Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 17 apr 2017 13:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nafets skrev:
Tongkat Ali.

Jeg har lige et spørgsmål til Nafets omkring et af de midler han nævnte, håber det i orden, Eremitten. Det kan måske også kaste noget lys over det, hvis du selv beslutter dig for at prøve det af:

Nafets, hvilken farve havde det Tongkat Ali du har prøvet? Jeg spørger fordi der florerer/florerede rigtigt meget falsk Tongkat Ali på ebay, og sidst jeg tjekkede var Tongkat Ali-planten meget truet, og derfor både dyr og svær at opdrive partier af til salg - Det er dog en del år siden jeg prøvede, og jeg ved ikke om mine oplysninger var rigtige.
Men ikke desto mindre bestilte jeg et parti hjem af det, som var lysegrønt.. Og efter 2 måneders brug, uden den mindste virkning, kylede jeg det ud. Jeg fandt siden hen ud af at der var rigtigt meget af det lort i omløb, og fandt også ud af at rigtig Tongkat Ali er næsten sort, og altså ikke lysegrønt.

Har du gode erfaringer med det du har prøvet?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2017 07:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Halose skrev:
Nafets skrev:
Tongkat Ali.

Jeg har lige et spørgsmål til Nafets omkring et af de midler han nævnte, håber det i orden, Eremitten. Det kan måske også kaste noget lys over det, hvis du selv beslutter dig for at prøve det af:

Nafets, hvilken farve havde det Tongkat Ali du har prøvet? Jeg spørger fordi der florerer/florerede rigtigt meget falsk Tongkat Ali på ebay, og sidst jeg tjekkede var Tongkat Ali-planten meget truet, og derfor både dyr og svær at opdrive partier af til salg - Det er dog en del år siden jeg prøvede, og jeg ved ikke om mine oplysninger var rigtige.
Men ikke desto mindre bestilte jeg et parti hjem af det, som var lysegrønt.. Og efter 2 måneders brug, uden den mindste virkning, kylede jeg det ud. Jeg fandt siden hen ud af at der var rigtigt meget af det lort i omløb, og fandt også ud af at rigtig Tongkat Ali er næsten sort, og altså ikke lysegrønt.

Har du gode erfaringer med det du har prøvet?


Du kan købe hvidt/grålige kapsler med tongkat ali på www.naturprodukter.se


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2017 01:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Halose skrev:
Nafets skrev:
Tongkat Ali.

Jeg har lige et spørgsmål til Nafets omkring et af de midler han nævnte, håber det i orden, Eremitten. Det kan måske også kaste noget lys over det, hvis du selv beslutter dig for at prøve det af:

Nafets, hvilken farve havde det Tongkat Ali du har prøvet? Jeg spørger fordi der florerer/florerede rigtigt meget falsk Tongkat Ali på ebay, og sidst jeg tjekkede var Tongkat Ali-planten meget truet, og derfor både dyr og svær at opdrive partier af til salg - Det er dog en del år siden jeg prøvede, og jeg ved ikke om mine oplysninger var rigtige.
Men ikke desto mindre bestilte jeg et parti hjem af det, som var lysegrønt.. Og efter 2 måneders brug, uden den mindste virkning, kylede jeg det ud. Jeg fandt siden hen ud af at der var rigtigt meget af det lort i omløb, og fandt også ud af at rigtig Tongkat Ali er næsten sort, og altså ikke lysegrønt.

Har du gode erfaringer med det du har prøvet?


Hej Halose.

Jeg er ret sikker på at det jeg har taget on and off igennem snart et par år er rigtigt extract. Jeg har mærket en stor øgning i sexdrivet, min performance under træning, løb og styrke, mit generelle overskud mf. Jeg læste også på et tidspunkt en guide til genkendelse af det rigtige extract som gjorde mig mere sikker i sagen. Min kammerat dog har modtaget nogle pilleglas med falsk extract eller rent rodpulver som ikke er blevet raffineret. Det skal ikke udelukkes at nogle har givet mig steroider i pilleform for jeg har ærligt talt aldrig prøvet andre slags end den jeg tager nu, men til gengæld stemmer virkninger overens med alt jeg læser. Jeg gav dem til en kammerat som efter et par uger vente tilbage overrasket over effekten på hans libido, hans træning og hans generelle overskud også.

http://www.ebay.com/itm/6-x-TONGKAT-ALI ... Sw9N1Vrf5R

De ser skrækkeligt dodgy ud, og ville aldrig indtage dem hvis ikke det var fordi jeg har så god erfaring med dem. Det skal siges at jeg ikke er nem at imponere mht. kosttilskud og præparater som lover alskens, men denne er bestemt ikke inert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2017 07:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
HopIFjordeN skrev:
Du kan købe hvidt/grålige kapsler med tongkat ali på http://www.naturprodukter.se

Tak for link, HIF. Og længe siden!

