Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2016 13:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
I går aftes røg jeg opium for første gang. Jeg brugte følgende metode: Jeg fastgjorde en lille klump opium på spidsen af en tegnestift, og satte ild til den. Jeg slukkede straks ilden, og satte et glas hen over, for at fange røgen. Derefter kunne jeg indtage røgen lidt efter lidt ved hjælp af et knækket sugerør.

Problemet var at der næsten ikke kom nogen røg, og derfor blev det et temmelig svagt trip. Hvad kan jeg gøre for at øge røgudviklingen? Har det noget at gøre med hvilken type opium jeg havde fået fat i? Det var lysebrunt, og bestod af en tynd plade. Det havde en hårdere konsistens end jeg havde forventet.

Et andet spørgsmål: Hvor lang tid skal det gå imellem to opiumsrygninger, hvis jeg skal undgå at blive tolerant eller afhængig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2016 14:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har kun minimum erfaring, men udfra den og hvad jeg har oplevet venner gøre, er det bedste at anskaffe sig en oliepibe

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2016 14:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvad er en oliepibe, og hvor kan man købe den?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2016 14:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er vidst bare et pænt ord for en meth/crackpibe, man kan købe dem i de fleste headshops.
Så ligger du dit opium i piben og varmer det med en flamme på glasset, mens du suger stille og roligt for at få al røgen ind.
Det virkede rigtig godt for mig

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2016 14:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Tak for tippet. Det vil jeg prøve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2016 22:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Burde også selv få mig sådan en pibe.

En anden metode er at "chase" det. Du folder et stykke sølvpapir ret stramt, tager et stykke opium på størrelse med et tændstikhovede og lægger klumpen i rillen på papiret, holder sølvpapiret skråt, suger med en aflang genstand og bingo. Som du nok har regnet ud holder du lighteren under dit opium. Virker altid for mig, kræver dog en smule øvelse. Du bruger altså sølvpapiret som en slidske.
Vil anbefale et metalrør, da du for alt i verden ikke har lyst til at suge plastik. Hvis et metalrør ikke forefindes kan papir godt gå, men det bliver hurtigt klammo af savl.
De rester der ligger tilbage kan man godt "gå igennem" en enkelt gang mere med et fint resultat.

Det væsentlige er at flammen ikke kommer direkte i kontakt med dit opium, men blot fordamper det. Det virker også hvis du ryger det normalt, men du spilder virkelig meget.

Så kan du også altid lave en hat af sølvpapiret og snakke om at aliens stjal Kennedys hjerne. Omend det måske mere er et overdrevet LSD-forbrug der forårsager den slags tanker.

Nok pis, pas på med opiaterne. Det er hyggeligt, men er også lumsk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2016 18:08 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Mine erfaringer med opium har altid været "chase" metoden på sølvpapir. Har virket glimrende! Sugerøret kan evt. rulles ud af sølvpapir.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2016 19:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Alufolie er nok den mest anvendte metode, men siden det kan forbindes med sundhedsrisici kan jeg IKKE anbefale det. Desuden kræver det lidt teknik, da der let kan gå opium til spilde og det efterlader et svineri. En vaporizer af glas er glimrende til opium. Helst pyrex da de andre revner og flækker let. Glas piber/olie piber retter sig til nybegyndere, og sikre en lille kvantitet af spildstof. Udover det efterlader man ikke et svineri med sod o.lign. og instrumentet er nem at rense. Way to go!

Opium er et blast! Råopium direkte fra kilden er forkælelse! En festlig cock-tail af diverse opioide alkaloider. Efter et par inhaleringer smelter man ned i sofaen og bliver puttet ind i safe-zone af ekstase.. Taaaasty! Stod valget mellem pharmaceutiske opioider og rent opium, ville jeg vælge Opium, uden at være et sekund i tvivl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2016 14:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
The-Midnight-Howl skrev:
Alufolie er nok den mest anvendte metode, men siden det kan forbindes med sundhedsrisici kan jeg IKKE anbefale det.


