Hej,
Jeg har forgæves forsøgt, at finde en eksisterende tråd på forumet, men jeg kan ikke rigtig opstøve en der passer til mine kriterier, og tillader derfor at lave en ny post, selvom mængden garanteret er uendelig efterhånden..
Jeg står i en situation hvor jeg tilbage i slut 2017 blev stoppet af politiet i min bil med hash i blodet. Jeg fik et kørselsforbud i marts i år og har været til ANT-kursus og ansøgt om kørekort hos politiet. Først skulle jeg ligge en lægeerklæring, hvilket jeg har gjort. Dernæst gik der to måneder og nu har politiet bedt mig om, at ligge ren 6x rene urinprøver med en måneds interval før jeg kan starte på mit kørekort igen. En sag der har rundet Styrelsen for Patientsikkerhed, på baggrund af min fortid.. Anyway, så var jeg stoppet med at ryge hash helt 100% fra starten af maj til starten af juli, altså omkring 2 måneder hvor jeg har fået renset ud. Det gjorde jeg fordi jeg havde et oprigtigt ønske om, at kunne få mit kørekort tilbage hurtigst muligt. Men politiets lange ventetider gjorde mig utålmodig, og jeg begyndte at ryge igen. Jeg nåede at ryge i lidt over 1 måned (meste af juli måned og lidt inde i august) da jeg fik en e-boks fra politiet om, at jeg skal ligge ren pisprøve hver måned i 6 mdr (første pisprøve skal være sendt 16. september, til politiet).
Det skal siges, at ligeså snart jeg fik brevet fra politiet om pisprøve så stoppede jeg fra det ene øjeblik til det andet og har ikke røget noget som helst hash i 7 dage nu.
Jeg er "nervøs" for, om jeg kan nå at blive clean inden jeg skal ligge pisprøve den 14. september? Skal jeg få udsat pisprøven et par uge eller kan det gå? Kan jeg købe en TROVÆRDIG pis test på nettet eventuelt?
Jeg røg godt og vel 2,5-4 gram om dagen i den periode på lidt over en måned hvor jeg fik et tilbagefald.
Kan jeg nå at blive clean på en måned, efter jeg har røget tæt i en hel måned, men egentlig var clean i 2 måneder inden da?
Spørg endelig hvis der er noget der forvirrer i tråden, kan godt være jeg har misset noget vigtigt

PS. jeg har et fysisk arbejder og sveder en smule hver dag, men udover det motionerer jeg ikke, og spiser heller ikke specielt sundt..
MVH en lettere nervøs gut