Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 dec 2021 19:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2021 21:54
Indlæg: 6
Hey Psy

Jeg får spat af den den gedemarked man kalder staden. Udover de stressede og blæste pushere, så varierer kvaliteten sindsygt, noget der ser godt og lugter godt (og bobler enda når man laver bobletesten) kan vise sig at være fucking mærkeligt når man ryger det (føler bare forkert og røgen lugter af gammel 90'er standard hash og en pift af henna/plante-rester-uden-trychomer). Heldigvis er der ikke så meget af det der slaskede lort der var smurt ind i crap olie og vand. Jeg synes også jeg får mega åndedrætsbesvær (skal næsten gispe for at få luft) efter at havde røget (men ikke hvis jeg ryger cigaretter, eller weed fra holland). Har også haft nogle naboer der røg dagligt og var fuldstændig psykotiske når de ikke fik deres røg (hvilket til tider endte i slagsmål).

Mit første forklaring var at det var mig der var noget galt med. Så tog jeg en tur til Holland og røg mig baske i et par dage ... no bad sideeffekts, kunne trække vejret og alt var solskin (det var over 6 måneder siden). Ryger jeg noget fra staden, er det tilbage til crap effekt. Jeg er stoppet med at ryge skunk da kvaliteten sutter (kan smage rester af gødning, får uren hud, og rusen føles ofte forkert).

Jeg synes ikke dette var tilfældet før "hashkrisen".

Så så jeg et video (https://www.youtube.com/watch?v=fSjzOYmFIsg) fra Vice hvor de snakkede om at de tyske pushere lacer deres weed med syntetisk crap fra kina. Godt nok en gammel video, men lyder sandsynligt og skræmmende.

Mit seneste køb er decideret urygeligt (selvom skiven ser OK ud) ... bam et par tusser lige ned i skraldespanden.

Jeg har altid forsøgt at bruge weed som medicin (meget bedre end SSRI), men det virker ikke som en reel mulig hed længere (før der er legaliseret og der er kvalitetskontrol). Nu har jeg modvilligt besluttet mig for at stoppe med at ryge. Så må jeg poppe noget benzo eller melatonin i stedet.

Fuck det sutter.

Er der andre der har lagt mærke til noget lignende?
Nogen der har gode råd?

_________________
E̸̦̬͂ȓ̷̺̳̦̖ ̴̘̟̒l̸̨͈̳̰̄̒̚i̴͓͎̜̘̥̊̿v̴͉̫̲͕͗͌̀͜ẽ̸̻͕͍̓̃̽̆͝t̶̫͎̘̜̪̞̲́̒̈̿͌̇ ̴̢̘̻̞̊̀́̿̈́ẹ̴͙̠͙̫̈n̵̖̊̊̍ ̷̣̬̗̳̖̟̀̋́ķ̴̘͚͖͚̫͔̄ø̵̡̫̩͎̘̐̆͑ͅn̶̳͙̯͙̳͐͂̿́͋͝͝s̶̭̱̉͑̓͊͌s̴̡̩̪̩̿͜y̸̧̰̗͖͔̍̈́͗̄̐ğ̶̢̟̼̠͎̩d̶̛͎̩̪̤͕̓͌̉͋̉͠ò̴̺̍m̵̯̩̣̤̥͗̂̕


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 20:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
De har helt klart problemer med at holde kvaliteten oppe derude, men det er der vel ikke så underligt. Det er flere år siden den var stabil. Priserne er dog blevet mindre uacceptable på det seneste. Så kan man ryge lidt mere ad gangen..selvfølgelig ikke så fedt for lungerne såååå..

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 20:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Hvorfor spilde tid og ressourcer på at gro god skunk eller importere god hash, når folk køber det alligevel uanset hvor dårlig det er?

Efter hash "krisen" fandt pusherne ud af, at folk er rigelig tilfreds med semi hash, så efter 30 år hvor priserne kun faldt og kvaliteten steg, slog inflationen til og kvaliteten blev skåret i halv, så når du køber 100g kommerciel hash i dag, er det mere fyld, en det trichomer.