Det har jeg hørt andre nævne før. Ryger kun sjældent opium for tiden, da jeg i øjeblikket får mere for pengene med H, men det kan hurtigt ændre sig. Er naturligvis ikke interesseret i at løbe en unødig risiko og er ked af hvis mit råd var dårlig HR.
Har du en kilde på det? Gad godt læse op på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2016 20:51 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Ser det rigtigt ud?
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2016 11:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Synes det ligner kattelort.
Det jeg plejer at få ligner mere charas hash, bare uden at blive lige så brunt hvis man deler det over.
Men er ikke ekspert, har kun skaffet det fra to forskellige kilder så der er sikkert lidt variation.

Gå forsigtigt frem med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2016 11:34 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Nu har jeg fået det testet og den er god nok. Jeg tror det er råopium for en simpel vandekstraktion gjorde det meget mere behageligt at ryge. 100 mg giver en fin effekt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 20:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Jeg fortrækker også selv heroin. Der er intet som Hvidt sydøst asiatisk heroin. Har ikke prøvet nogen opioider, hverken semi-syntetiske eller fuld-syntetiske, der har kunne måle sig med ægte no.4 heroin. Så jeg er helt enig i, at pengene er givet godt ud der!

Mht. aluminium foliet så afgives der partikler, som optages i lungevævet. Det er kendt for at fører til lungesygdomme, og mistænkes for årsag til degenerative skader i hjernen. Hvad ellers dets neurotoxicitet måtte medbringe er din/jeres fantasi frit.

Jeg kan ikke hive en kilde ud af ærmet, men de er sikkert derude :)

Edit: Vil da også være ærlig og sige, at det hænder at jeg vaporizer no3 heroin på sølvpapir, hvis ikke andet rygeinstrument er i nærheden. Påfører så varme til aluminiumsfoliet inden dosen placeres, og surfer derefter. Hovedsageligt vælger jeg heroinen på saltform, da det er mere samarbejdes villig hvad angår sniffning og sus ved IV.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 00:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvor ofte tager du heroin, opium, eller andre opioider?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2016 17:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Det er ved at være lang tid siden nu. Forinden det gjorde jeg regelmæssigt, måske 3-4 dage i ugen. Hvilket også var en yderst dårlig vane.
Hva da? ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 15:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2016 10:00
Indlæg: 1
jeg er nysgerrig efter at vide hvor den bedste og billigste heroin bliver fremstillet og solgt. er det thailand burma eller rusland. azerbadjan måske.
hvad mon prisen er for sådan et kilo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 22:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
seherman skrev:
jeg er nysgerrig efter at vide hvor den bedste og billigste heroin bliver fremstillet og solgt. er det thailand burma eller rusland. azerbadjan måske.
hvad mon prisen er for sådan et kilo


1/100-1000 del af hvad du kan lave det om til et sted som i Danmark. Mit personlige estimat i værtfald.

Ses vi i "Locked Up Abroad" snart?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 03:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
The-Midnight-Howl skrev:
Edit: Vil da også være ærlig og sige, at det hænder at jeg vaporizer no3 heroin på sølvpapir, hvis ikke andet rygeinstrument er i nærheden. Påfører så varme til aluminiumsfoliet inden dosen placeres, og surfer derefter. Hovedsageligt vælger jeg heroinen på saltform, da det er mere samarbejdes villig hvad angår sniffning og sus ved IV.


Altså hvordan skulle det være nemmere at sniffe brun baseheroin? Det jeg får ryger fint op i snudeskaftet og virker som det skal. Inklusiv i aften, så hvis jeg formulerer mig letttere sloppy og rodet har jeg en fin undskyldning :eyes:

Godt nok længe siden jeg har fået noget af det hvide... husker det ikke nødvendigvis som bedre end det brune, men dog skulle der mere til før jeg fik kvalme og evt. brækkede mig.

Jeg tager typisk heroin (eller andre opiater/opioider) en gang om måneden om sommeren og to gange om vinteren. En gang imellem går der længere tid imellem og en sjælden gang har det været en gang om ugen. Hvilket skræmte mig af helvede til, da det fyldte alt for meget i mine tanker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team