Alf'n skrev:
Det gør jeg også - men jeg har ikke erfaringer med hvad du efterspørger. Til gengæld har jeg røget dansk pot i godt et år, uden lyst til andet i min hverdag, da det giver mig det jeg har behov for. Jeg elsker stadig at ryge både skunk og god hash, men ryger kun andres eller ved bestemte lejligheder, da jeg ellers bliver for skæv til at være tilstede og have mig selv med i mine studier og livet generelt. Samtidigt er der fordelen ved pot at det er let tilgængeligt, og endda næsten i overflod (fik (af min ven - eftersom han ikke selv gad at ryge da det ikke var stærkt nok) ~120 g for 4 mærker i September sidste år - og da jeg kun har betalt 26 kr. mærket, betyder det at jeg kun har betalt 86 øre grammet, hvilket, når jeg tænker over det, næsten lyder komplet uretfærdigt).
Men - har du gjort dig erfaringer med det?
Må bare sige en ting... Jeg er pisse misundelig på dig! hehe

Jeg er også vild med god pot. Det egner sig meget bedre til hverdagsbrug pga. den milde effekt kontra skunk og hash. Jeg har dog også røget pot, som smagte værre end græs og stort set var uden effekt, men god pot er fandenme dejligt at ryge og man får ikke den til tider overvældende skævert, som skunk giver. Jeg har flere gange købt noget god dansk-groet pot på staden, men synes det er alt for dyrt. Man får oftest 2 - MAKS 2,5 gram pr. 100,- så når man betaler næsten det samme som potent skunk.. så ryger ideen altså bare lidt i min optik.
Bo Dega skrev:
Har du overvejet hash??
Har røget masser af hash, men med tiden er jeg gået over til det grønne. I disse dage ryger jeg kun grønt - det er bare meget bedre på mange punkter. Desuden siger min erfaring, at meget af det hash man får på staden oftest er indica baseret. Det er også okay. Jeg er bare mere til en hybrid, hvor sativa effekten også kan mærkes.
Enspænderen skrev:
I foråret købte jeg noget skunk på Christiania, som de kaldte "CBD-bombe". Men jeg syntes ikke det var godt. Det var svagt og kedeligt, og gav mig en flad fornemmelse. Det var kun en enkelt bod, der havde det, og jeg tror ikke man kan få det i dag.
Ja okay. Det lyder da lidt kedeligt. Men nogen gange så tvivler jeg virkelig også på, om de overhovedet ved hvilken sort de sælger. Men ærgerligt at du havde dårlige erfaringer med det.