Nafets skrev:
Hej Halose.

Jeg er ret sikker på at det jeg har taget on and off igennem snart et par år er rigtigt extract. Jeg har mærket en stor øgning i sexdrivet, min performance under træning, løb og styrke, mit generelle overskud mf. Jeg læste også på et tidspunkt en guide til genkendelse af det rigtige extract som gjorde mig mere sikker i sagen. Min kammerat dog har modtaget nogle pilleglas med falsk extract eller rent rodpulver som ikke er blevet raffineret. Det skal ikke udelukkes at nogle har givet mig steroider i pilleform for jeg har ærligt talt aldrig prøvet andre slags end den jeg tager nu, men til gengæld stemmer virkninger overens med alt jeg læser. Jeg gav dem til en kammerat som efter et par uger vente tilbage overrasket over effekten på hans libido, hans træning og hans generelle overskud også.

http://www.ebay.com/itm/6-x-TONGKAT-ALI ... Sw9N1Vrf5R

De ser skrækkeligt dodgy ud, og ville aldrig indtage dem hvis ikke det var fordi jeg har så god erfaring med dem. Det skal siges at jeg ikke er nem at imponere mht. kosttilskud og præparater som lover alskens, men denne er bestemt ikke inert.

Cool! Den forhandlerpræsentation ser voldsomt dodgy ud, ja! Men hvis du har gode erfaringer med dem, så er det er jo fint. Og det er præcis dem der du har taget igennem et års tid?
Vil også lige høre dig hvor lang tid der går fra indtag og til du mærker en virkning?

