Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2013 16:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
min mor er gammel sygeplejerske og tænkte derfor hun måtte have nogle kradsbørstige ting i sit medicinskab, kodein osv.

jeg fandt til min store overraskelse en halv liter hostesaft med opium. er der nogen der har erfaring med dette?
flasken indeholder 500 ml.
det hedder Pectyl (brystdråber DAK)
anbefalet dosis 5 ml, 3 gange dagligt.

1 ml indeholder:
1.7 mg Benzosyre
1.2 mg Campher
164 mg Glycerol
1.7 mg Opium (!)
og blandingen er på 34% ethanol

har ikke indtaget downers før, ud over hash og alcohol, men er en stor fyr (100 kg)
nogen ideer om hvor meget jeg skal tage for at kunne mærke noget? og bør man have en joint klar?

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 16:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2011 17:46
Indlæg: 67
har også en flaske af samme slags stående i skabet så følger lige med på sidelinjen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 16:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
der var en tråd om pectyl DAK for næsten 6 år siden:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =4&t=17694

der er blandede meninger om hvorvidt man kan få en rus eller ej. nogen advarer mod at stoffet campher kan give kvalme, men jeg fandt frem til på den engelske wikipedia at der skal meget store doser til 1-2 gram før man kan kalde sig "forgiftet" af stoffet.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 17:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
1.7 mg opium indeholder 20% morfin = 0.2 mg morfin pr ml.
normal dosis er på 20 mg morfin = 200 ml hostesaft.
Der 37% alkohol i hostesaften så før du når en dosis som er på niveau med en normal dosis vil du være fuld og ude af stand til at mærke den rene følelse af morfin.

Jeg drukket min del af brystdråber og synes man bliver træt og klar til at sove hvis man indtager for meget af det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 17:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2011 17:46
Indlæg: 67
er der eventuelt nogen måde hvorpå man kan trække morfinen ud af alkoholen? spørger uden noget andet kendskab til kemi end det jeg havde i gymnasiet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 17:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
det tror jeg bliver svært. for der er mange andre stoffer i hostesaften.

jeg tænkte ikke at det skulle være den helt vilde opiumskoger heller, men at tage i byen efter at have drukket lidt af det(100-150 ml), evt ryge nogle joints/drikke noget mere og tage en 30 mg efedrin til at holde den kørende på. lyder det helt ude i hampen?

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 17:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Det er ikke en kombination jeg ville begive mig ud i. Hvis du har lyst til at blive morfin bukket så køb noget morfin af din dealer.
Jeg vil på ingen måde anbefale at kombinere opiater med alkohol for så at holde sig kørende på efedrin. Du ender med en nedern tur hvis du begiver dig i byen med det i blodet.

edit: hvis du vil gå i byen på downers så hold dig til alkohol.
Hvis du vil have noget ud af brystdråber, så drik nogle shots og læg dig til at sove.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 17:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
tak for rådet, jeg tror jeg tager lidt en dag ved lejlighed inden jeg skal sove og ser om der sker noget. så kan man da i hvert fald sige man har prøvet :)

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 17:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Ja, gør det, for der er sku ikke meget ved at sumpe helt væk til en eller anden fest og i håb om at friske lidt op, begynde at indtage efedrin. Du skal selvfølgelig være påpasselig når du indtager opiater med alkohol da de begge hæmmer respirationenssystemet. Det glas du får med, skal du indtage et par stykker af også ikke mere, før du ved hvordan du får af det. Nogen får kvalme af at indtage morfin og der skal ikke meget til. Hvis du er en af dem, vil det være nedern at have indtaget alt for meget og ligge og være total smadret, klar til at sove, men da du ikke kan sove fordi du brækker dig, så vil du få en ubehagelig oplevelse ud af det. I værste tilfælde vil du falde i søvn mens din krop brækker sig også har vi balladen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 18:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
hvor lang tid tager det før man bliver påvirket af at indtage opium oralt?

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 18:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
1.7 mg opium er ret lidt vil jeg sige. Formentlig ikke noget du overhovedet kan mærke. Så skal du nok nærmere have fat i noget med dxm :D

Måske kan du få en ulækker brandert af ethanolen

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 18:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
jah, men hvis jeg drikker hele flasken så har jeg jo indtaget 850 mg ;)

jeg har ret dårlige pusher kontakter, jeg bliver normalt tilbudt stimulanter når jeg er i byen, men kan ikke få fingrene i koger-stoffer(hvilket jeg faktisk er ret glad for)

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 19:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
jeg har ret dårlige pusher kontakter, jeg bliver normalt tilbudt stimulanter når jeg er i byen, men kan ikke få fingrene i koger-stoffer(hvilket jeg faktisk er ret glad for)


Pas nu på for hulen! Der er så mange folk der har brænt fingrene så utrolig meget ved at blive overbegejstret når de endelig får sådan en kontakt!

