Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 06:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2016 20:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2016 20:32
Indlæg: 1
Hey folkens,

Jeg ved ikke om jeg skriver det rette sted, men håber på i kan hjælpe mig:)

Det er ved at være noget tid siden jeg har fået fat i mine ting inde på staden og ville høre om hvordan det foregår nu efter at boderne er blevet fjernet. Har hørt af nogen venner at de sidder åbenlyst på bænkene og sælger, eller står op, hvor andre så siger at de er rykket væk til andre steder, Nørrebro f.eks. Ville lige spørge herinde da jeg er lidt i tvivl om man skal være lidt vågen med forhold til politi og om der er mange visitationer. Vil egentlig bare gerne have nogen fif og hører hvordan i håndtere det. Og så er jeg mest til det grønne, har nemlig hørt de fleste bare sælger hash da det er nemmere? Hvad skal man så gøre? De lokale her sælger rimelig dyrt i forhold til hvad man får nemlig, det er ret trist;(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 20:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Sidst jeg var derinde sad der ganske rigtigt nok flinke unge mænd på en bænk. De kunne lige så godt have stået i en lille træbod, hvilket jeg egentlig godt kunne unde dem at have, men på den anden side måde må det også være rart for dem at sidde ned i stedet for at skulle spæne veæk fra andre mænd i mørkeblå nylonjakker, som jeg ikke så nogen af.

Men ja, deres vareudvalgt bar præg af at det skulle kunne gemmes i underbukserne.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2016 10:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hash-handlerne på Christiania har indtaget deres faste pladser. Boderne er væk, men der står bænke i stedet for, og der sidder de. De har ikke lagt deres varer frem, så man må henvende sig til dem, og bede dem om at hente hvad man ønsker at købe.

Det er tydeligt at hash-handlerne bruger salami-metoden: En skive ad gangen. De starter i det små, og tager et skridt ad gangen. Det næste bliver vel at de har nogle få udvalgte varer liggende på bordene. Og så flere varer. Og så et halvtag over bænkene. Pludselig en dag er boderne kommet tilbage.

Jeg hørte i går i fjernsynet at politiet vurderer, at hash-handlen er blevet reduceret til en fjerdedel siden boderne blev fjernet. Det skal nok passe. Der foregår ikke så meget derude, som der plejer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 04:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 13:59
Indlæg: 54
Geografisk sted: Deep in your brain
Enspænderen skrev:
Det er tydeligt at hash-handlerne bruger salami-metoden: En skive ad gangen. De starter i det små, og tager et skridt ad gangen. Det næste bliver vel at de har nogle få udvalgte varer liggende på bordene. Og så flere varer. Og så et halvtag over bænkene. Pludselig en dag er boderne kommet tilbage.


Novra Enspænderen, du havde jo et hundrede procent ret i dit udsagn!
Lige pt. sidder der pushere ved hver en bænk omkring Pusher Street.
De har typisk set to slags forskellige plader hash liggende på bordet, og jeg var endda ude for at de havde en lille tupperware stående den ene gang med skunk.
Jeg ved dog ikke hvordan de har det om dagen, da jeg oftest befærdes der om aftenen/natten.

_________________

      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 01:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg kender efterhånden pusherne ude på Christiania. Jeg har købt hash og skunk af dem igennem mange år, og ved hvordan de tænker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2017 21:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jul 2016 01:33
Indlæg: 5
på det der bageri der ligger på pusher street plejer ham der står til højre plejer at have rimelig stort udvalg syntes jeg :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team