Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2019 22:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Hej

Jeg skal til at flytte hjemmefra her om nogle måneder og jeg kunne godt tænke mig at begynde og dyrke cannabis.
Jeg har læst en smule på det men er slet ikke færdig med at sætte mig ind i emnet endnu.
Jeg har tænkt mig at bygge et lugttæt skab som jeg kan bruge som groskab. For at planterne får tilstrækkelig med co2 vil jeg installere udsugning i skabet så luften bliver udskiftet.
Jeg vil meget gerne undgå at der kommer til at lugte af cannabis i min lejlighed og jeg har derfor tænkt mig at montere et kulfilter på min udsugning som gerne skulle tage lugten.

Mit spørgsmål er om der er nogen herinde der har erfaring med brug af kulfilter i et groskab/telt?
Fjerner det alt lugten eller dæmper det blot lugten?

På forhånd tak :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2019 11:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Jeg har et gro rum istedet for telt/skab. Men selv når jeg står inde i rummet, mens planterne er i blomst, kan jeg næsten ikke lugte dem. Det fjerner lugten meget effektivt. Det er dog vigtigt at ventilator og kulfilter passer til dimensionerne af rummet (gerne lidt større)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2019 21:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg har lavet et lille kulfilter selv, og har en pc-ventilator på. Selv med så lille et setup, kan jeg ikke lugte mine planter om jeg så stikker næsen så langt ned i i blæseren at den er ved at blive afkortet.

Undtagelsen er dog de sidste 3-4 uger, hvor jeg kan lugte det en lille smule.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team