Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 mar 2017 13:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
Hej Allesammen.

Til at starte med, vil jeg informere at jeg er helt ny på dette forum og at dette er mit første aktivitet på dette forum. Jeg har oprettet min bruger, da jeg søger svar og info om brug af Thc og samtidig ikke kan finde de svar jeg søger på nettet. Jeg har en sag kørende i statsforvaltningen, der omhandler samvær med min datter, som er trukket ud i snart 18 måneder.

Historie: Jeg har siden Marts 2016 indtaget Thc olie, grundet jeg har en arvelig kræftsygdom i min familie, dom desværre både har kostet min bror og far livet. Min bror afgik ved døden i 2009 i en alder af 26 år og i 2016 ramte samme type tarmkræft min far, som også afgik ved døden. Jeg har derfor været meget urolig ang. denne sygdom og startede kort efter på at tage Thc olie, som kan være med til at forebygge denne type kræftceller.

Episode: D.6 Januar 2017 bliver jeg stoppet af politiet i min bil og bliver testet positiv for Thc i blodet. Jeg bliver derved anholdt og sigtet for narkokørsel. Dette resulterer i at jeg må aflægge rene urin i 3 måneder, som et efterfølgende krav for statsforvaltningen ifht. samværs løsning med min datter. Jeg stopper derfor med at indtage Thc olie og har siden Januar 2017 ikke indtaget denne olie.

Narkotest gennem egen læge: Jeg starter i Januar 2017 op på et 3 måneders forløb gennem egen læge, hvor jeg skal aflægge rene urinprøver. Jeg bliver testet for alle typer stoffer, da min datters mor udtrykker jeg konstant er på stoffer og har store misbrug. Ved den første test er der ingen tegn på indtagelse af Thc og jeg består testen, efter svar fra egen læge. I dag (D.7 Marts 2017 ) har jeg været hos min læge for at få svar på test 2, som på desværre giver udslag for Thc. Ved ikke hvad det er man måler og hvad det er tallene fortæller, men på testen står der en stigning fra 0,0 til 0,24 ud fra scalaen med Thc indikationer.

Spørgsmål: Hvad kan skylde denne stigning og indikation ( Ved godt at det er Thc i mit blod ) !? Kan der have været aktivt Thc på bestik, tallerken eller lign, som være skyld i dette udslag ? Kan der være andre årsager evt. passiv hash rygning ellr lign ?!

På forhånd tak for alle der bidrager med svar og info.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 13:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
http://www.gadejuristen.dk/kontakt

Føj en træls situation prøv og tage kontakt til gadejuristen og hør om de kan hjælpe dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 14:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
Mange tak for svaret :) og ja det vil jeg gøre straks.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 14:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
Så har jeg snakket med dem og de er igang med at se på sagen og vil kontakte mig i løbet af i dag. Rigtig mange tak for hjælpen og fortsat god dag :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 14:36 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Velbekomme og god dag til dig også :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 14:42 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Urinprøve-test er ikke 100% pålidelige, så første måling kan have været falsk negativ, og ligeledes kan nr 2 have været falsk forhøjet. Skal du have et mere sikkert billede, så skal det tages på blod. Der er også forhold ved dig, som kan have influeret resultatet; væskeindtag, seneste indtag af cannabis mm.
Man måler typisk på metabolitten THC-COOH på grej til kemisk analyse eller evt. bare med urinstix

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 15:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
Mange tak for dit svar frugthat :) Super glad for den information og vil rigtig gerne have et par links til en uddybbende forklaring, hvis det er muligt og du evt. har en kilde du kan henvise til !? Det er hvertfald yderst brugbar information, som i sidste ende kan give grundlag for at jeg er stoffri og ikke tager Thc olie, eller har gjort det siden jeg blev bedt udredt for narkotika.

Mange mange tak for dit bidrag og indlæg.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2017 09:09 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
viewtopic.php?f=85&t=51604

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2017 02:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
Mange tak for dit link Frugthat :) Du er bare en champ af 1st class - Yderst taknemmelig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2017 23:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Hvor høj var din THC promille!? Statsadvokaten skulle jo ellers have stillet alle sager i bero, men måske kun hvis det er under bagatel grænsen på 0,2?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2017 04:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
userx skrev:
Hvor høj var din THC promille!? Statsadvokaten skulle jo ellers have stillet alle sager i bero, men måske kun hvis det er under bagatel grænsen på 0,2?


