Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hey :)

Jeg ved ikke om det er mig der er chicken med hensyn til Aya. trips og så mimosa dosisen. Jeg har prøvet Aya. to gange, første gang med 6-7g mimosa som DMT kilde, hvilket gav et fantastisk trip, 2 timer i en vidunderlig verden af bløde farver og en dejlig tanke gang. Anden gang var mimosa dosisen 7-10g, hvilket gav et noget mere mindblowing trip. Selve trippet er en længere historie, men jeg synes at 7-10g var en ok stærk dosis og trippet varede da også +6t.

Når jeg så læser hvad andre her inde tager, 15-25g? Det virker MEGET voldsomt?! Jeg er ikke helt nybegynder inden for det psychedeliske, synes det er sjovt som max 10g virkede som en voldsom dosis for mig, mens andre begynder på +20g?

Når DMT en ûber-grænsen for hvormeget det kan påvirker eller tilbreder jeg det forkert?

mvh daffy

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Måske tilbereder du det netop ikke forkert! ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Ja jeg ved det ikke, men jeg synes 5-6 gram mimosa og 6-8 gram Perganum harmala gir en lige lidt for voldsom effekt på mig. Tror det bliver 2-4 gram perganum næste gang.
Jeg fandt ud af her for nylig at mine kapsler hver kan indeholde 1.5 gram. Så den dosis jeg har angivet i min trip-raport holder ikke helt.

5-6 gram mimosa er efter min mening helt fint. Skal i hvertfald ikke have 15 gram næste gang.

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Den voldsomme mængde MAOi mange bruger forstår jeg heller ikke, folk vil vel helst have et så rent DMT trip som mulig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jo tak! Men det er i mit tilfælde også først efter trippet at jeg opdagede hvormeget jeg havde brugt :roll:

Men ja... så rent et DMT trip som muligt :D

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvordan har i andre tilberedt det?

@Cope: Du skulle prøve at lave et a/b ekstrakt af mimosa, dex lavede en fin guide. I mine drømme har dog ikke selv haft heldet med mig, fik små 75mg rødt pulver ud af 50g Mimosa: Jeg regner med det er +95% FB DMT, men det må jeg jo se når jeg drømmer om at ryge det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]