Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 mar 2017 15:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Halløjsa :D

Nu har jeg så prøvet mit elskede MDMA et par gange, og nu må det være blevet tid til at prøve et Cannabis produkt ;-) Både for selv at prøve det, men også fordi kæresten er afskåret fra at bruge MDMA pga. SSRI medicinering :evil: :-(

Nå men jeg har bestilt lidt skunk (AK47 & Critical Kush) så jeg kan prøve både Sativa og Indiva strains :rocking:

MEN nu melder spørgsmålene sig så:

Jeg vil gerne undgå tobak, da jeg hader det. Er det praktisk muligt at rulle en joint/stoppe en majspibe med ren skunk, uden at man som begynder, uden nogen som helst THC tolerance, får blæst knoppen af efter 2 hiv? Og hvor slemt (varm/ubehagelig) er røgen fra en joint på ren skunk ift. blandet med tobak?

Hvis ikke, hvad er så jeres anbefaling ? At bide i det sure æble og bruge tobak alligevel, eller fx at bruge en bong? Jeg har overvejet en vaporizer, men har ikke lyst til at smide nævneværdige penge efter noget udstyr førend jeg ved om potten falder i min smag...

Alle gode råd er velkommen :gud:

Hilsen Bluepill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 15:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du kan sagtens bruge rent skunk. Det er mest hash, man blander med tobak. Der er ingen problemer med at ryge rent skunk, og så stærkt er det altså heller ikke. Hvis du vil være på den sikre side, så tag et par hiv, og vent et kvarter, inden du tager et par hiv mere. Og så fremdeles. Jeg tager mange hiv, når jeg ryger skunk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Ok, takker for hjælpen, det prøver vi :-)

Er der nogen ulemper ved at grinde "alt" det pot jeg har købt, og så opbevare det i længere tid?

Er det bedre at grinde de man skal bruge indenfor kort tid?

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Ja og ja. Jo større overflade, jo større nedbrydning og jo mere kedelig en rus vil man få over tid. Køb en grinder og grind det du skal bruge til hvert mix/joint, kan klart anbefales.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 13:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Hvis i ikke gider at ryge tobak kan i evt. købe Greengo's tobaks erstatning, den koster omkring 70 kr, for 30g, og ser sådan her ud:
Billede

Jeg ved de har den i flere headshops, ikke huske om jeg har set den andre steder, men kan ikke udelukke at den kan findes i kiosker rundt omkring.
Personligt synes jeg at det smager fint nok ift. at det er en urteblanding bestående papaya, mint og eucaluptus, speciel med skunk, og man kan virkelig smage hvad tobakken gør ved ens røg.
Man kan godt blive lidt snydt og man kommer nemt til at ryge mere end man ellers ville have gjort, hvis man er vandt til tobakkens kredsen, fordi røgen er meget blidere. Det er nok også en af grundene til at jeg selv har blandet lidt tobak i alligevel, de fleste af de gange jeg har røget det. Vil dog stadig sige at det er en ganske udmærket tobaks erstatning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 13:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Tak for jeres svar. Jeg prøver først uden noget, og ellers kan det da være jeg skulle prøve tobakserstatningen :-)

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 18:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
@Herminator - Hvordan fortrækker du at bruge det ift. tørt/vådt ?
Har aldrig fanget fidusen når vi snakker mængde og fugtighed.
Synes bare det brænder dårligt, og tungt at inhalere...

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2017 19:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Skriver lige en triprapport ud fra weekendens oplevelser...

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 18:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Hej igen, den lille glaspibe jeg snakker om i din anden tråd er noget ala' det her:
Billede
Sådan en har jeg altid været glad for at ryge rent på, nem at håndtere og dosere med, og så fåes de i et hav ad forskellige udformninger, har selv en lille samling efterhånden, med piver fra hele verden! :D

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 20:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
De hedder spoonpibes, og egentlig en god ide som samlerobjekt. Synes dog godt det kan betale sig at købe de lidt længere udgaver, de korte kan godt være lidt krads og varme imo., det har ligefrem lykkedes mig at brænde læben på dem. Derudover er de gode til prisen og sliphullet er en god feature, og kan også bruges til at køle røgen ved at lade lidt falsk luft komme til, men primært er det for at tømme gammel røg ud af kammeret mellem sug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 22:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Herminator skrev:
Hvis i ikke gider at ryge tobak kan i evt. købe Greengo's tobaks erstatning, den koster omkring 70 kr, for 30g, og ser sådan her ud:
Billede

Jeg ved de har den i flere headshops, ikke huske om jeg har set den andre steder, men kan ikke udelukke at den kan findes i kiosker rundt omkring.
Personligt synes jeg at det smager fint nok ift. at det er en urteblanding bestående papaya, mint og eucaluptus, speciel med skunk, og man kan virkelig smage hvad tobakken gør ved ens røg.
Man kan godt blive lidt snydt og man kommer nemt til at ryge mere end man ellers ville have gjort, hvis man er vandt til tobakkens kredsen, fordi røgen er meget blidere. Det er nok også en af grundene til at jeg selv har blandet lidt tobak i alligevel, de fleste af de gange jeg har røget det. Vil dog stadig sige at det er en ganske udmærket tobaks erstatning.


Du har bestemt vækket min interesse med denne tobaks erstatning. Kan det fås i Danmark?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 22:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Ja de kan fås i diverse headshops.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2017 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Jeg er ikke ryger og syntes det kan være hårdt til halsen at ryge skunk uden tobak. Det er dog ikke bedre med tobak. Men jeg vil helt klart anbefale at købe en vaporizer hvis du vil ryge jævnligt. Det er DEN bedste måde at udnytte dit skunk på og det er slet ikke så hårdt for halsen at ryge på den måde. Jeg startede sidste år med joints sammen med en ven. Vi røg det rent og det gik fint, men kom altid til at hoste og fik det træls i halsen. Så købte jeg en G Pen Elite (lille håndholdt) og den er sgu genial. Herefter en Arizer extreme som er en 220v model. Den er kanon hvis man ryger flere også og den kan give masser af god og blid røg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2017 10:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Tak for alle svarene og de gode råd.

Jeg overvejer en vaporizer, men prisen afskrækker (lidt).

Tobakserstatningen har jeg kun fundet ét sted til 100,- + 50 i forsendelse, men man må jo betale hvis det er den bedste løsning...

Overvejer stadigvæk glaspiben

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2017 15:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Forstår ikke meningen med at blande falsk tobak i dit weed? Du vil hellere bruge penge på det end på end vaporizer, som giver dig behageligere røg og du sparer penge på skunk. Godt 500kr for en Gpen elite, der er god som mobil vapor og har et at de største beholdere til godt 500kr. Det kan du da snart spare hjem :roll:
http://www.ebay.com/itm/VAPORIZZATORE-P ... SwTM5YwGWP


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2017 16:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hej Userx,

Den Gpen elite du har fundet på nettet er så billig at jeg frygter det er en kopi. Her i DK kan man nemlig få kopien til ca samme pris som den du linker til.

Men du har da ret i at det ville være fedt med en vaporizer :)

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2017 11:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
BluePill skrev:
Hej Userx,

Den Gpen elite du har fundet på nettet er så billig at jeg frygter det er en kopi. Her i DK kan man nemlig få kopien til ca samme pris som den du linker til.

Men du har da ret i at det ville være fedt med en vaporizer :)


Ja ok det virkede godt nok også billigt men kunne ikke huske hbad jeg gav for min hehe. Men ja vaporizer er da vejen i stedet faldk tobak og andet pjat :lol:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team