Vil dog sige, som rootmood er lidt inde på - nemlig det at både alkohol og opium er downers, og derfor får du en synergisk effekt - altså at de booster hinanden.
Ikke noget der kan anbefaldes til folk der ikke ved hvad de laver (altså har opbygget tolerance), men da jeg var på opioidvognen eeelskede jeg at tage i byen!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 19:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 maj 2012 04:45
Indlæg: 20
Mig og min gamle drak engang sådan en halv flaske fra en middags tid til vi lag os :) havde ikke set der var det i som var. min kæreste sag jeg var helt væk da jeg sov snakkede snakkede løs :S samme med de gamle hehe :) fuckt :D
Men blev da rask.

_________________
Lev livet som du ønsker det, Men har du noget imod mine planter så har du noget imod mig.
VæksthusGartneren Peace out.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 21:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Okay det forstod jeg næsten intet af :O

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2013 23:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Da jeg og mine venner brugte det drak vi som regel 75 ml, hvis vi drak 100 ml var der stor sandsyndlighed for at blive så skæv så man brækkede sig.

75 ml 34% alkohol er vel kun omkring 2 genstande så det burde ikke være noget problem.
Det er ikke et fest stof, men et kokse stof hvor man sidder derhjemme, klør sig på bollerne og småsludrer.

Edit- nu skriver jeg 75 ml, men du skal nok højest ligge ud med 50 ml for at være på den sikre side uden opkast..


Senest rettet af Psykofreak 23 jan 2013 00:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2013 00:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
Obama skrev: "Vil dog sige, som rootmood er lidt inde på - nemlig det at både alkohol og opium er downers, og derfor får du en synergisk effekt - altså at de booster hinanden.
Ikke noget der kan anbefaldes til folk der ikke ved hvad de laver (altså har opbygget tolerance), men da jeg var på opioidvognen eeelskede jeg at tage i byen!"

Kan så afgjort heller ikke anbefales for folk som ved hvad de laver - mindes flere dødsfald også herinde blandt brugere som i den grad vidste hvad de lavede, men endte med kvælningsdøden i opkast efter en hyggelig tur i byen ;(

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2013 00:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
1.7 mg opium indeholder 20% morfin = 0.2 mg morfin pr ml.
normal dosis er på 20 mg morfin = 200 ml hostesaft.


20% af 1,7 mg er 0,34 mg, ikke 0,2 mg.

Og hvordan kan du være sikker på procentdelen af morfin? En kilde kunne være godt.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2013 16:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Joe_biden!
Hvis du har tænkt dig at prøve en opiumrus uanset hvad, vil jeg anbefale dig at lave opiumsaft selv. Det har jeg nemlig god erfaring med. Jeg bruger det ikke så ofte, - mest har det været hvis jeg rent faktisk havde brug for at stille hoste om natten, men den er også god at bruge - en sjælden gang - hvis man er over-stresset, nervøs og trænger til at synke helt ind i den store fløjls-moder der hylder dig i blødt mørke. Men pas på! Det sorte fløjl kan opsluge dig helt hvis du opsøger hende for ofte ;)

Her er opskriften:
Så nogle blå-birkes frø her til foråret og nyd at se dem gro op.
Høst kapslerne når de er store og tør dem.
Knus dem og tag frøene ud. Til en 75 cl flaske tages 170 g kapsler uden frø.
Kog dem en times tid i vand der dækker dem og får dem til at flyde. Put citronsaft i fra en halv citron, så opiaterne nenmmere opløses i vandet.
Si plantematerialet fra og hæld nyt vand og citronsaft (½ citron) over i en ny gryde, mens ekstraktet fra første kogning stille og roligt koges ind.
Kog plantematerialet ½ time/3 kvarter denne gang, og hæld så væsken fra denne kogning over i det forrige ekstrakt.
Damp ekstraktet ind til ca. 50 cl væske (½ l).
Inden det er kogt ind til den ønskede mænge tilsættes en håndfuld lakridsrod som koger med i 10 min.
Lakridsroden sis fra.
De 50 cl opiumssaft puttes på en 75 cl flaske, og der tilsættes finsprit til at flasken er fuld.
Der kan udfælde en del "voksagtigt" materiale. Dette kan sis væk igennem et tykt klæde (en HELT NY engangskarklud som er vredet igennem med varmt vand nogen gange).
Færdigt. Du har nu en god opiumshostesaft der smager godt, som kan holde sig pga. alkoholen (ca. 30 %).

Dosisforslag (ud fra mine erfaringer):
Mod hoste: 1 tsk.
Sove godt med opiumsfølelser i indsovning: 2 tsk.
Lammedosis: 5-7 tsk.
Men prøv dig frem. Vi har forskellige terskeler. Jeg har mødt folk som er enige i mit doseringsforslag, og jeg har mødt dem som skal have mere.

Fordel ved at lave det selv: Man får respekt for urten ved at dyrke den og gøre hele arbejdet selv. Dette kan medfører at man tager den sjældnere end hvis man havde købt produktet, fordi man nyder en hjemmelavet flaske mere!

Held og lykke!
Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2013 17:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
mange tak! men jeg tror sku jeg holder mig fra opiater, det er ikke en vej jeg har lyst til at gå ned af, men tænkte hvis nu det virkede det der hostesaft kunne man jo godt lige prøve :)

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team