Der findes stadig nogle der sælge top kval, de bare meget svære at finde og prisen for god kval er gerne 2x af kommerciel røg.

https://www.reddit.com/r/sovsen/comment ... tier_list/

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 21:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Du må væk fra Christiania og finde en kontakt - kvaliteten er i hvertfald tilbage i niveau, hvis ikke bedre i det mørke Jylland, men det kan du jo ik bruge hvor du er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 21:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Fso skrev:
Du må væk fra Christiania og finde en kontakt - kvaliteten er i hvertfald tilbage i niveau, hvis ikke bedre i det mørke Jylland, men det kan du jo ik bruge hvor du er.


Du får ikke noget bedre (kommerciel) hash en hulk/netflix/nesquick, hverken i jylland eller på staden.

Det ikke i nærheden af hvad kvaliteten var før vinteren 2019, hvor en plade til 5k, selv på staden, var god rygehash og ikke semi der smager af bæ, som alt er i dag.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 23:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Syntes det var fint i Thy samme her hvor jeg bor og et par andre steder jeg kender folk.
Prisen er self lidt op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2021 11:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Steve Holt! skrev:
Fso skrev:
Du må væk fra Christiania og finde en kontakt - kvaliteten er i hvertfald tilbage i niveau, hvis ikke bedre i det mørke Jylland, men det kan du jo ik bruge hvor du er.

Det ikke i nærheden af hvad kvaliteten var før vinteren 2019, hvor en plade til 5k, selv på staden, var god rygehash og ikke semi der smager af bæ, som alt er i dag.


I min optik skal du længere tilbage end 2019.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2021 19:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2021 21:54
Indlæg: 6
Steve Holt! skrev:
Hvorfor spilde tid og ressourcer på at gro god skunk eller importere god hash, når folk køber det alligevel uanset hvor dårlig det er?

Efter hash "krisen" fandt pusherne ud af, at folk er rigelig tilfreds med semi hash, så efter 30 år hvor priserne kun faldt og kvaliteten steg, slog inflationen til og kvaliteten blev skåret i halv, så når du køber 100g kommerciel hash i dag, er det mere fyld, en det trichomer.

Der findes stadig nogle der sælge top kval, de bare meget svære at finde og prisen for god kval er gerne 2x af kommerciel røg.

https://www.reddit.com/r/sovsen/comment ... tier_list/


Jeg tænker lidt det samme, gad vide hvor mange af pusherne selv ryger det de sælger.

Fedt link. jeg bliver næsten helt nostalgisk af at se de gode skiver. Det er som om jeg har glemt hvordan en god ryger så ud efter at havde røget så meget crap de sidste par år.

Jeg synes også kvaliteten faldt enorm meget efter 2019, men som "Bo Dega!" skriver, skal man meget længere tilbage ... måske helt tilbage til den gang man spillede hackysack og bordfodbold i abegrotten :D

_________________
E̸̦̬͂ȓ̷̺̳̦̖ ̴̘̟̒l̸̨͈̳̰̄̒̚i̴͓͎̜̘̥̊̿v̴͉̫̲͕͗͌̀͜ẽ̸̻͕͍̓̃̽̆͝t̶̫͎̘̜̪̞̲́̒̈̿͌̇ ̴̢̘̻̞̊̀́̿̈́ẹ̴͙̠͙̫̈n̵̖̊̊̍ ̷̣̬̗̳̖̟̀̋́ķ̴̘͚͖͚̫͔̄ø̵̡̫̩͎̘̐̆͑ͅn̶̳͙̯͙̳͐͂̿́͋͝͝s̶̭̱̉͑̓͊͌s̴̡̩̪̩̿͜y̸̧̰̗͖͔̍̈́͗̄̐ğ̶̢̟̼̠͎̩d̶̛͎̩̪̤͕̓͌̉͋̉͠ò̴̺̍m̵̯̩̣̤̥͗̂̕


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team