Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 feb 2017 14:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg er begyndt at ryge DMT, men har indtil videre haft svært ved at få det til at virke ordentligt. Når jeg har røget det i en joint eller vaporiser, blandet op med skunk, har det virket alt for svagt. Jeg har også prøvet at bruge en simpel glaspibe, men det fungerede slet ikke. Jeg gjorde det åbenbart helt forkert.

Men i går aftes prøvede jeg igen at bruge en glaspibe, og denne gang lykkedes det. Jeg sad og eksperimenterede med det, og pludselig var den bare. Jeg blev meget overrasket, for der kom et temmelig stærkt (men meget kortvarigt) trip ud af det, selv om jeg kun brugte en testdosis på 5 mg., og kun tog et enkelt hiv. Man skal bare gøre det på den rigtige måde, så fungerer det skide godt. Jeg brugte resten af aftenen på at perfektionere min teknik. Jeg lærte tre ting:

1) DMT'en skal ikke have særlig meget varme. Man skal kun bruge en lille flamme, og holde den et par centimeter under kolben. DMT'en smelter med det samme, og inden længe begynder den at afgive røg.
2) Når den begynder at afgive røg skal man tømme lungerne for luft, og langsomt suge røgen ind. Stille og roligt. Når lungerne er fulde slukker man for lighteren.
3) Hold vejret så længe du kan, inden du puster ud.

Gentag processen, indtil du har fået nok.

Jeg blev inspireret af denne video: http://www.youtube.com/watch?v=eX5BtSNiDcg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 15:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har gode erfaringer med at ryge det i joints, men man skal gerne op i 40-50mg før at det dur og så skal man ikke sprede det for meget i jointen.

du kan evt. tjekke denne her video, han har nogle gode pointer og erfaringer
https://www.youtube.com/watch?v=QtckVptu4I4

metoden som han viser omkring 4 minutter inde, har virket rigtig rigtig godt for mig

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 16:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg skal prøve det når jeg engang får fat i noget changa. Men når det gælder ren DMT får man det til at række meget længere ved at bruge en glaspibe.


Senest rettet af Enspænderen 05 feb 2017 20:34, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 18:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det gør man helt klart! Har også kun røget dmt i joints fordi jeg havde en god mængde liggende. Men jeg syntes faktisk det er en rigtig lækker måde at ryge det på. Jeg syntes godt at changa oplevesen kan blive meget intens da det virker i så lang tid.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 20:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Jeg er selvfølgelig nødt til at rette opmærksomheden på min tråd om DMT levering med e-cigaret.
Jeg har kun prøvet metoden en enkelt gang endnu, men indtil videre er det yderst lovende. Jeg har lige fået udstyr hjem, og laver en videovejledning snart.
En anden fordel ved denne metode er, at man benytter en e-cigaret, og ikke en mærkelig glaspibe. Det er altså meget nemmere at skjule/forklare end en "crackpibe".


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 20:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Glæder mig til at høre mere om det pristie! Det lyder super spændende. Kunne være man endeligt skulle anskaffe sig en e-cigaret

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 21:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Min tråd er henvendt til de mennesker, der har problemer med at få DMT'en til at virke ordentligt. Min pointe er at det ikke er spor svært. Man kan gøre det med en simpel glaspibe. Den skal bare bruges på den rigtige måde. Din metode, Priestie, kræver specielt udstyr og ret vanskelige forberedelser. Og så kræver den at du bruger kanyler, som er svære at forklare for din kone. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 22:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Enig. Men metoden er mere eller mindre bullet proof. Jeg har selv fiflet med glaspibe og en hjemmelavet "The Machine", og det var sgu noget bøvl, og svært at håndtere og dosere.
Man kan selvfølgelig også hælde sin DMT blanding over i en dropper bottle, i stedet for at have det i en kanyle, hvis konen freaker ud over det. Men spørgsmålet er nok nærmere om man skal ryge DMT uden ens kone ved det. Det synes jeg personligt ikke man skal. Men koner er jo forskellige :D

Stay safe :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2017 23:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Men spørgsmålet er nok nærmere om man skal ryge DMT uden ens kone ved det. Det synes jeg personligt ikke man skal. Men koner er jo forskellige :D

Stay safe :hjerte:


/priestie[/
Jeg havde engang en kæreste der sagde "nu må du vælge- LSD eller mig", behøver jeg fortælle hvad jeg valgte. :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 00:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Du kan også snitte en ordenlig bane af det, det virker fint, selvom meget ikke når blodet.
Tror ikke ligefrem det er den diskrete stil man kører med e-cigaretten, når det er DMT vi snakker om. Kan lige se det for mig at man kollapser midt på en cafe og begynder at kalde på sine øjenlåg.
Ellers er det meget forskelligt hvad som virker bedst for folk. E-cigaret er bestemt ikke en ringe ROA men nogle sværger til the machine selvom designet vist ikke helt er det samme alle steder, andre en crack/oliepipe.
Det tricker dog min nysgerrighed hvad det ville gøre ved en hjerne på lang sigt, hvis man røg DMT i sin e-cigaret konstant og ligesom vænnede sig til at forblive funktionel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 03:52 
Snitte DMT freebase? God tur siger jeg bare :D Jeg vil hellere sniffe 2c-b, end DMT freebase. Det river, og man skal have over 100mg, for overhovedet at få en ordentlig effekt. Det er en stor streg! Den smerte er ikke behagelig, på vej ind i Gudernes rige.

Hvordan kan du vide, at metoden er bulletproof, hvis du kun har prøvet det en enkelt gang Pristie? Jeg har ikke prøvet en E-cigaret, men har brugt bong, spand, methpibe, vaporgenie, vaporizer og joint. Ingen af delene er bulletproof, hvis Gudinden ikke gider at se dig, så kommer du ikke over på den anden side. Man vælger ikke DMT, DMT´n vælger dig :hjerte:

Jeg har røget rigtig meget på methpiben, hvilket har fungeret udmærket. Men det var sgu ofte, at det ikke lykkedes mig, at nå over på den anden side.
Jeg har den største respekt for DMT, jeg er nærmest rædselsslagen for det, selvom jeg har røget det tæt på 100 gange. Det vænner man sig ikke til. Man bliver ikke funktionel på DMT, sådan er det bare.


Top
  
 
Indlæg: 06 feb 2017 11:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Hehe...
Jeg tror der er en misforståelse. At ryge DMT på en e-cigaret indebærer ikke at man går og smådamper, som man normalt ville dampe på en e-cigaret. Den teknik jeg arbejder med benytter en kraftig e-cigaret, og er beregnet på en one-off, altså som man normalt ville benytte "the machine". E-cigaretten vil være dedikeret til DMT, og ikke blive benyttet til normal dampning.
Grunden til jeg er så overbevist om at det vil virke er at jeg kan se hvor meget DMT mit nuværende e-cigaret setup kan fordampe, og det burde være mere end rigeligt til et break through, hvis ellers gudinden vil lade én igennem :).
Jeg har bare ikke haft modet til at putte nok DMT-opløsning i apparatet, og suge længe nok, til at få nok ind.

Husk på at en e-cigaret er beregnet til at fordampe væsker, så der forekommer ingen forbrænding (så længe varmelegemerne har noget væske at fordampe). DMT'en burde blive optimalt fordampet, og dermed en bedre udnyttelse. DMT smagen er mange gange mere behagelig med e-cigaretten, end med det jeg smagte med "the machine". Med e-cigaretten smager det frugt/blomster agtigt (og nej, der var ikke anden aroma puttet i), ligefrem godt og behageligt, til forskel fra "the machine", hvor jeg bestemt ikke genkalder mig noget behageligt omkring smagen. Det smagte lidt som gamle mennesker lugter, som min ven beskrev det :D

Men, jeg skal være den første til at indrømme, at jeg har endnu ikke bevist at det kan lade sig gøre. Jeg kan blot læse mig til at andre har kunne opnå break through med en e-cigaret, og endda med en lavere dosis end der normalt skal til med konventionelle metoder.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 13:13 
En Vaporgenie er lavet specifikt til DMT, og er så effektiv som overhovedet muligt. Der har jeg også oplevet, at det er slået fejl. Så har svært ved at se, hvordan en E-cigaret skulle være mere skudsikker.
Som du selv siger, hvis Gudinden vil tillade det.
Jeg har engang indtaget 240mg 50% Changa, uden at jeg kom helt igennem. Jeg indtog det på pibe og spand. Først 60mg på pibe, imens en ven fyldte flasken med røg fra 180mg, sådan at det var klart at inhalere med det samme. Alt indtaget indenfor 30 sekunder. Jeg lå og vippede på grænsen, og knækkede mig flere gange.
Normalt skal jeg have 70-100mg, før jeg er igennem.

Vend tilbage, når du har gjort det 100 gange, uden at det en eneste gang er slået fejl. Hvis du klarer det, er den bulletproof :peace:
Men jeg tror gerne, at det fungerer fint med en E-cigaret, men det gør det også med alle de andre teknikker.

