Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jul 2021 14:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
Hej alle,

Jeg har nu for første gang forsøgt mig med mimosa hostilis og syrian rue, men jeg synes ikke rigtig effekten var hvad jeg havde forventet. Det kan være nogle af jer har nogle gode råd til hvordan jeg får det bedste slutprodukt.

Det jeg gjorde var at simre 10g mimosa hostilis med i alt 1,5 liter vand tilsat citronsaft i ca. 2,5 time indtil der kun var en lille smule vand tilbage. Jeg filtrerede det gennem et viskestykke og inddampede væsken til der var ca. et shotglas tilbage.

Jeg kværnede 5g syrian rue i en kaffekværn og puttede det i tomme gelatinekapsler. Disse gelkapsler tog jeg, og ca. 30 min senere bundede jeg mit shot med mimosa hostilis.

Jeg lå og hørte lidt musik mens jeg ventede på effekten og fik hurtigt en summen i fingrende samt betydeligt bodyload. Herefter mærkede jeg kvalmen tage til og efter ca. 30 min var jeg nødt til at kaste op. Det var som om jeg mærkede et trip var på vej men dette fortog sig hurtigt efter jeg havde kastet op. Jeg lagde mig på sengen og havde nogle CEVs samtidig med en følelse af at alt ville blive okay fra nu af. Denne effekt varede ca. 1,5 time inden den klingede af.

Hvad kan jeg forvente af effekt fra 10g mimosa hostilis? Har min dosis simpelthen været for lav?
Har jeg kastet op for tidligt ift. at få en større effekt?
Kan jeg måske have kogt min mimosa hostilis for voldsomt? Jeg er i tvivl om hvilken effekt kogning har på DMTen nogle steder bliver der skrevet at det overhovedet ikke må koge mens andre steder siger at det er okay hvis det simrer. Min begrænsede kemiske viden siger mig at en kogende væske er 100 grader lige meget om det simrer eller koger voldsomt og jeg har kunne finde at kogepunktet for DMT er 160 grader så ud fra min logik burde det ikke have en effekt på DMTen at det simrer. Tager jeg fejl?

Jeg vil sætte pris på alle input ift. hvordan jeg kan gribe processen an til næste gang.

Mvh Eternity

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team