Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 18:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT i Danmark
Indlæg: 31 jan 2017 19:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2017 19:18
Indlæg: 2
Hejsa..

Jeg har røget fede i mange, mange år, men jeg er sgu blevet ret lun på at prøve det dersens Ayuascha (eller hvordan det nu staves). Allerhelst skulle det jo være i en rigtig ceremoni ude i den Sydamerikanske jungle, men det har lidt lange udsigter.

Derfor ville jeg høre om der findes et sikkert og nogenlunde sammenligneligt alternativ her i Danmark. Jeg kan se at det aktive stof er DMT. Findes det herhjemme i handlen i nogen form, og har det samme virkning, som hvis man indtager det der heksebryg de laver i Sydamerika?

Jeg VED godt at man ikke må henvise til hvor og hvordan man køber stoffer, så derfor er det en meget generel forespørgsel, som jeg ikke forventer andet end generelle svar på. Jeg beder således ikke om en adresse, jeg kan gå hen og ringe på ved, men er bare nysgerrig om, hvorvidt det KUNNE være inden for rækkevidde i Danmark, eller om jeg må begynde at spare sammen til rejsen sydpå?

På forhånd tak...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2017 19:33 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Der er ren DMT freebase i omløb i Danmark på gadeplan, det handler blot om hvem man kender. Ren DMT ryges/vapes som andet freebase og varer 10-15 minutter. Det er forbundet med et meget mere voldsomt rush, fordi virkningen slår med det samme - som at blive skudt med en interdimensionel raket ud i universet. En ayahuasca-bryg har et langsommere come-up og varer længere tid, men er også meget intenst og spirituelt. Foruden DMT indeholder ayahuasca også en enzymhæmmer, der giver trippet et meget fysisk komponent - man kommer til at ligge og ralle på gulvet, mens man brækker sig.

Det er også muligt at få fat i planterne til en ayahuasca-bryg, og der er sågar folk der arrangerer 'behandlinger'. Så kort sagt ja, det er helt sikkert tilgængeligt i Danmark. Men jeg ville være påpasselig med at begive mig ud i det alene, især hvis jeg kun havde prøvet at ryge fede før. Og jeg ved ikke hvor troværdige de mennesker er, der gennemfører disse danske ayahuasca-behandlinger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2017 22:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Jeg ville heller ikke anbefale at gøre det med fremmede, men hvad jeg gjorde det sammen med en som jeg på daværende tidspunkt stolede på samt min kæreste.
Tripsitteren fuckede op og var kun fokuseret på at suge dmt krystaller for ligesom at være på bølgelængde med mig.
Så han fangede slet ikke jeg blev mærkelig og begyndrte og snakke med skyggerne alt imens jeg slæbte knive frem og placerede over alt.
Jeg følte hvor ligeglade de var de var med mig og det udløste et selvmordsforsøg med flere håndfulde benzoer (jeg må have kastet dem op, husker det ikke).
Dagen efter kostede det en smadret bil, brækket ryg og et par uger på den lukkede før de turde slippe mig ud.
Det er ikke bare for sjovt men en meget kraftig oplevelse som man ikke bare skal lege med.
Jeg troede jeg var forberedt men nej.
Prøv du nogle spidsnøgenhatte til efteråret når der kommer svampe i stedet eller anskaf dig noget lsd. Så prøv og ryg noget dmt hvis du stadig føler det nødvendigt så begynder du og have en fornemmelse af hvad det går ud på.
Tripsitter er en fantastisk ting især hvis vedkommende ikke tripper!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2017 22:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2017 19:18
Indlæg: 2
Jeg har også prøvet svampe flere gange.. Det ligger bare nogle år tilbage i tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2017 22:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Healing rejser laver ayahuasca ceremonier i Dk lige ude for Aarhus. Danmarks Radio lavede et afsnit med dem som du kan se et klip af her: https://www.youtube.com/watch?v=Vf5Bn0Jcf8s
Derudover kan du selv udtrække DMT vha. Acasia Confusa og andet lignende dmt-holdigt plantemateriale som købes lovligt på nettet. Det kræver lidt snilde men er bestemt ikke værre end at følge de fleste mellemsvære kageopskrifter. Dog kan DMT tage fusen på dig, som de andre også skriver, så sørg for at have en sober tripsitter og forbered dig mentalt og fysisk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2017 12:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Jeg har netop været på ophold med healingrejser, som indeholdte to ayahuasca rejser. Men det indeholder også meget mere end det. Aya er kun en del af det. Jeg havde ingen erfaring med psycedeliske oplevelser før dette. Jeg er MEGET glad for jeg ikke tog til Peru eller lign. og prøvede sådan noget. Dine omgivelser og stemning er ALTAFGØRENDE for din oplevelse. Og går noget galt er du her omgivet af folk med dyb menneskelig indsigt og adskillige uddannnelser indenfor psykologi, førstehjælp m.m. Man føler sig helt tryg og det giver også styrken til at kæmpe igennem når rejsen bliver ubehagelig. Og tro mig, det vil den næsten altid blive undervejs. Fysisk ubehag (kvalme og opkast) er en fast del af oplevelsen. Men er du ikke bange for selv at fremtvinge opkast hvis det bliver for slemt, så er det ikke så galt. Men folk reagerer forskelligt. Diarré kan også forekomme, men jeg var i stand til at nå på toilettet hver gang dog.

Jeg havde læst meget om aya og gik ind med forventninger om hvad jeg ville opleve. Havde indstillet mig på mareridt. Men sådan var det ikke helt. Men være 100% klar over det her ikke er noget man gør for sjov. Det bør have en intention med det. Altså "lær mig om min frygt", "lær mig om kærlighed" eller noget lidt generelt. Nogle tror det får vist universets gåder og det virker måske sjovt nok, men husk alt hvad du lærer er blot noget i dig selv som du entet indser eller finder på.

Men pointen er egentlig at uanset hvilke intentioner du har, så kan du være tryg ved healingrejser og jeg anbefaler klart en dobbeltrejse. Det var først anden rejse jeg fik noget rigtigt ud af syntes jeg da jeg første gang blev snydt til at kæmpe imod hvad jeg så.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team