Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 jun 2022 15:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Hej søde brugere
Og undskyld hvis jeg gør noget forkert her! Slet endelig bare min post hvis jeg har klokket i den! :shock:

Men hvis det er ok ellers, har jeg lavet en rabatkode til jer her i vores hæderkronede psychedelia community.
Koden er PSY og fratrækker 15% af prisen på alt på http://www.raskeplanter.com resten af juni måned. Den slår til ved checkout.

Raske Planter er en side der sælger topskud og klumper af højkvalitets low-THC cannabis med CBD, CBG, terpener og dejlig duft. Så det er IKKE rusmidler/stoffer eller noget i den stil. Bare hamp som det nu kan lade sig gøre indenfor lovgivningen i DK.

Jeg håber det er ok at jeg laver et tilbud særligt for psychedelia som er et forum der står mit hjerte nært (selvom vi ikke ses så tit for tiden).

God dag til jer alle :hjerte:
-Ras


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2022 22:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg tør godt lade den stå, tvivler på de andre mods eller admins ville have noget imod det.
Super fedt med en rabatkode! Den skal helt klart bruges!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2022 07:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Taaaaak!! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2022 22:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Så spørger jeg lige lidt provokerende:

Hvad er værdien i produktet? Har set en, mildest talt, hjernedød reklame på YouTube for en anden hjemmeside, der sælger samme idé blot på en mere aggressiv måde, der umiddelbart et tiltænkt et klientel i aldersgruppen ~15-25, og det eneste, som jeg ser og hører, er vildledning og et ubrugeligt produkt (dermed ikke sagt, at det er realiteten).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2022 00:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Enig med Gone.

Har længe overvejet og kvitte tobak, og har haft god gavn af lidt tungere cbd ryger.
Har det ikke så godt med thc efter livsstilsændringer, så dette kunne være en god vej for mig, omend personligt, at gå.

Næste gang jeg er i nærheden af shoppen skal jeg også lige ind og snakke lidt, og købe en smagsprøve, inden jeg investerer for meget :))


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2022 02:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 apr 2022 16:21
Indlæg: 37
haha!
Mr. Gone skrev:
Username skrev:
Så spørger jeg lige lidt provokerende:

Hvad er værdien i produktet? Har set en, mildest talt, hjernedød reklame på YouTube for en anden hjemmeside, der sælger samme idé blot på en mere aggressiv måde, der umiddelbart et tiltænkt et klientel i aldersgruppen ~15-25, og det eneste, som jeg ser og hører, er vildledning og et ubrugeligt produkt (dermed ikke sagt, at det er realiteten).


Jeg kan se mange anvendelsesmuligheder. Jeg kender folk, der blander tobak med hamp, eller bruger det som tobakserstatning. Jeg kan personligt godt lide smagen og duften af de tørrede topskud, både ved afbrænding, fordampning og som krydderi i visse retter. Planten er meget næringsrig.
Nogen nyder effekten af ikke-THC cannabinoider, så der kan også sagtens være noget dér :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team