Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 08:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2017 01:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jun 2017 19:08
Indlæg: 9
Hej:)

Jeg har 4 sorter som ikke er gået i blomst endnu. Det drejer sig om blueberry skunk - Sweet skunk - Choco bud og AK47 auto fra skunfrø.dk
Har forstået at ak47 er auto men de kommer bare ikke. de vokser derud af men går ik i blomst som min andre auto. De Andre 3 sorter har jeg haft i mørke i 48 timer. Hvor efter de kom ud igen og nu får de så 12/12 fra 9-21. Men syntes så her 1 uge senere at der stadig intet er sket. Gør jeg noget forkert. Jeg skal da stadig flytte dem i mørke hverdag ikke? Og skal jeg bare have mere tålmodighed med min AK 47 end Feks black jack og bloody skunk??

Ps. har sat mine ak 47 i 12/12 selv om de sku være auto.. Er det en brøler?:)

Mange hilsner:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2017 23:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Du skal bare være tålmodig, så kommer det helt af sig selv. Jo længere tid i vækstfasen, jo større plante = flere buds :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team