Hej Psychedelia,
IntroduktionJeg har læst med i mange år efterhånden, men i dag har jeg brug for jeres ekspertise og gåde råd til, hvordan jeg nemmest / på bedst mulig vis, kan få hjulpet min mormor med hendes smerter i led og muskler.
Hun er en ældre dame i 80'erne og har de sidste par år haft utroligt mange smerter i kroppen. Hun har fået skrevet alt tænkelig medicin (inkl CBD) ud fra egen læge, men THC vil de ikke udskrive til hende.
Der er ingenting der hjælper, og da hun forventeligt ikke har så mange år tilbage, så er hele familien enige om, at der ikke kan ske noget ved, at prøve at give hende lidt THC og se, om det måske virker lindrende for hende.
Hvordan gør vi det bedst?I forhold til hvordan vi skal give hende det, så har hun har aldrig røget og kommer heller ikke til det, ellers havde det været nemt at rulle et par joints til hende for at se om det hjalp.
Vi har købt THC destillat, således at vi selv kan dosere hvad hun skal have og også selv kan vælge, hvad det skal blandes i.
Hvordan gør vi det så nemt som overhovedet muligt i forhold til dosering? Er der nogle der har gode erfaringer med, hvad vi skal blande det i, både så det er:
1) Nemt for hende at tage
2) Nemt for os at dosere
3) Holde sig i lang nok tid
Selv har jeg tænkt på vingummibamser, honning eller f.eks. peanutbutter. Er der nogle der har gode erfaringer med lige præcis at blande THC destillat i dette?
Jeg ved ikke, om det bliver svært at søge for, at THC'en bliver jævnt fordelt, således at mormor ikke lige får taget en skefuld med 10x den mængde der var tiltænkt.
En sidste ting jeg har tænkt over er, at selve destillatet virker ikke super flydende og ham jeg købte det af sagde også, at man formentligt skulle varme det lidt op for at gøre det nemmere at arbejde med. Selv har jeg tænkt at have det hængende over noget kogende vand?
Derudover, hvad skal doseringen være? Ham jeg købte det af, sagde et kvart ris korn.. det er godt nok også svært at måle af. Hvad gør man lige her?
Jeg har købt følgende- 1mL THC syringe / destillat (93.870 % THC)
Lab-testet
Som det nok kan læses, så er jeg lidt på bar bund, så alt hjælp modtages med kyshånd, lad os få hjulpet mormor!