Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 dec 2016 21:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2016 13:57
Indlæg: 1
Hej med jer.

Jeg er ny i at ryge. Eller dvs. at jeg har prøvet det et par gange før. Men det er altså lang tid siden, og nu vil kæresten og jeg prøve at ryge igen :D Vi er begge lidt spændte, og snakkede om hvad vi skulle ryge og hvor meget. Har søgt lidt på nettet rundt omkring, hvor der stod at pot er den mildeste form mht. indhold af cbd og thc mens at hash både har et højt indhold af thc og cbd. Vi er nok mest ude efter en sofa-hygger(pot), men desværre er det sådan at det ikke er så let at få fat på i Nordjylland. Derfor er vi blevet enige om at ryge hash, fordi det er lettere at få fat på og det vi så kan få fat på kalder de for 130 og er fra staden. Meeen mit spørgsmål er: hvilken dosis bør man vælge som "første gangsryger"???? Jeg har selvfølgelig læst riiiiigtig meget herinde i første omgang, men har kun læst mig frem til hvor de anbefaler mellem 0,3 og 0,5 g. Synes bare det lyder af meget.

Har fundet denne side, hvor de anbefaler 33 mg til en light J, men hvad synes du? :D
https://www.erowid.org/plants/cannabis/ ... dose.shtml

Tak fordi du gad at læse, så vi kan komme i gang :) :peace:


Senest rettet af NyPige 06 dec 2016 22:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 22:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
putter selv 0,3-0,5g i pr. smøg i min joint. Det er meget normalt. Hvis du gør det, bør I nok ikke ryge hele jointen i en omgang. Så hellere tage 3-4 sug hver, ligge den lidt og se, hvor skæve I bliver. Hvis alt fejler, kan I jo altid ryge en joint mere, selvom I nok ikke får brug for det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 11:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
0.2 burde være fint. Det er dog ikke så vigtigt om der lige kommer 0.2 eller 0.3 gram hash i jointen. Det er mere vigtig at I ikke ryger for meget til at begynde med, som de andre også er inde på. 2-3 sug og føl efter :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team