Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 feb 2017 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 feb 2017 00:17
Indlæg: 2
Her i går, røg jeg for første gang i ca ½ måned til en måned. Jeg havde lidt hash jeg købte for længe længe siden, så jeg lavede lidt mix, og røg på en bananpipe (Det skal siges, at mixet var rimelig stærkt i forhold til hvad jeg normalt ryger). Mens jeg gjorde alting klar, begyndte mit hjerte pludseligt at slå, men jeg ignorerede det bare, og da jeg så satte mig ned og røg, slog det helt utroligt hurtigt, men jeg røg alligevel.
Jeg nåede at ryge et enkelt hovede, før jeg ville tage en pause, trække vejret og måske sænke min hjertebanken lidt. Jeg var ikke rigtig skæv, så jeg tænkte ikke så meget over det.

Jeg målte min puls til at være 160!

Langsomt, mens jeg sad på min sengekant og kiggede på min telefon, dukkede der pludselig små hallucinationer, der utroligt meget lignede dem man får på LSD (Mønstre, i alle regnbuens farver, bogstaverne på min telefon bevægede sig lidt). Dog ignorerede jeg det, for det begyndte at ske efter jeg tog LSD engang. Jeg røg et hovede til i min banan pipe, og efter det, blev hallucinationerne endnu værre. Resten af aftnen brugte jeg på min telefon, med maksimalt grineflip, og rimelig syge hallucinationer, både visuelt og audiotorisk. Jeg faldte i søvn omkring måske kl 6, og vågnede igen kl 16.

Hvad sker der for mig? Er jeg ved at gå fra forstanden eller?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 01:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
The other side of mary jane


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 04:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 feb 2017 00:17
Indlæg: 2
Mr. Gone skrev:
Hvor gammel er du, og hvor længe har du røget cannabis?

Er 16, og har røget i 1½ år nu. Dog har jeg ikke røget særligt meget, tror faktisk ikke at jeg har røget mere end ca under 20g

EDIT: Når nu du siger 'Visuals, men ikke hallucinationer' hvad menes der så?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2017 09:19 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
At du får hjertebanken i den grad lyder som en angstreaktion, ikke en psykose. Ligesom Mr. Gone har jeg også oplevet mange visuals lignende det, du beskriver, på cannabis.

Visuals refererer til de visuelle effekter, man får på psykedeliske stoffer som LSD og psilocybin. Visuelle forvrængninger, billeder for det indre øje, mønstre på overflader. Det er ikke helt det samme som 'rigtige hallucinationer', hvormed der menes psykotiske anfald, hvor man ser livagtige ting og mennesker, der ikke er der. Der er altså forskel på at se mønstre på en flad overflade og så opleve, at der løber en flok hovedløse høns rundt i ens lejlighed.

Men jeg ville sgu nok overveje, om det var noget for mig, hvis jeg fik det som du beskriver. Det er også meget meget tidligt, at du er begyndt at ryge. Jeg ville måske have ventet et par år, hvis jeg var dig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team