Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia, jeg er 19, og har fornylig faldet over en plante som folk siger skulle være ekstremt potent.
Jeg har tidligere exeprimenteret med både MDMA, Amf og Cola, og har en enkelt gang, efter jeg faldt over en tråd her inde, for nogle år tilbage, samlet tørret og og indtaget en dosis på ti små Spisnøgenhatte.**
og jeg ryger dagligt hash.
Mine oplevelser af MDMA, Amf og Cola, var stort set det samme, det eneste jeg syntes at mærke, stor forskel i, er selve indtagelsen.
Hvor MDMA er meget hård at suge, Amf er lidt mildere og colaen er som regel meget blød.
Effekten derimod, var stort set det samme, jeg blev høj, dog mere af colaen!
har dog kun knækket mig, på MDMA og Amf, men var stort set frisk igen bagefter.
Min oplevelse af Spisnøgenhatte var ikke synderlig stor, der skete stort set ikk rigtig noget, og da vores viden dengang ikke var ret stor, tog vi kun 5-6 små tørrede svampe.
Og min oplevelse af Canabis planten er jo fantastisk, hvilke mirakler den plante har i sig!

Men for at komme frem til det det hele handlede om, så er jeg faldet over den såkaldte engletrumpet, og jeg har søgt meget både her og på google og YT, og de fleste siger det er en meget potent plante og at hele planten både, rødder, blade og blomsten både skulle kunne ryges, drikkes, og spises ligesom canabis, og at man sagtens kan experimentere med det.
men en efter jeg læste en tråd herinde har jeg lige et par spørgsmål inden jeg tager i min lokale blomsterhandler ;)

1. Hvor meget og hvordan skal jeg bruge Engletrumpet
2. Kan det ryges?
3. hvormeget er dødeligt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er klart verdens dårligste stof. Tror ikke du har læst nok om det.
Det er helt sikket som du skriver enormt potent, men ikke vær at prøve.
Du går i delerium og får ægte hallucinationer, hekse,trolde og alskens væsener optræder i din bevidsthed, du risikere at komme til skade fysisk fordi du ikke aner hvad der foregår.
Som Steen Larris skriver om Alrune rod( atropin,skopolamin) der er ingen afhængigheds potentionale
i det. Du hader det bagefter. Jeg åd engang 65 frø af pigæble, og fik synforstyrelser og kraftig svækket hukommelse- min ven åd 400 og røg på hospitalet. Han spiste dem klokken 5 om eftermiddagen og fik først svag bevidsthed tilbage klokken 2 om natten- der havde han drop i pikken og begge hans arme var fikseret for at han ikke skulle flippe helt ud. Sygeplejeskene og lægerne var forbrydere, og deres hoveder fløj rundt i lokalet. Jeg har aldrig set så rystet en mand og han var ellers et rigtigt Hardhead.
Prøv at Utupe lidt mere før du går til blomsterhandleren.
Det er ikke anbefalelsesværdigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ihh Mister Gone. Du er sgu altid så velformuleret , det var jo mig der skulle have skrevet det du skrev- men ender altid selv op i personlige erfaringer i min tilstand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Desuden så skal du helt generelt slappe af med dit indtag af rusmidler! Især psykedeliske stoffer er farlige i din alder, men synes den generelle tendens er at folk på din alder heller ikke kan styre stoffer som MDMA, amf og coke. Det lyder ikke som om du har sat dig særlig godt ind i noget af det heller. Hvorfor sniffer du f.eks. din MDMA? Det er der nogen der gør, men hvis du havde sat dig ind i det ville du vide at det er langt behaligere at indtage det oralt.

Desuden er det bekymrende i overhovedet spiser spidse nøgenhatte uden at have lavet god research på det. Det er satme ikke legetøj og med den indstilling du har (jeg vil bare gerne tage nogen stoffer!!!), så kan en af verdens bedste stoffer hurtigt blive til en af verdens værste stoffer.

Hav respekt for stoffer, de er det værd. Jeg mener at alle under 21 skal feste med alkohol og/eller weed også prøve at score det køn de er interesseret i! Det er der massere af spænding og læring i! Det er også vigtigt at huske på hvor stigmatiserende et stofbrug er i din alder. Personligt fortryder jeg i hvert fald at cannabis, var så stor en del af min gymnasietid. Jeg ved der er mange herinde der har det på samme måde.

Senest rettet af Hector Salamanca 25 okt 2016 11:50, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Nu ved jeg ikke om rusen fra engletrompet og pigæble kan sammenlignes. Men det går jeg ud fra, da de er tæt beslægtet. Har du læst pigæble trip reporter? Dem jeg har læst lyder ganske uhyggelige, og jeg har aldrig hørt nogen anbefale at trippe på natskygger. Tværtimod.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]