Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 dec 2020 18:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Jeg har efterhånden fået en del erfaring med bl.a. svampe og LSD og jeg skal derfor i gang med at prøve meskalin.
Jeg har gennem et år dyrket tre kaktusser af arten Peruvian torch I min lejlighed. Jeg har planer om at høste og indtage dem, sammen med to venner, indenfor de næste par måneder.

Til det, vil jeg gerne bede om et par råd. Jeg har læst lidt op på processen og jeg har planer om at tørre og pulverisere skrællen.
Dette pulver vil jeg så lave en te/drink af, og jeg vil derfor høre om der var nogle der havde nogle gode råd til hvordan denne kunne laves?
Jeg har læst mig til at kaktussen skulle have en ret bitter smag og det kunne derfor være fedt med nogle råd til hvad der kunne få den til at glide lidt nemmere ned?
Med hensyn til indtagelse går jeg ud fra at man, ligesom med svampete, helst skal faste inden?
Hvis der er nogle der har gode erfaringer med dosering vil jeg også meget gerne høre dem.
På forhånd tak :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2020 06:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
1 m kaktus pr. mand. Det stærkeste er det grønne kød, lige under det gennemsigtige skind, du skal skrælle af.
Lav pulver af dette og lav derefter et afkog af dette. Det er nemmere end at guffe 30g pulver.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2020 11:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Tak for svar.
1 m. kaktus pr. mand lyder da rimelig voldsomt. Jeg har læst at at man skal have hvad der svarer til længden på en underarm (30-40 cm.)
Jeg har desuden læst at meskalin indholdet i det tørrede grønne skræl skulle være lige over 1%, hvilket så vil svare til omkring 30g. pulver pr. person, hvis vi skal have 300 mg. hver.
Er du sikker på at det kan passe med 1 m.?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2020 21:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Nej, det kan jeg selvf0lgelig ikke være sikker på. Men du skriver den er dyrket herhjemme, så passer det nok meget godt.
Det er bedre at overdosere end ingen virkning at få ved kaktus.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2020 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
De er hjemmedyrkede, med hvilket jeg mener at det er nogle som jeg købt som cuttings (3 stk. på ca. 30 cm.) og så haft til at vokse indtil nu hvor de er ca. 50 cm. hver.
Men hvis jeg skal bruge omkring 1 m. pr. person er jeg ikke i nærheden af at have nok til tre personer.
Jeg tror jeg prøver at lave pulver, af det grønne kød, af de tre og hvis jeg ikke får omkring 100 g. må jeg købe en cutting eller to mere.
Hvad mener du egentlig med at lave afkog af pulveret? - troede ikke det var muligt at reducere mængden af det skal indtagelse yderligere når det er tørret og lavet til pulver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2020 00:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Du behøver ikke at lave afkog eller ekstrakt af pulveret, det er bare meget svært at få 30 g pulver ned.
https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... opics&f=91

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2020 09:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Tak, jeg prøver at kigge lidt på det link.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team