsterhandler

1. Hvor meget og hvordan skal jeg bruge Engletrumpet
2. Kan det ryges?
3. hvormeget er dødeligt?