woodydrn skrev:
Hmm ... Får mig til at tænke, jeg brugte melatonin til at få min døgnrytme på plads efter at have røget hash i lang tid - er det så sundt at tage mere, nu når det går (giveligt) 4000% højere op end normalt? Hvordan skulle ens døgnrytme svare på sådan et højt niveau? Den ville vel fucke totalt op, men givetvis bliver man bare mere og mere træt efter at have røget ...
3mg. melatonin skulle være den normale dose, hvor meget ville THC give til dette ...
Jeg tror ikke at der sker noget ved at du tager Melatonin tilskud samtidig med at du ryger hash, men måske er det så bare nødvendigt med en stører mængde Melatonin når du holder pause, jeg ville nok umidelbart selv holde mig til kun at tage Melatonin i perioder hvor du holder pause for at det skal virke bedre, men jeg tror ikke at det er farligt.
Citat:
jeg syns det lyder lidt vilt .vis det skulle få Melatonin op .jeg vil godt tro det de første år.men de sidste mange år hvor jeg har ryge har jeg haft mega svært ved og sove...
men i nat hade jeg da de første ville drømme efter og være begynde på Melatonin
mvh trold
Jeg tror at det bliver ved med at få Melatonin op, men jeg tror bare at mængden af Melatonin efterhånden vil fordele sig på det meste af dagen, sådan at når man har brug for en ekstra mængde Melatonin til at falde i søvn så er der ikke til det, fordi at kroppen allerede i mange timer har produceret en helt masse, sådan at ens søvnrytme bliver forstyret, jeg har også meget lettere ved at falde i søvn hvis jeg har røget, hvilket jeg tager som et tegn på at jeg har tilvænnet mig en stører mægnde Melatonin og derfor behøver ekstra for at falde i søvn.
Håber du får nogen fortsat fede drømme...

Jeg drømmer også helt vildt meget når jeg ikke har røget nogen dage
Jeg tror også at Melatonin fjerner noget af trangen til at ryge, fordi man jo er van til et væsentligt højere Melatonin niveau når man ryger og så når man stopper falder den jo nok væsentligt