Det er sjældent fremgangsmåden det er galt med, det er som regel brugeren.


Top
  
 
Indlæg: 06 feb 2017 13:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Psykofreak skrev:
Jeg havde engang en kæreste der sagde "nu må du vælge- LSD eller mig", behøver jeg fortælle hvad jeg valgte. :gud:

Hmmm....
Hvis konen/kæresten mener der er et problem, kan det jo være rigtigt nok. Men det kommer jo an på om hun har denne holdning via den sædvanelige propaganda , eller om hun rent faktisk ved hvad det drejer sig om. Jeg vil tro det kan være et problem for ens samlever, hvis man bevæger sig fra hinanden pga. psykedelika. Hvis den ene gennemgår en voldsom personlig udvikling, og kører på med trips flere gange om måneden, kunne jeg godt se et problem. Ikke nødvendigvis for den er tripper, men for forholdet. Den åbenbaring og indsigt man kan opnå via psykedelika er jo ikke anderledes end mange andre transformerende livsændringer, som at få børn, tage en uddannelse, få nyt arbejde eller lignende.
Min egen kæreste udtrykker også lidt nervøsitet. Hvad nu hvis jeg gennem indsigt finder ud af at det ikke skal være os alligevel. Det er sgu da lidt hårdt at rende rundt med sådan en frygt, når man næsten intet kan gøre for at påvirke det.
Jeg fik eksempelvis den indsigt på en meget lav dosis cubensis i sommers, at jeg elsker min kæreste højt, men at jeg ikke nødvendigvis behøver at leve sammen med hende af den grund. Det var befrienden for mig selv, men hun synes jo ikke det er videre betryggende, selvom hun kan se det smukke, og måske endda nødvendige, i denne indsigt.

Men uanset hvad er det et interessant emne. For vi kan ikke komme uden om at psykedelika ofte kan ændrer én, på mange måder. Bliver man altid ændret til det gode? Og hvad er det gode egentlig? "Sandhed" kan være mange ting, og ikke altid godt i alle situationer, og for alle involverede.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 13:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Ø Tripperen! skrev:
En Vaporgenie er lavet specifikt til DMT, og er så effektiv som overhovedet muligt. Der har jeg også oplevet, at det er slået fejl. Så har svært ved at se, hvordan en E-cigaret skulle være mere skudsikker.
Som du selv siger, hvis Gudinden vil tillade det.
Jeg har engang indtaget 240mg 50% Changa, uden at jeg kom helt igennem. Jeg indtog det på pibe og spand. Først 60mg på pibe, imens en ven fyldte flasken med røg fra 180mg, sådan at det var klart at inhalere med det samme. Alt indtaget indenfor 30 sekunder. Jeg lå og vippede på grænsen, og knækkede mig flere gange.
Normalt skal jeg have 70-100mg, før jeg er igennem.

Vend tilbage, når du har gjort det 100 gange, uden at det en eneste gang er slået fejl. Hvis du klarer det, er den bulletproof :peace:
Men jeg tror gerne, at det fungerer fint med en E-cigaret, men det gør det også med alle de andre teknikker.

Det er sjældent fremgangsmåden det er galt med, det er som regel brugeren.

E-cigaretten fungerer på en helt anden måde. Varmelegemerne bliver kølet af fordampningen af bærevæsken (propylenglycolen) og luftgennemstrømningen ved sug, og så længe der er væske at fordampe, kan temperaturen i teorien ikke blive så høj, at DMT'en brænder. Det kan den ved alle metoder, der benytter åben ild, eller anden ikke-reguleret varmekilde, uden bærevæske der kan køle ved fordampning. Selv i en Vaporgenie kan man brænde DMT'en af, uanset hvor meget den er lavet til formålet.
Når jeg snakker om "bulletproof" er det ikke om den kan levere gennembrud eller ej. Det går mere på nemheden ved levering og dosering. Det er umuligt at brænde DMT'en af, så længe man har nok basevæske tilført, og jeg vil også tro (og jeg går altså ikke i kirke) at doseringen er meget mere pålidelig, da du ved at alt DMT'en er fordamet, og intet brændt af.
Da jeg prøvede "the machine", var jeg altid usikker på hvilken dosis jeg egentlig var på, for jeg vidste ikke om jeg havde fået alt DMT'en afdampet, og vidste heller ikke hvor meget der bare var futtet af, og ikke gav nogen virkning.

