Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2017 12:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Vil bare lige dele min positive erfaringer med cacao extract, som indeholder 200mg theobromine pr. gram.
Når jeg tager min morgen dosis, hvad end det er buprenorhphine, oxycontin, tramadol eller kratom, så sætter det sgu et godt nok skub i effekten på en stimulerende men behagelig og mild euforisk måde.
Jeg plejer at hælde 1 - 1,5g. af det i min morgen kaffe, og så får kaffen også en lækker lille snært af cacao, hvliket gør den endnu mere lækker.
Cacao bønner er nu ret interessant - og er sikker på, at der er andre spændende alkaloider af finde end bare theobromine.
Min erfaring er dog også, at tolerancen stiger hurtigt, og hvis man skal holde magien kørende, skal man helst holde det til et par gange om ugen max.
Ved ikke lige om nogle kan svare på det, men kan det passse, at cacao har en lille indvirkning på de opioide receptorer?

Jeg har i øvrigt også virkelig gode erfaringer med koldpresset sortkommen olie (nigella sativa) en tsk. 15 - 30 min. inden indtagelse potenterer effekten af opiater markant. Også ret interessant.

Ha' en hyggelige fredag!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 00:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Bruger du mælk istedet for vand til din kakao?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team