Jeg mener den var 0,24, men er ikke helt sikker. Kan dog sige at jeg har modtaget brev i eboks, der bekræfter at alle sager er sat i bero inkl. min sag. Jeg afventer afgørrelse efter folketinget har taget lovforslaget op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 20:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
StatsFARvæltningen skrev:
userx skrev:
Hvor høj var din THC promille!? Statsadvokaten skulle jo ellers have stillet alle sager i bero, men måske kun hvis det er under bagatel grænsen på 0,2?


Jeg mener den var 0,24, men er ikke helt sikker. Kan dog sige at jeg har modtaget brev i eboks, der bekræfter at alle sager er sat i bero inkl. min sag. Jeg afventer afgørrelse efter folketinget har taget lovforslaget op.


Ok men tog de ikke stadig dit kørekort?

Hvilket cbd olie har du taget?? Det må da være noget med højt thc indhold?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 23:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
Nej de tog ikke nit kørekort da jeg blev anholdt. Det lå i bilen, men de tog det ikke. Jeg har også kontaktet politiet for mere info og som de forklarer, kan jeg køre bil indtil jeg bliver dømt.

Jeg ved ikke hvad det er for noget helt præcist, men købt på Christiania !? ikke nogen indpakning og kommer i en plastik kanyle, uden nål selvfølgelig. Der er ingen labels eller brand logo på produktet, så kan desværre ikke engang sige hvilket det var.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 23:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
userx skrev:
StatsFARvæltningen skrev:
userx skrev:
Hvor høj var din THC promille!? Statsadvokaten skulle jo ellers have stillet alle sager i bero, men måske kun hvis det er under bagatel grænsen på 0,2?


Jeg mener den var 0,24, men er ikke helt sikker. Kan dog sige at jeg har modtaget brev i eboks, der bekræfter at alle sager er sat i bero inkl. min sag. Jeg afventer afgørrelse efter folketinget har taget lovforslaget op.


Ok men tog de ikke stadig dit kørekort?

Hvilket cbd olie har du taget?? Det må da være noget med højt thc indhold?


Hov, komme til at lave indlæg, frem for at citere. se over denne post :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2017 23:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
StatsFARvæltningen skrev:
Nej de tog ikke nit kørekort da jeg blev anholdt. Det lå i bilen, men de tog det ikke. Jeg har også kontaktet politiet for mere info og som de forklarer, kan jeg køre bil indtil jeg bliver dømt.

Jeg ved ikke hvad det er for noget helt præcist, men købt på Christiania !? ikke nogen indpakning og kommer i en plastik kanyle, uden nål selvfølgelig. Der er ingen labels eller brand logo på produktet, så kan desværre ikke engang sige hvilket det var.


Ja ok... Godt du må køre indtil videre, men helt ærligt... hvis du køber CBD blindt på Christiania, så spiller du sgu roullette. Køb dog fra en ordenlig producent hvor det testes og dokumenteres at THC indholdet er under 0,2%.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2017 16:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 mar 2017 13:10
Indlæg: 9
userx skrev:
StatsFARvæltningen skrev:
Nej de tog ikke nit kørekort da jeg blev anholdt. Det lå i bilen, men de tog det ikke. Jeg har også kontaktet politiet for mere info og som de forklarer, kan jeg køre bil indtil jeg bliver dømt.

Jeg ved ikke hvad det er for noget helt præcist, men købt på Christiania !? ikke nogen indpakning og kommer i en plastik kanyle, uden nål selvfølgelig. Der er ingen labels eller brand logo på produktet, så kan desværre ikke engang sige hvilket det var.


Ja ok... Godt du må køre indtil videre, men helt ærligt... hvis du køber CBD blindt på Christiania, så spiller du sgu roullette. Køb dog fra en ordenlig producent hvor det testes og dokumenteres at THC indholdet er under 0,2%.



Tak for svar og info. Jeg ved ikke ret meget om det og jeg har aldrig kunne finde et sted der solgte det, hvor jeg kunne være sikker på det kom frem. Har ikke meget tillid til nethandel, da jeg desværre gennem tiden har mistet mange penge på ordrer der aldrig er kommet frem. Tager gerne imod et link, selvom jeg ikke har nogen intentioner om at starte på medicinen igen, før jeg har fået min datter ind i mit liv igen !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2017 02:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Der er danske firmaer som Cannol, der selv producerer og tester f.eks. ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team