Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 apr 2017 21:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 apr 2017 19:51
Indlæg: 2
Hej alle,

Jeg er i gang med at optrappe CBD olie i et forsøg på at få bedring i en kronisk sygdom (Morbus Crohn). Samme sted som jeg har købt min CBD olie (3%) tog jeg også lige en lille flaske 5% THC i en spray der angiveligt giver 0,1 ml = 5 mikrogram THC per dosis. THC vil jeg ikke bruge til dagligt da jeg kører bil til og fra arbejde.

For en uge siden prøvede et enkelt skud THC og følte ikke rigtigt noget.

Så i fredags bestemte jeg mig for at tage lidt igen. Jeg havde kun fået en enkelt gin & tonic (4 cl) og havde den forløbne uge sovet dårligt næsten hver nat så da vi gik i seng tog jeg 2 sprøjt THC = 10 µg. Klokken var her 1.

Jeg vågnede 2 timer senere, alt kørte rundt, jeg var svimmel og tørstig. Vaklede ned og tissede, fik noget at drikke og tilbage i seng.

Natten gik med at det snurrede - det var egentlig ikke så fedt, jeg skiftevis svedte og havde det for koldt. Da vi stod op ved 8 tiden var jeg sløv, svimmel og med kvalme.

Jeg drak lidt sodavand (med sukker), fik kaffe og morgenmad - men det tog indtil over frokost før jeg kunne tænke nogenlunde klar. 20 timer siden jeg tog dosis, og jeg er stadig lidt tung i hovedet - men det kan selvfølgelig også skyldes at jeg bare sov dårligt.

I dag søndag er det ok, men jeg vil skyde på der gik mindst 24 timer fra jeg tog dosis til jeg var ovre virkningen.

Er det forventeligt? Har jeg måske fået for meget, eller er 10 mikrogram THC bare rigtig meget for en begynder?

Jeg har ikke tidligere røget cannabis eller cannabis produkter. For 20 år siden prøvede vi at blande lidt hash i nogle pandekager, virkningen var omtrent den samme, vi vågnede med nogle gevaldige tømmermænd - uden at have haft det sjovt.

På forhånd tak for jeres kommentarer.
- C


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2017 23:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hej

Ja det lyder helt normalt, udfra din gode beskrivelse. Jeg kender ikke til doser ved indtag af THC koncentrat, så det kan jeg ikke svare på, men blandingen af cannabis og alkohol er kendt for at være noget der kan gøre en godt og grundigt rundtosset. Puha nogle ture jeg har haft for nogle år siden, efter et par sug på en joint, på vej hjem fra byen - uden tolerance. Det virker os normalt at der er gået en dags tid eller to, før hovedet har fået letheden tilbage.

Prøv måske med 5mg næste gang, og vær meget forsigtig med alkohol :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2017 20:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 apr 2017 19:51
Indlæg: 2
Tak Fritzie, det beroliger mig meget - jeg er meget overrasket over at den smule alkohol (jeg er vant til at drike 3-4 gange så meget på en aften) og THC kunne give så kraftig en virkning.

Såvidt jeg kan finde ud af vil en normal joint have omkring 100 mg THC (men med megen variation mellem sorter). Så jeg har fået noget der ligner 1/10 joint (men på én gang).

Starter mere blidt ud næste gang - og uden alkohol først :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 09:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2017 09:33
Indlæg: 1
hej
Jeg har en meget kræft ramt mormor , og jeg prøver og få skaffet noget thc olie , hvor har du købt dit henne ?
Cbd olien kan vi købe online , men det kan man desværre ikke med thc endnu ,
På forhånd mange tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 22:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Det må være alkoholen for thc giver da ikke tømmermænd og varer ikke mere end 5-8 timer normalt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team