Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 mar 2021 19:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Har ledt lidt rundt efter steder som sælger Salvia Divinorum stiklinger men forgæves da alle melder udsolgt. Er der nogle som har erfaringer med dyrke Salvia som måske har nogle råd eller lidt do's and don't's mht dette?

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2021 21:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Råd ift. køb, nej. Nettet flød med stiklinger da jeg købte et par for snart 8-10 år siden tror jeg.

I forhold til dyrkning er det lettere end brændenæller. Det tog et par måneder at akklimatiserer stiklingerne til min tørre stue, men derfra voksede de som brændenæller og alt fra planten kan stikles. Bare der er ét segment af den firkantede stængel, så skyder det løs på et par dage.

Jeg endte med at skille mig af med dem. De voksede bare så meget og har ganske enkelt nul underholdningsværdi som plante.. To sydvendte vinduer var proppet i 1,2 m højde på en sommer..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2021 08:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Same^^ husker også at de var lette at få fat i og meget lette at gro - 14 dage med plastikpose over, som jeg dagligt prikkede større og større huller i, for til sidst at fjerne drivhuseffekten helt..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team