Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 15:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jan 2018 18:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 18:53
Indlæg: 4
Jeg har trukket på en flere år gammel, indtørret stor klump hash, fordi jeg ikke kunne nænne, at smide den ud, men heller ikke ryge det, da det var hårdt som sten.

Har i nogle gode tips til at ryge det i hash joints, da jeg ikke har tænkt mig at investere i en vaporizer eller æde det.

Det var noget sticky icky tyktflydende der kom ud af det, og det volder lidt "problemer"...

Jeg har prøvet at rulle en færdig jay rundt i olien, men der kommer alt for meget på, og varm olie drypper ned på fingrene, tøj, gulv m.m.

Den mest optimale fremgangsmåde, som jeg har fundet frem til, er bare at smøre det på indersiden af mine cones, med en lille flad lang "dejskraber" foldet af sølvpapir og hælde mix i som sædvanligt.

Det er dog satme stadigvæk ikke til at undgå at få på fingrene, det klister for sygt til alt, sviner ad helvede til, samt jeg er nød til at vaske fingre i sprit, hver gang jeg krøller en jay.

Her er resultatet i øvrigt:

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 18:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Skal det være i joints?
Jeg har kun prøvet at ryge nol på en bong, hvor vi lavede et bongmix, og selvom det virkede, så var der stadig en smule spild. Jeg har dog set et par videoer på youtube hvor de "dabber" shatter eller budder, hvilket jeg tror er den bedst mulige måde at ryge det på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 18:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du kan enten fryse det ned og være rigtig hurtig til at nolde det ud. Ellers så tag en tændstik eller lignende og smør det op af siderne i et tyndt lag.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 19:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
jeg har haft succes med at tage noget pot. Varme nolén op og mikse det med den findelte pot. det skal nok være 1 g nol til 10 g pot. Resultatet er noget som er nemt at rulle joint af. Pas på det er hammer stærkt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 19:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Jeg har også brugt tricket med at smøre det på indersiden af mit jointpapir - har dog altid brugt noget der er mere stift end sølvpapir, f.eks. spidsen af teske.

Du kan også blande din nol med en passende mængde ryst - til en dejlig blød, saftig og potent klump, der også går under navnet "jelly hash"
- hvis du ikke har ryst, så kunne det måske også virke med noget helt tørret pot/skunk som du pulverisere, og så blander op med nolen, til en klump :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 19:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 18:53
Indlæg: 4
Alf'n skrev:
Jeg har kun prøvet at ryge nol på en bong


Har lige lagt bongen fra mig, holder en pause.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 20:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 18:53
Indlæg: 4
Buttkraken skrev:
Du kan enten fryse det ned og være rigtig hurtig til at nolde det ud.


Oplagt ide, den vil jeg lige teste.

Ryhudaso skrev:
Varme nolén op og mikse det med den findelte pot.


Tak for buddet, men er ikke vild med pot, og har heller ikke noget.

GimpSuit skrev:
Jeg har også brugt tricket med at smøre det på indersiden af mit jointpapir - har dog altid brugt noget der er mere stift end sølvpapir, f.eks. spidsen af teske.


Tror også det bliver fremgangsmåden, jeg er i gang med at udvikle en bedre anordning, til at smøre indersiden af conet med, men det fungere bedst med store cones :)

Plus siden er dog at sådan 2 bøjs holder hele aften :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 20:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Sutminkage! :) hvis du ikke er til pot, så put det i en klumb hash! -lidt af gangen.. bland i indtil klumben er mættet! :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 21:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
sutminkage skrev:
GimpSuit skrev:
Jeg har også brugt tricket med at smøre det på indersiden af mit jointpapir - har dog altid brugt noget der er mere stift end sølvpapir, f.eks. spidsen af teske.


Tror også det bliver fremgangsmåden, jeg er i gang med at udvikle en bedre anordning, til at smøre indersiden af conet med, men det fungere bedst med store cones :)


Bruger du færdiglavede cones, for så kan jeg godt forstå du synes det er lidt besværligt ;) ?
Jeg smører det altid på jointpapiret, inden jeg ruller - det tror jeg klart er det nemmeste, og størrelsen styrer man jo selv så.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 23:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 18:53
Indlæg: 4
GimpSuit skrev:
Bruger du færdiglavede cones, for så kan jeg godt forstå du synes det er lidt besværligt ;) ?


Nej nej, krøller selv conet, laver dem "omvendt" eller hvad man siger - limsiden ud af.

Mit største problem er grundlæggende bare at undgå af grisse med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2018 10:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Hvis det skal fordeles på papir, så opløs nolén i lidt iso-alkohol, så kan det lægges tyndt på papiret med en lille pensel, ( husk at damp isoén af inden brug )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2018 16:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5085
Når jeg ryger nol i joints tager jeg en madnål, eller en spids kniv, og får en bitte smule af nolen derpå, og så tager jeg den anden hånd og bruger tommel og pegefinger til at løfte noget ristet tobak og og tørre nolen af, som var tobakken en lille klud. Det gentager jeg så, til jeg har nok i. Derefter findeler jeg mixet, så der ikke ligger store klumper nol i. Det kan godt give noget ret findelt tobak, så derfor kan jeg godt lide at putte nol i til to smøger og så riste en smøg mere og blande den i mikset, som normalt. Man får lidt grissede fingre af den metode, men sålænge man holder sig til at mikse med to fingre, er det ikke slemt, ikke mindst fordi tobakken suger/klistres til nolen, så der ikke sætter sig​ så meget på fingrene.
Man kan også tage en smule nol på en (mad)nål ad gangen, og så varme nålen stille og roligt op længere oppe, hvor der ikke er nol. Så kan man dryppe nolen ned i den ristede tobak, som man har bredt ud, og behøver ikke så meget berørring med nolen. Det giver et lidt mindre ensartet mix, men man undgår at grisse fingrene til.

@Ryhudaso
Er det ikke svært/tidskrævende at få resterne af isopropylalkohol væk efter de er suget ind i papiret? Der er så vidt jeg er orienteret allerede mere end nok iso rester tilbage i nolen, hvis det er det man har trukket med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2018 17:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
grind noget skunk til fint pulver, put nolen i og voila du har hjemmelavet hash

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2018 18:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Bissmanns metode og så et jointpapir imellem fingrene! kommer der noget på, er det ikke spildt.. ;)
du ka osse evt. med lidt varme smøre et jointpapir godt ind i nolen på halvdelen og så folde den sammen som en sandwich.. så kan det klippes/skæres i strimler eller små firkanter! :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team