Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 mar 2021 01:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2021 01:40
Indlæg: 2
Jeg alle

Mig og hash har altid være et problem, men pot aldrig.
Hver eneste gang det er hash, krystaller eller en uheldig troldmand, så sker der en ting: Jeg bliver sindsyg rundtosset, jeg begynder at kaste op og så går jeg ud.
Som sindsyg kreativ, med en hjerne der kører 180 i timen, så kan jeg godt lidt pot ( selvom det er svært at finde i en 90'er - 00 styrke )

Undre mig bare meget over at jeg ikke kan klare det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2021 08:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Har du prøvet at ryge mindre og svagere joints? Du siger det ikke er et problem med pot, så måske det kan være pga tobakken? Ryger du cigaretter til dagligt?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2021 16:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Du skal kæmpe imod rusen: gå amok! Find dig en kæreste imens du er skæv, f.eks. Tanken er at ubehaget løfter dit potentiale og derfor skaber åbninger du ikke normalt ville kunne nå.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2021 01:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2021 01:00
Indlæg: 1
Hej venner
Har brug for hjælp til min trip på ryge hash.. Jeg har gjort det i mange år men her for det seneste om det er 2 hiv eller en halv joint får bliver jeg så skæv at jeg tror jeg skal dø.. Hvid i ansigtet, fryser ad helvedes til, ryster, tænker kun på negative ting, beskrives som en lille blackout hvergang jeg ryger lidt.. kan man gøre noget for det ikke sker? Elsker virkelig at ryge for 1 time efter har jeg det virkelig godt men bare starten gør mig så bange hele tiden.. plzz hjælp.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2021 02:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tyrkeren619 skrev:
Hej venner
Har brug for hjælp til min trip på ryge hash.. Jeg har gjort det i mange år men her for det seneste om det er 2 hiv eller en halv joint får bliver jeg så skæv at jeg tror jeg skal dø.. Hvid i ansigtet, fryser ad helvedes til, ryster, tænker kun på negative ting, beskrives som en lille blackout hvergang jeg ryger lidt.. kan man gøre noget for det ikke sker? Elsker virkelig at ryge for 1 time efter har jeg det virkelig godt men bare starten gør mig så bange hele tiden.. plzz hjælp.


Ryg mindre og arbejd dig gradvis op. Kan være svært med en joint nogle gange, men mindre narko og over længere tid. No need to rush.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2021 21:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 150
Geografisk sted: Fyen
Cappers skrev:
( selvom det er svært at finde i en 90'er - 00 styrke )

Hvis du har mod på det kan du prøve at dyrke selv. Jeg kan heller ikke lide skunk eller hashish, fordi det er så pisse stærkt. Noget old school dansk bøllehø er godt :peace:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team