Jeg dyrker ikke kødtetris lige for tiden, så det er ikke til den slags performance jeg søger en virkning, det er mere til træning og fordi jeg har hørt meget godt om det mentale overskud det giver, hvis man finder et ægte batch.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2017 12:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Ja har taget dem igennem ca 2 år on and off nu. Det anbefales at man holder en pause på helt op til et et år imellem brug. Så 5 dage på 2 dage uden og et kan man gøre i et halvt til et helt år, derefter en pause på et 3 måneder-1 år og derefter start igen. Det er for ikke at vænne ens system for meget til de aktive stoffer. Det er også godt at give kroppen lidt forskelligt til tider så den er oppe på "dupperne" Hormesis kaldes det når man konstant forsøger at ændre ens indtag/øvelser/tankemønstre for at styrke resiliensen.
I starten kunne jeg mærke det på min selvtillid, jeg var mere på, så at sige. I dag kan jeg se på mine øjne at de får et specielt skær, i de perioder hvor jeg tager Tongkat Ali. Derudover kan jeg tydeligt mærke og måle det på min træning, jeg løber hurtigere, længere og bliver mindre forpustet. Det er som om der er mere energi at spise af i musklerne før de fatiguer. Typisk går der 1 til 3 uger før den fulde effekt viser sig for mig. De første dage er der ingenting, måske lidt kvalme hvis jeg har taget for mange kapsler. Jeg tager ca 3-5 om dagen på sit højeste, og 1 på det laveste når jeg starter ud. Du kan evt søge lidt på det brand Herbal Youth og andre erfaringer, for det skræmmer godt nok mange væk når de ser sådan ud, samtidigt med at man ved at der er falsk extracts i omløb. Da jeg begyndte at interesserer mig for Tongkat Ali fandt jeg hurtigt reliable måder at spotte fakes på. I dag har dem som sælger fake Tongkat Ali selv lavet videoer og hjemmesider som prøver at overbevise dig om at deres falske kina-købte lort er det rigtige, selvom det meget vel bare er palmeextract eller brændte ris. Det samme sker indenfor Kava Kava. Kig i stedet på videoerne på youtube hvor du ser dem producere det first hand. https://youtu.be/NHdbfC0L_uQ?t=316 se det gullige/lyst brune pulver som falder af kapslerne. https://youtu.be/fDZNpHpIs2c?t=1831 Igen se hvordan pladerne er blevet gullige eller lysebrune og bliver endnu mere gullige efter de knuses og ilt tilføjes partiklerne. Her er et eksempel på en af de, i mine øjne skiderikker som spreder disinfo, https://www.youtube.com/watch?v=IXqQDe_4__8 Den måde han peger på sit produkt hvor gang han siger "real" viser at han godt ved det er noget lort.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2017 13:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Nafets:
Tak for det detaljerede svar! Er der kommet told oven på inden modtagelse, eller er den sluppet igennem hver gang hos dig? Kan se at det bliver sendt fra Thailand. Det gjorde det også dengang jeg prøvede det, og min slap igennem uden told.. Men det var et falskt lorteprodukt.
Har du brugt Herbal Youth hver gang, og fra den samme sælger på Ebay? For så overvejer jeg at prøve igen.
Og så vil jeg også lige høre dig hvor du bestiller Ashwagandha fra? Det lyder også spændende!
Eremitten, du må undskylde hvis det her får karakter af hijacking af din tråd, men det kan være at du også følger med.. Ellers skal jeg nok tage den over privatbesked med Nafets.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2017 14:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Nogle gange kommer den faktisk fra Tyskland selvom der står Thailand på Ebay. Har aldrig fået told på Tongkat Ali, men Ashwhagandaen røg der told på som blev sendt fra Indien eller Indonesien kan ikke helt huske det. Jeg har altid brugt den fra Herbal Youth. Dog kan jeg lugte at de bruger en slags petroliums udtræk når jeg smager og dufter til pulveret.(Lidt ala det man gør med Coke) Det er den billige slags som prisen også reflekterer men for mit behov er det fint. Jeg har tydelig mærkbar virkning hver gang, selvom det mest er noterbart i starten og bliver mere udvasket når du vænner dig til det ekstra boost. Jeg bestiller min Ashwhaganda fra et mærke kaldet Herba Diet, hvilket jeg ogsåfår Bacopa fra når jeg ikke selv laver kapsler. http://www.ebay.com/itm/Ashwagandha-Ext ... G6CHsbuH7g
Husk hvis du bestiller over 80 kr, er chancen for at de snupper den i tolden meget større. De scanner vist nok alt post fra Indien for piller nu, grundet alt den billige medicin som strømmer ud fra fabrikkerne dernede de seneste mange år. Hvis du er heldig kan du få pulver igennem uden at de åbner den, men selv organisk/pulverlignende substanser bliver stoppet i meget høj grad nu fra Indien specielt. Bestil hellere 5 glas hver for sig end samlet så de kan gå igennem, og vent til du får en "shipped" notifikation. Så burde du være good. Gør dig selv en tjeneste og prøv Bacopa også. Dyrker den selv nu i vindueskarmen til pynt og som salat og tager extract i kapsler, især om natten er det godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2017 16:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nafets skrev:
Nogle gange kommer den faktisk fra Tyskland selvom der står Thailand på Ebay. Har aldrig fået told på Tongkat Ali, men Ashwhagandaen røg der told på som blev sendt fra Indien eller Indonesien kan ikke helt huske det. Jeg har altid brugt den fra Herbal Youth. Dog kan jeg lugte at de bruger en slags petroliums udtræk når jeg smager og dufter til pulveret.(Lidt ala det man gør med Coke) Det er den billige slags som prisen også reflekterer men for mit behov er det fint. Jeg har tydelig mærkbar virkning hver gang, selvom det mest er noterbart i starten og bliver mere udvasket når du vænner dig til det ekstra boost. Jeg bestiller min Ashwhaganda fra et mærke kaldet Herba Diet, hvilket jeg ogsåfår Bacopa fra når jeg ikke selv laver kapsler. http://www.ebay.com/itm/Ashwagandha-Ext ... G6CHsbuH7g
Husk hvis du bestiller over 80 kr, er chancen for at de snupper den i tolden meget større. De scanner vist nok alt post fra Indien for piller nu, grundet alt den billige medicin som strømmer ud fra fabrikkerne dernede de seneste mange år. Hvis du er heldig kan du få pulver igennem uden at de åbner den, men selv organisk/pulverlignende substanser bliver stoppet i meget høj grad nu fra Indien specielt. Bestil hellere 5 glas hver for sig end samlet så de kan gå igennem, og vent til du får en "shipped" notifikation. Så burde du være good. Gør dig selv en tjeneste og prøv Bacopa også. Dyrker den selv nu i vindueskarmen til pynt og som salat og tager extract i kapsler, især om natten er det godt.

Cool! Jeg sad lige og googlede lidt rundt i aftes omkring Ashwhaganda, og der var flere der berettede om en god synergieffekt hvis man tager det med Bacopa.
Jeg vil undersøge det nærmere. Tak for assistancen!
Og Eremitten, jeg håber du finder hvad du skal bruge, både af hjælp og evt. planter der kan hjælpe dig lidt på vej. God vind!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 apr 2017 11:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det har jeg også hørt en del om der skulle være. Så lidt, håber også der evt. er noget du kan bruge Eremitten, ellers spørger du bare ind så kan jeg se om vi kan hjælpe.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team