Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 18:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2017 12:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2017 12:22
Indlæg: 2
HEJ! alle fantastiske personer på Psychedelia, et sted jeg tit har brugt som informationsside, men aldrig rigtig selv haft brug for at lave en bruger, før nu.
Jeg står nemlig i det fantastiske dilemma, hvor jeg har fået tilbudt noget gratis Kratom af en klassekammerat. Vidste ikke engang var det var da han selv sagde at han tog det engang i mellem for at blive lidt frisk. Han tilbød at jeg kunne få 2 doser til en nybegynder, hvor der er 3g i hver pose, og det er jeg da rigtig glad for at han har tænkt sig at gøre, for efter meget research på nettet, fandt jeg hurtigt ud af at det godt kunne gå hen og blive lidt af en sjov rutsjetur en kedelig Fredag eller Lørdag aften. Nu spørger han mig om hvilken strain jeg vil have, som er følgende:

Grønt: Dejligt hygge skæv
Guld: Energisk, koncentreret og socialt aktivitet
Hvid: Super Skæv
Rød = Bruges til at sove med

Mit problem her, er at jeg selvfølgelig ikke ved hvad jeg skal vælge, og hvilken følelse jeg får af de forskellige strains. Han foreslog selv at jeg tog den grønne, da efter sigende at det skulle være en god high første gang, og at man bare fik maks hygge på. Tager det sammen med en kammerat, så jeg er ikke alene om det. Men ja, det kan være rigtig svært at vælge i mellem, i sær når man aldrig har prøvet planten før, men hvad er jeres meninger og tanker?
Er 3g en god start?. Hvordan tilbereder man det, så man kan drikke det?. Og hvilken strain havde i selv valgt?. Får man nedtur? Kan man blande Alkohol? Kan jeg tage det når jeg tager Anti Deprresiv i forvejen (Sertralin Hexal)?.

Jeg kunne godt selv tænke mig at prøve Guld, fordi at der er energi i det, lidt ligsom coke, og da det er Fredag eller Lørdag aften tænker jeg også at jeg kunne få mest ud af det, hvis jeg nu gerne ville feste, men på den anden side, så lyder grønt også super lækkert, og i følge ham er det lidt MDMA uden at det rigtigt er det.

Håber i kan hjælpe mig, da jeg er lidt på bar bund.
Mange hilsner, en fyr i nød.
:mrgreen: :gud: :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 15:50 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Hvor meget information har du selv søgt dig frem til på nuværende tidspunkt? Har du ikke nået at få nok information til denne weekend, så gør dig selv en tjeneste og vent til du ved hvad du har med at gøre.
Her har du lidt læsestof:
https://www.erowid.org/plants/kratom/kratom.shtml
http://www.sagewisdom.org/kratomguide.html
http://drugs.tripsit.me/Kratom#interact

Jeg synes det lyder som en god idé at lade være med at forvente at du kan feste den givne dag. Så ender du ikke med at tage med til noget 'af pligt', som kan give dig en dårlig oplevelse. Generelt er dine omgivelser (og dit helbred) ret vigtigt, når man taget et nyt stof for første gang. Det hedder set og setting og er essentiel viden for stofbrugere. Her spiller din behandling med antidepressiva også ind. Det får du formentlig af en grund, og der er en vis risiko for at forværre din tilstand

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 17:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
3g er en god starter dose.
Det der med strains og farver er totalt opreklameret. Ja nogle "røde" strains virker mere afslappende, men jeg har personligt også fået røde, som gav mig en meget opløftende og euforisk effekt, hvor jeg talte løs i 2 timer. "Guld" har jeg aldrig hørt om hehe :D
I forhold til den erfaring og kendskab jeg har (som er stor) så findes der røde, grønne og hvide.
I forhold til markedsføringen, så skulle de hvide være de mest stimulerende, de grønne skulle være en balanceret effekt mellem afslapning og energi (uplifting relaxment beksriver det bedst, synes jeg)
De røde er som sagt mere afslappende, og minder mest om traditionelle opiater.
Hvis jeg skulle starte med en, og det skulle være til en hygge aften, så ville jeg også vælge en grøn.. men helt ærgerlig så er det altså virkelig opreklameret det der mest at de skulle være SÅ forskellige. Jeg har selv to strains i øjeblikket - "white sumatra" og "red riau"
White sumatra kan jeg godt mærke er opløftende, men uanset hvilken strain du leger med, er effekten dosisbestemt. Dvs. tager du f.eks. 3 - 4g white sumatra vil du opleve et ordenligt humør boost og en masse varm energi - det føles faktisk, som en mild men behagelig amfetamin light dog. Men tager du istedet 7g, hvilket jeg slet ikke vil anbefale for en nybegynder, vil man typisk opleve en mere afslappet, varm, behagelig men og euforisk rus. Red riau giver mig også energi, selvom den er markedsført som "afslappende"
Jeg har EN gang haft en strain fra en sælger, som simpelthen havde det bedste jeg nogensinde har prøvet, som var så stimulerende, at man ikke kunne sove hele natten næsten. Men ellers har jeg aldrig oplevet at de har skillet sig så meget ud fra hinanden.

Nu til det kedelig. Kratom er MEGET vanedannende, og man skal behandle det med respekt. Bruger man det for ofte vil man få abstinenser, som er på ligfod med opiater som morfin. Det er ikke sjovt trust me, been there.

Jeg mener at have læst at kratom sagtens kan tages, når man er på antidepressiv, men du må ikke tage mine ord for gode. Du skal researche mere på det, for jeg er slet ikke sikker. Vær sikker på, at der ingen fare på færde er, ved at blande dem.

Og pas nu på ikke at gøre en vane/afhængighed ud af det. Kratom kan føles helt fantastisk i starten, men bruger man det uden respekt, så kommer man til at betale igen. Big time.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2017 23:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 okt 2017 23:19
Indlæg: 1
Det kan være direkte dødeligt at blande kratom med antidepressiv medicin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team