Hej allesammen!
Ser i, jeg har de seneste par måneder forsøgt, at finde det "perfekte" beløb og den "perfekte" mængde, til en hel måned.
Først 15G til en måned. Det holdte ret godt, men ikke helt til d. 28/31.
Derefter købte jeg for noget mere, fik nok mellem 16 og nogle af 20 gram og det holder stadig.
Jeg har overvejet, både for at spare penge men også for at slippe for at lave cones, nolle, riste tobak, mixe og fylde for at skulle ryge - at købe cannabis olie/ekstrakt.
Jeg ved at CBD har en "høj" effekt, hvor THC har den skæve effekt vi kender.
De anbefaler, at man bruger 2 dråber når man indtager det, men har det virkelig en effekt, den med THC?
Der er forskellige procenter, så behøver jeg en bestemt % eller bør jeg have mere end 2 dråber?
Udover dette - kan det holde en hel måned? Lad os sige 1 x CBD-olie til morgen/dag & 1 x THC-olie til aften/nat (uanset %), vil det kunne løbe rundt?
Jeg har kun 1 krav...
Derudover, vil jeg have (uanset formen/konsistensen ell. lign.) at når jeg indtager noget med THC om aften, så skal jeg kunne mærke den skæve fornemmelse som hvis jeg ryger en god joint, der gør at jeg lukker øjnene og slapper af, samt nyder fornemmelsen indtil jeg er væk i drømmeland.
Glæder mig til, at høre jeres tips & meninger.