Men jeg vender tilbage med vejledning, når den er lavet. Og så skal jeg nok opdatere løbende, efterhånden som jeg får erfaring med teknikken.
Jeg forventer ikke nogen revolution, men et alternativ, der helt sikkert vil appelerer til visse andre, hvis skidtet virker som jeg forventer, that is :)

Jeg ved jeg endnu er en grønskolling, og det er sgu fedt nok, nogle gange :peace:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 14:12 
Hvis man formår at brænde DMT´n af i en Vaporgenie, er man en tosse.

Det er et fint projekt du har gang i priestie, ingen tvivl om det. Det skal du have ros for. Synes bare det er meget interessant, at du er mere interesseret i fremgangsmåden, end selve oplevelsen. DMT´n skal jo bare ned i lungerne, det er ikke raket videnskab.

Når du siger, at man kan lære det samme igennem at skifte arbejde eller igennem uddannelse, som man gør igennem rejser, ved jeg ikke helt, hvad du mener. Hvis det er her i Skandinavien du mener, så har jeg haft mange forskellige slags stillinger, og har to forskellige uddannelser. Tag nogle intense rejser, på henholdsvis DMT, Svampe, LSD, Meskalin eller Ayahuasca og kom så og fortæl mig, at man kan lære det samme, igennem at skifte arbejde :lol:
Børn har jeg ikke endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men det andet, bliver ikke det samme, før man rejser til Tibet, Indien eller Sydamerika, og tager uddannelsen igennem en mester/Shaman.


Top
  
 
Indlæg: 06 feb 2017 14:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Man kan sikkert ikke lære det samme, eller lige så meget, ved de livsforandringer jeg lister op, men pointen er at disse ting kan forandre dig i relation til en partner. Det var det, der var interessant.
Nu var eksemplet med Psykofreak lidt noget andet, efter min opfattelse, - at kæresten havde noget imod at han benyttede LSD i det hele taget, og nok ikke "bare" var nervøs over den måde hendes partner forandrede sig.

Mht. DMT leveringen, så er det netop fordi jeg ikke er tryg ved "the machine" på flere planer, og derfor kom på idéen med at benytte en e-cigaret (som så ikke er en ny idé).
Hvis det kan gøre brugen mere økonomisk og nemmere at indtage i selve situationen (ingen lighter og åben ild, men bare en knap der skal trykkes på), så er det en sikker vinder for mig :)

Og du har helt ret i, at det er oplevelsen der skal fokuseres på, men nu tager bøvlet med "the machine" altså for meget fra oplevelsen for mig, så det har i min verden berettigelse at finde andre metoder.
Jeg er jo som sagt en grønskolling. Mon ikke også jeg bare propper skidtet i en pibe, og suger til jeg segner, om nogle år :)


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 15:55 
Sikkert nok :)

Held og lykke, og god rejse når du kommer så langt :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 12 feb 2017 11:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Trip-rapport: I denne weekend skulle jeg prøve at tage DMT for alvor. Jeg begyndte forsigtigt med at ryge 10 mg., og tog tre hiv. Nogle få sekunder efter det tredje hiv var jeg helt væk.

Trippet var ufattelig stærkt. Det var uden tvivl mit livs stærkeste trip indtil videre. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Men det er svært at beskrive, for det havde ikke meget indhold. Jeg havde en vag fornemmelse af at jeg befandt mig i et stort, lyst, og "helligt" rum. Desuden havde jeg en pulserende fornemmelse, samt en følelse af ærefrygt. Jeg mødte ikke nogen gud, men alligevel havde det karakter af en åbenbaring. Det er det bedste ord, jeg kan bruge om det.

Det interessante var ikke hvad jeg oplevede, for trippet handlede om mig. Jeg lå simpelthen og blev grillet. Det var essensen af trippet. Det var hverken behageligt eller ubehageligt, men den voldsomme energi var lidt anstrengende. Da jeg kom ned var jeg kuldskær, og følte mig drænet for energi. Jeg kom dog hurtigt til kræfter igen.

Her dagen efter spørger jeg mig selv hvorfor jeg egentlig ryger DMT, for det var ikke særlig sjovt. Det var bare en stærk oplevelse uden indhold. Det kan godt være at jeg fik en slags åbenbaring, men erindringen om den har fortonet sig, og det virker ikke længere interessant. …


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 14:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Lyder for mig lidt som et limbo-stadie, du har befundet dig i. Prøv evt med 20 mg næste gang, hvis du forsøger igen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team